Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Шины, диски, тормозная система, подвеска, амортизаторы, рулевое управление, механизмы управления, педальный узел, передняя и задняя ось, дифференциал...

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Привіт всім! Машина - Толедо СВ, 1,6 2008 року, на даний момент пройшла 60 000 км. Перед далекою поїздкою (понад 3500 км), вирішив замінити гальмівні колодки, ось що для цього нам потрібно:
дві цеглинки, або інші упори (для того, щоб заблокувати переднє колесо)
Зображення
штатна викрутка, з"ємник декоративного ковпачка (якщо у вас оригінальні литі диски), нові гальмівні колодки, домкрат (я завжди використовую дві шт. одним піднімаю авто, інший для підстраховки!
Зображення
бажано набір інструментів (з того всього потрібно лише два рожкові ключі на "13" та "15", і "зірочка" torx45
Зображення
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Далі:
ставимо авто на рівний майданчик, повертаємо кермо в ту сторону, на якій мінятимемо колодки. Тиснем на гальма, піднімаємо "ручнік", глушим мотор. Блокуємо цеглами переднє колесо, на якому в даний момент нічого не робимо.
Зображення
Знімаємо декоративний ковпачок з колеса, послабляємо болти кріплення колеса, піднімаємо авто домкратом, щоб колесо опинилось у повітрі, я завжди додатково підставляю другий домкрат - одного разу мені авто з штатного домкрата впало - дякувати Богу ніхто не постраждав. відкручуємо повністю болти кріплення колеса та знімаємо його.
!!! УВАГА !!! Коли авто підняте домкратом НІКОЛИ не повертайте кермо, не підпускайте до авто надто близько дітей, і самі проявляйте максимум уваги та обережності!!!
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

В кінцевому рахунку ми маємо отаке:
Зображення
Забув написати - ще потрібно відкрити капот і відкрутити кришку бачка з гальм. рідиною - коли ми будемо стискати поршень робочого гальмівного циліндру - він витіснить певний об"єм рідини в бачок - для цього приготуйте нову гумову грушу, чи одноразовий шприц з відрізком шлангу від крапельниці - цим ми відбиратимемо рідину, коли її рівень надто сильно підніметься.
Ось як виглядає кришка бачка з гальм. рідиною:
Зображення
Далі, торксом45
Зображення
відкручуємо два гвинти, що кріплять супорт до скоби, ці гвинти знаходяться всередині гумових захисних ковпачків, закриті пластиковою кришечкою з емблемою ФВ!
Зображення
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Зображення
відкрутивши гвинти, треба стиснути поршень - для цього вставляємо викрутку через отвір в супорті між поршнем та внутрішньою колодкою і штовхаємо викрутку від себе (до двигуна) доки поршень наполовину не сховається в робочому циліндрі:
Зображення
Зображення
знімаємо супорт (тут важливо не перегінати, не перекручувати гальмівний шланг, бо він дуже вразливий і ніколи не лишайте супорт висіти на шлангу, краще прив"язати його мотузкою за елементи підвіски). Виймаємо старі гальмівні колодки:
Зображення
Ось для порівняння мої старі та нові колодки:
Зображення
Зображення
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Далі вставляємо нову колодку пружинкою в поршень:
Зображення
іншу колодку - пружинкою в отвір на супорті, та збираємо все в зворотній послідовності. Момент затягування болтів кріплення супорта - 30 Нм, коли все готово - перевіряємо цілісність усіш пильників (шарової, рульової, рейки, ШРУСа, пеервіряємо ще раз чи ми добре закрутили супорт, ставимо колесо, закручуємо його болти від руки, роблячи це навхрест - для того, щоб колесо рівномірно стало на своє місце - коли є 5 болтів, то це зручно робити так - затягувати болти через один, в кілька прийомів.
Опускаємо авто з домкрата, перевіряємо рівень рідини в бачку, заводимо двигун, крутимо кермо до упора в іншу сторону і все повторюємо на іншому колесі.
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Тепер беремось за задні колеса. Там ключика торкс не потрібно, зате треба мати ключі на "13" та на "15".
Послаблюємо болти кріплення колеса, піднімаємо домкратом авто, знімаємо колесо:
Зображення
Болт кріплення супорта (ключ на "13") вкручується у направляючу (ключ на "15"):
Зображення
верхня точка кріплення
Зображення
нижня точка кріплення
Зображення
Притримуючи направляючу (ключ на "15"), відкручуємо болт кріплення супорта (ключ на "13")
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Відводимо супорт в сторону:
Зображення
знімаємо старі колодки, ось які були в мене:
Зображення
Зображення
Тепер нюанс задніх гальм фольксвагена:
щоб втопити поршень в циліндр його мало тільки стиснути - його треба ще й прокручувати, для цього я взяв ключ від болгарки і виступами вставив у виїмки на поршні - прокручуючи поршень по годинниковій стрілці втоплюємо його на місце, контролюємо рівень рідини в бачку! Ставимо нові колодки, закручуєимо супорт, все детально оглядаємо, знову перевіряємо надійність з"єднань, ставимо колесо, і переходимо на іншу сторону.
Якщо авто трішки старше - поршень може закиснути і зусилля рук для його прокручування та натискування може не вистачати - тоді потрідно мати спец. інструмент! Без нього дууууже важко щось зробити.тому варто бути обережним!
Зображення
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Ось наче і все....
На нових колодках якість гальм бажає кращого, тому будьте дуже обережні! - вся справа в тому, що вони не притерлись! Спочатку злегка кілька разів тиснемо до упора на педаль гальм, потім, можна на ходу розігнавшись до 80 км/год плавно зупинитись, дати гальмам вистигнути і так повторити 4-6 разів. Обов"язково дати гальмам вистигнути перед наступним гальмуванням! Далі на протязі 200-400 км уникати різких гальмувань! Після цього колодки притруться, поршні займуть робоче положення і гальма знову матимуть свою остроту!


