Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Шины, диски, тормозная система, подвеска, амортизаторы, рулевое управление, механизмы управления, педальный узел, передняя и задняя ось, дифференциал...

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
сеатовод
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2801
З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
Автомобиль: SEAT altea
Звідки: УКРАЇНА

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення сеатовод »

bvp2307 писав: Я, с подачи Олег-а поставил шкодовские - посмотрим :-D
Вот и я такие ставил,а они сцуко долго не живут,возможно это у меня не живут?
Чи я как то не так езжу? Так родные все равно дольше выходили. Хотя конечно и дороги щас ну его на...
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
Аватар користувача
KakTus08
Модератор
Модератор
Повідомлень: 7551
З нами з: 19 березня 2009, 21:42
Автомобиль: Volvo S80 2.5Т LPG
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення KakTus08 »

Долго-не долго - это сколько км пробега?

У меня передние сайленты выходили по 45,000 км, ставил только сеатовские.
Зображення
Аватар користувача
bvp2307
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1142
З нами з: 16 листопада 2008, 11:41
Автомобиль: Toledo 2.0 FSI
Звідки: Черкассы

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення bvp2307 »

KakTus08 писав:Долго-не долго - это сколько км пробега?

У меня передние сайленты выходили по 45,000 км, ставил только сеатовские.
у мну по 30 тыков - сеатовские
Аватар користувача
сеатовод
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2801
З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
Автомобиль: SEAT altea
Звідки: УКРАЇНА

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення сеатовод »

bvp2307 писав: у мну по 30 тыков - сеатовские
Обычные еле до 20 000,а дальше уже стук в подвеске. СЕАТовские до 50 000доходили и только потом явный стук проявлялся.
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
Аватар користувача
In_Spector
Участник клуба
Повідомлень: 271
З нами з: 25 лютого 2011, 22:02
Автомобиль: ALTEA 1.9TDI BXE

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення In_Spector »

У Львові такі параметри як 45.000 - 50.000 - це закруто.. 30.000 - рекорд.
Як приклад, моя машинка приїхала з Полтави. Не знаю які там дороги, давно там не був, яле мій пробіг вже 55.000 - і тільки зараз міняю сайленти, бо майстер казав, що стояли рідні. Тобто у Львові я їх ушатав за дуже коротки термін.
Можливо, причина "виходу їх зі строю" не мій експеримент з кліренсов, але те, що я на 2 см з попредніх 4 см опустив, стало набагато краще, фактично керваність стала така сама як при стоковому варіанті, онак, кліренс вищий від стокового.
На зиму планую перейти на 205/60/R15 на залізних дисках- що також дасть приріст в кліренсі згідно "шинного калькулятора". В принципі і на наступне літо планую перейти на 205/60/R16.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]
Аватар користувача
сеатовод
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2801
З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
Автомобиль: SEAT altea
Звідки: УКРАЇНА

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення сеатовод »

In_Spector писав:У Львові такі параметри як 45.000 - 50.000 - це закруто.. 30.000 - рекорд.
Як приклад, моя машинка приїхала з Полтави. Не знаю які там дороги, давно там не був, яле мій пробіг вже 55.000 - і тільки зараз міняю сайленти, бо майстер казав, що стояли рідні. Тобто у Львові я їх ушатав за дуже коротки термін.
Можливо, причина "виходу їх зі строю" не мій експеримент з кліренсов, але те, що я на 2 см з попредніх 4 см опустив, стало набагато краще, фактично керваність стала така сама як при стоковому варіанті, онак, кліренс вищий від стокового.
На зиму планую перейти на 205/60/R15 на залізних дисках- що також дасть приріст в кліренсі згідно "шинного калькулятора". В принципі і на наступне літо планую перейти на 205/60/R16.
Що до доріг,то вони мабуть ще ніколи не були в такому жахливому стані як в цьому році,то повний піпець,їх ніхто не ремонтує. У вас хоч є надія на ЄВРО 2012,а тут нема ніякої взагалі.
Почитав я на форумі відгуки людей,що їздять на 205/60/16,(раніше побоювався її ставити,боячись,що вона важча і може погано діяти на підшипники ступиць) та й взув собі також. Поки що все гаразд,мені подобається,1)машина трішки піднялася,2)стала трохи м"якша,тобто за рахунок вищого профілю не так гупає на ямах,
забув сказати - під задні пружини поставив гумові проставки від ланоса,то задок піднявся десь сантиметрів на 3-4,то ж стало не так страшно з"їжати з асфальту.
Мінус поки бачу один,дійсно,машина стала трохи валкішою в поворотах,але це відчутно на швидкостях за 100.
Та враховуючи якість доріг,краще хай поки буде так.
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

