Всем привет !
А есть в Киеве (области) точка куда можно обратиться и где по месту сразу продадут и установят проставки на зад и перед ? Буду благодарен если кто подскажет координаты проверенных людей.
http://olx.ua/obyavlenie/prostavki-na-a ... d45bb42d35 - узнавай тут, там от Гольфа идут проставки. Полиуретановые - можно искать в Одессе.
Ставить на любой станции где есть стенд развал/схождения что бы не гонять авто. Больше 30 мм ставить не стоит, и вид уже не тот и выставить параметры в допуске сложно
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
barthezz2007 писав:пружини КАЯБА RH 6788.
Применимость: Golf Plus V (5M1)Golf Plus VI (521)Golf Variant V (1K5)
Длина, мм361
Толщина, мм11.75
--------------------------------------------------
Проставки для теста я так і залишив, щоб провірити різницю просто між пружинами.
Опять ответ самому себе.
+1 к базе знаний о пружинах.
Прошел 1 год (без 1 месяца) на конфигурации описаной выше, 15000км пробега сумарно.
В общем Каябы таки со временем проседают.
Вот что имеем на сейчас.
Ехать на них очень комфортно, никаких посторонних стуков и скрипов нет.
Если кому нужно подтянуть зад, то вполне себе неплохой и не сильно затратный вариант.
Машина стоит ровно, зад ну может чуточку приподнят.
1.jpg
2.jpg
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Вітаю, шановне панство.
Нарешті, вийшли з ладу передні стійкі та задні. Встановив фрітрековські пружини та аморти.
Тому в мене звільнився комплект проставок під задній підрамник та передні стійки.
Як що кому тре пишіть.
Vladimir_SF писав:Обычно там проставки за 5 минут ставились под пружины, подрамник не трогали
По ходу,человек имеет в виду проставку,которую упоминает в этой теме господин verbov на 6-й странице:
А вот, собственно, подрамник с Алтеи ХЛ без рычагов, под который и была инсталлирована проставка высотой 4 см из двух частей и все это держиться за кузов 4-мя длинными толстыми болтами (ее черновой вариант есть там на фото - одна ее половина). Фото самой проставки сделать не успел, т.к. мастер мой опытен и быстр и все поставил за пол-дня, которые я отсутствовал в его боксе. Вся конструкция выкрашена в черный цвет поэтому теперь ее сложно сразу узреть снизу, посему и не фотографировал ее на готовой машине. Очень уж там сложное хитросплетение труб выхлопной системы и рычагов сзади.
Всем удачи.
Вадим.
На фрітрековських амортах та пружинах їде гарно - так само як і з проставками, різниця тільки в тому що з новими пружинами та амортами враження нової машини - їде збито, відчуття наче міньше ям,а ті що є моменьшали.
Для встановлення проставок під підрамник задка треба виконати декілька операцій: додати проставки гумові під пружини, опустити вихлопну - від того труба позаду не в нищі і банка глушника проглядається. Самі проставки це дві деталі які можна встановити не знімаючи повністю задній підрамник.
По передній частині - Для моєї моделі Альтеа ХЛь 2010р.в. 1,8TSI що робилося: проставки під стійки, опуск двикуна на одному з кріпленнь (щоб напіввісь не вийшла зі ступиці), підпиляти нижню тягу двигуна з сайлєнтом (щоб не гупала о корпус), опусти захист двигуна на 15мм.
Мені подобалось що після монтажу проставок, авто престало на трасі чіркати всі напливи та бугри, я отримав більше простору для маневру.
Тепер коли задні пружини зламалися а передні стійки вийшли зладу, я зробив поетапну заміну задок подім передок.
Зараз все встановлено на свої місця (двигун, захист, задній підрамник, глушник) нічого не стирчить, кліренс як у фрітрека, стоїть рівненько, доречі розвал та сходження робили вже во фрітрековським показникам.
З годом додам фото, ще тре розібратися як їх сюди вкласти)