Нічого складного в тому нема. Якщо є в когось питання - задавайте, з радістю відповім.
На все у мене пішло трохи більше години часу, якщо робити без фото і не відволікатись на розмови з сусідами по гаражу - така операція робиться за 45 хв.
:)
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
Maksim
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 51
З нами з: 18 травня 2009, 15:32
Автомобиль: SEAT ALTEA Xl 2.0TDI
Звідки: Черкассы

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення Maksim »

Классный фото отчет! :good: Думаю многим поможет и сэкономит деньги!
Востаннє редагувалось 22 серпня 2010, 16:48 користувачем Maksim, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Cepuk
Капитан
Капитан
Повідомлень: 356
З нами з: 20 лютого 2008, 23:21
Автомобиль: Scout 2.0TDI CR 135kW DSG
Звідки: Киев-Tallinn

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення Cepuk »

Отличный отчет.
А у тебя передние колодки без датчика износа?
Аватар користувача
Серж
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2595
З нами з: 02 лютого 2010, 18:02
Автомобиль: Альтеа 2.0TDI-DSG
Звідки: Донецкая область -Киев-Харьков-Краматорск

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення Серж »

Отчёт действительно заслуживает внимания и похвалы!!!!

У меня только один вопрос и то касательно материала самих колодок. А именно не для кого не секрет что через день езды диск становиться усеянный чёрной пылью от фрикционного материала который используется в тормозной колодке. Эта самая пыль имея высокую температуру вьедается в лакокрасочное покрытия легкосплавного диска. Данная проблема подымалась на многих форумах и вот не давно где то на сайте или в нете я точно не помню, проскочила информация что кокае-то фирма использует фрикционный материал для тормозных колодок белого или светло-серого цвета специально что бы избежать данной проблемы.Каково ваше мнение мнение?
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.
grab
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 270
З нами з: 05 травня 2010, 10:41
Автомобиль: SEAT Altea XL 2.0 FSI
Звідки: г.Винница
Контактна інформація:

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення grab »

Прмвіт. Мегазалік за звіт. Саме завтра збираюся міняти задні колодки, а тут такий шикарний опис. Дякую! Вдячний буду за віповіді на питання.
1. Я купив коплект колодок на зад FDB1788. і по фото бачу що вони відрізняються від твоїх. В мене на колодках по бокам скоси є. Яка модель в тебе?
2.Поршень вдавити, прокрутити... не зрозуміло, він по різьбі йде, чи просто прокручувати в любому напрямку щоб краще рухався? Якщо по різьбі, то потім його знову треба буде викрутити?
3.По всім інструкціям рекомендують рухомі частини гальма змащувати високотемпературною змазкою. Купив собі теж пакетик LIQUI MOLY Bremsen-Anti-Quietsch-Paste. При заміні нічого не мастив?
Altea XL 2.0 FSI 2008г. типтрон
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Cepuk писав:Отличный отчет.
А у тебя передние колодки без датчика износа?
Так, у мене колодки без датчика.
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

Серж писав:Отчёт действительно заслуживает внимания и похвалы

У меня только один вопрос и то касательно материала самих колодок. А именно не для кого не секрет что через день езды диск становиться усеянный чёрной пылью от фрикционного материала который используется в тормозной колодке. Эта самая пыль имея высокую температуру вьедается в лакокрасочное покрытия легкосплавного диска. Данная проблема подымалась на многих форумах и вот не давно где то на сайте или в нете я точно не помню, проскочила информация что кокае-то фирма использует фрикционный материал для тормозных колодок белого или светло-серого цвета специально что бы избежать данной проблемы.Каково ваше мнение мнение?
Мию машину на безконтактній мийці - чорний наліт на дисках повністю змиівається. Два рази на рік сам вручну полірую авто і диски твердим воском - проблем нема!
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Заміна гальмівних колодок пер/зад (Альтеа/Толедо/Леон)

Повідомлення crayfish »

grab писав:Прмвіт. Мегазалік за звіт. Саме завтра збираюся міняти задні колодки, а тут такий шикарний опис. Дякую! Вдячний буду за віповіді на питання.
1. Я купив коплект колодок на зад FDB1788. і по фото бачу що вони відрізняються від твоїх. В мене на колодках по бокам скоси є. Яка модель в тебе?
2.Поршень вдавити, прокрутити... не зрозуміло, він по різьбі йде, чи просто прокручувати в любому напрямку щоб краще рухався? Якщо по різьбі, то потім його знову треба буде викрутити?
3.По всім інструкціям рекомендують рухомі частини гальма змащувати високотемпературною змазкою. Купив собі теж пакетик LIQUI MOLY Bremsen-Anti-Quietsch-Paste. При заміні нічого не мастив?
1. гляну на коробку в гаражі і скажу яка модель колодок (взагалі задні АТЕ у мене, перід Феродо, доречі у мене стокові колодки передні теж Феродо, а задні - фольксваген).
2. Поршень - так на різбі, тиснути і крутити треба саме вправо як на лівому так і на правому колесі! Хто має програму "Ельза" - там це так само описано. Викручувати не треба - в процесі гальмування він сам найде собі робоче місце.
3. Я не мастив - машина ще відносно нова, але на наступний раз варто злегка додати змазки саме на задні направляючі - тому ви зробили правильно купивши таку змазку! Головне акуратно її використовувати, щоб не дай Боже вона не потрапила на колодку чи гальм. диск!!!
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Відповісти