Можливо що салін-блоки швидше зменшили свій ресурс ще і по причині геометрії ходової, піднімаючи машину треба враховувати що міняєтся робочі ходи підвсіки. Я стороник концепції заміни пружин і амортизаторів , рік як катаюсь на підвищеному кліренсі і більше 20000 км вже проїхав по "суперовим" львівським дорогам , де якщо не ями то бруківка. А на резині 205/60R16 як зимою так і літом вже більше пяти років. Недоліки є ну такі незначні що переваги просто все перекривають. Жив би в нормальній країні то однозначно би перейшов на широку резину і понизив би кліренс але реалі такі що треба все навпаки. По досвіду кілька років їздив як зимою так і літом по львівським дорогам на машині гольф класа з резиною 255/??R17 і знаю що і які переваги але для такої резини потрібно добрі диски (правельні посадочні розміри , були орігінальні ABT) щоб не терлись але при великій загрузці були на великих ямах незначні підтирання резини.
KefirFay
Майор
Майор
Повідомлень: 640
З нами з: 03 квітня 2007, 16:31
Автомобиль: Toyota RAV4 Sport V6 4WD
Звідки: США, NJ
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення KefirFay »

Що за підвіска, скільки коштувала? Я думаю за підвіску від FreeTrack бо кліренс менше ніж в Ibiza Sport це незручно.
Аватар користувача
In_Spector
Участник клуба
Повідомлень: 271
З нами з: 25 лютого 2011, 22:02
Автомобиль: ALTEA 1.9TDI BXE

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення In_Spector »

сеатовод писав:Що до доріг,то вони мабуть ще ніколи не були в такому жахливому стані як в цьому році,то повний піпець,їх ніхто не ремонтує. У вас хоч є надія на ЄВРО 2012,а тут нема ніякої взагалі.
Хіба що надія...Планували капітальний ремонт (зі зняттям старого шару та покриттям нового - фірма ОНУР - турки), проте, як завжди, "роздеребанили :O " гроші і вирішили обмежитися тільки ямковим ремонтом. А в центрі взагалі замість асфальту вирішили відновити бруківку скрізь, де тільки можна!
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]
Аватар користувача
сеатовод
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2801
З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
Автомобиль: SEAT altea
Звідки: УКРАЇНА

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення сеатовод »

In_Spector писав: Хіба що надія...Планували капітальний ремонт (зі зняттям старого шару та покриттям нового - фірма ОНУР - турки), проте, як завжди, "роздеребанили :O " гроші і вирішили обмежитися тільки ямковим ремонтом. А в центрі взагалі замість асфальту вирішили відновити бруківку скрізь, де тільки можна!
Ото я дивлюся телевізор,а він мені розповідає,що ремонтуватимуть дороги тільки ті-де будуть проїзджати закордонні вболівальники!!!
Я все розумію,розумію,що не хочеться впасти лицем у грязюку перед іноземцями,але ж.....
Пару днів тому здається в ТСН пказали сюжет про одне з сіл Одесської області. Там через погану дорогу не можуть вчасно добиратися до лікарні,вже декілька чоловік померло по дорозі включаючи дитинку.
Невже думка закордонних фанатів про якість доріг важливіша за людське життя? Не розумію. :fool:
Шось ми зовсім від теми кліренса відійшли ....
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
Аватар користувача
pacak
Капитан
Капитан
Повідомлень: 390
З нами з: 11 листопада 2009, 15:18
Автомобиль: cupra 300@370
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення pacak »

