Dunlop sport maxx + сток лиття = 205/45R16 + R16J6.5 = 8.4 + 8.9 = 17.3 кг
думаю хто їздив на 45 профілі, вдуге його не наважиться ставити для наших доріг.
тому як альтернативу на тих же дисках можна розглядати хіба що Nokian Hakka V + сток лиття = 205/50R16 + R16J6.5 = 8.9 + 8.9 = 17.8 кг
при чому збільшується кліренс на 10 мм, зростає вага і вартість гуми
вирішено переходити на 15 Nokian Hakka V + Kosei K3 R15 = 195/55R15 + R15J6.5 = 7.2 + 6.3 = 13.5 кг
кліренс лишається практично незмінним і ями менш помітними зарахунок занчно більшого профілю.
в результаті маємо приблизно - 32 %! у вазі або 17.2 кг на всі колеса і мінус приблизно 3000 грн
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab169241.gif[/img][/url]
[b][color=#BF0000]Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.[/color][/b]
Stitch писав:
вирішено переходити на 15 Nokian Hakka V + Kosei K3 R15 = 195/55R15 + R15J6.5 = 7.2 + 6.3 = 13.5 кг
кліренс лишається практично незмінним і ями менш помітними зарахунок занчно більшого профілю.
в результаті маємо приблизно - 32 %! у вазі або 17.2 кг на всі колеса і мінус приблизно 3000 грн
На жаль, це тільки приблизні підрахунки того, чию вагу вдалося знайти. Надіюся ефект буде в зменшенні навантаження на підвіску, бо міняти задні опори кожні 10 тисяч трохи дістало.
Правда тут крім зменшення маси буде і більший профіль гуми, менша ширина та інший виробник.
як тільки поставлю напишу детальний звіт
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab169241.gif[/img][/url]
[b][color=#BF0000]Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.[/color][/b]
вчора поважив рідні стерті до позначки аквапланування, Dunlop sport maxx + сток лиття = 205/45R16 + R16J6.5 = 17.01 кг
зимові колеса Nokian Hakkapeliita R 185/60/15 + R15 желізяка мабуть J6 = 14,9 кг
те що комфортніше, тихіше і менше вібрацій стало це зрозуміло, бо профіль гуми більший 20 %. Але відчутно зменшилася витрата пального. На тій самій ділянці шляху в один і той же день близько 50 км. витрата з 6.5 зменшилася до 6.1 і субєктивно зменшилося тертя кочення.... щось мені слабо віриться що м'ягка зимова гума краще котиться ніж дубова літня...
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab169241.gif[/img][/url]
[b][color=#BF0000]Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.[/color][/b]