Дякую за відповідь, в мене задні Феродо, побачив пакунок, подумав що у вас теж. А передні у Феродо яка модель?
Поміняв я в себе колодки, мастив трохи лише в тому місці де колодки контактують з супортом. Хотів ще додати в направляючі, ала не зрозумів як. А так, як вони ходять легко, то не став еспериментувати.
На рахунок поршня, то він в процесі експлуатації вже не викрутиться, бо на колодках є клейовий шар, і думаю так він і зафіксується. Треба буде цей момент десь відпрацювати детально.
Прокатався містом, легенько гальмував. В дворі проїхав декілька раз на ручному гальмі (легенько). В загалі здається різниці немає - добре як і було. В старих колодках зі сторони поршня залишок був біля 1мм, на зовнішніх колодках -3мм.
Спереді не чіпаю, залишок 6мм. Машина пробігла 71000км за 2 роки.
Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 270
- З нами з: 05 травня 2010, 10:41
- Автомобиль: SEAT Altea XL 2.0 FSI
- Звідки: г.Винница
- Контактна інформація:
Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)
Altea XL 2.0 FSI 2008г. типтрон
- Amid
- Майор
- Повідомлень: 646
- З нами з: 11 грудня 2007, 00:09
- Автомобиль: Cordoba 2.0 LPG
- Звідки: Киев
Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)
Дядько, ти що шуткуєш, не викрутиться... Там такий момент прикладається до колодки, що і зварку зірве!grab писав:На рахунок поршня, то він в процесі експлуатації вже не викрутиться, бо на колодках є клейовий шар, і думаю так він і зафіксується. Треба буде цей момент десь відпрацювати детально.