In_Spector писав:У Львові такі параметри як 45.000 - 50.000 - це закруто.. 30.000 - рекорд.
Як приклад, моя машинка приїхала з Полтави. Не знаю які там дороги, давно там не був, яле мій пробіг вже 55.000 - і тільки зараз міняю сайленти, бо майстер казав, що стояли рідні. Тобто у Львові я їх ушатав за дуже коротки термін.
їздив до вас у Львів на цих вихідних - файне місто чудові паби та взагалі атмосфера - але якщо пішки ))) на авто це просто жах-жах-жах! У передмісті ями та випиляно на 10-20см у глибину, у місті бруківка місцями так попливла що швидше 10-20 км\год я не міг витримати (у мене колеса 17" 225/45). Як вперше заїхав необізнаний, їхав 40-50 не побачив горбів і шваркнув металевим захистом добряче.

Думаю для Львова 30ткм це дійсно рекорд ))
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

KefirFay писав:Що за підвіска, скільки коштувала? Я думаю за підвіску від FreeTrack бо кліренс менше ніж в Ibiza Sport це незручно.
Писав раніше в темі та викладував фотки, повторюсь для звичайної Альтеї відштовхуватись від Крос-Гольфа який один в один є Альтея . Для Альтеи XL та Толедо базуватись на Фрітраку.
У ВСЇХ МАШИНАХ ходова в плані ричагів одинакова РІЗНИЦЯ в пружинах і амортизаторах та налаштуванні ходової. Салінблоки у всіх практично одинаві різниця в різних степенях жорсткості є мягкі (ставлять в основном на європейські крмплектації) та різної твердості для поганих доріг та спортивні, відповідно якшо для поганих доріг то вони і довше ходять по нашим дорогам це не в шкодах якісь інакші чим сеатах просто шкоди до нас поставляются в основному під погані дороги а сеати ідуть в європейській комплектації і відповідно мягкі і середній кліренс. Останті поставки того самого Фрітрака є європейські і він на 2-3 см низчий чим ті що були в перших поставках з комплектацією для СНГ.
Аватар користувача
Halivo
Капитан
Капитан
Повідомлень: 460
З нами з: 02 вересня 2008, 07:13
Автомобиль: TOLEDO, IBIZA 1.2 TSI

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Halivo »

Я не знаю, может я те так езжу, но у меня на Толедо 2008 гв 158 тыс пробега, вся ходовая целая, недавно диагностировал, и сайлентблоки даже без намека на трещины, за все время поменял только сальники полуосей 60 гр запчасть и около100 работа за сторону.
Аватар користувача
LiloDrako
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 1757
З нами з: 10 жовтня 2008, 10:02
Автомобиль: Seat Toledo 1.6 Superwage
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення LiloDrako »

Пусть меня, конечно, простит господин инспектор, но личное ИМХО - мочить надо таких дерибанщиков в сортире. И закатывать под реставрированную брусчатку.
Все вышесказанное - IMHO.
С уважением, Lilo.
Аватар користувача
In_Spector
Участник клуба
Повідомлень: 271
З нами з: 25 лютого 2011, 22:02
Автомобиль: ALTEA 1.9TDI BXE

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення In_Spector »

LiloDrako писав:Пусть меня, конечно, простит господин инспектор, но личное ИМХО - мочить надо таких дерибанщиков в сортире. И закатывать под реставрированную брусчатку.
если Вы о дорогах и тех особей, которые причастны к их ремонту - тогда 100%
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]
Відповісти