Сторінка 1 з 2
Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 14:51
crayfish
Привіт всім!
Маю кілька питань по ходовій...
Ходова мого Толедо на даний момент пройшла 81 000 км, остання ревізія ходовой показала наступне:
- задні стійки стабілізатора негайна заміна (в правої порвася пильник і вона застукала, ліва - на ладан дише,
пильники цілі) - замінив обидві;
- передній лівий амортизатор (стійка) - мокрий, дорогу погано тримає;
- задні амортизатори - сухі, але чути, що вже і їм капец прийшов (збільшилась розкачка кузова, в поворотах, на
"гребінці" легенько закидує зад.
Вирішив замінити стокові аморт. на Koni str t - занижувати не буду (відмовили).
Що саме слід поміняти разом із амортами? Буфери, пильники, опори, опорні підшипники - міняти все гамузом, чи вибраковувати?
Тепер питання по гальмах: наразі сток (найбільш імовірно, стоять диски 280-ки), хотілося-б передні 312мм
Що потрібно для цього? Тільки супорта і диски, чи ще щось?
Умови задачі - Толедо 1.6 СВ,

не ганяю (мотор слабуватий), але ціную правильне шассі, гострі гальма - що власне і хочу покращити.
Дякую наперед за поради.

Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 14:56
bvp2307
почему не Koni Special ?
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 15:06
crayfish
bvp2307 писав:почему не Koni Special ?
Вони йдуть із регулюванням жорсткості, на мою думку мені такі не підходять - регулювати жорсткість не збираюсь, походу, серія str t така сама як sport в найбільш м"якій настройці, крім того, не останній фактор відіграє надійність - чого нема - те не ламається (в даному випадку маю на увазі сам механізм регулювання, хоча я не вникав у принцип дії того механізму, тому можливо і помиляюсь). В основному вибирав по оцій схемі і по ціні.

Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 15:48
bvp2307
IMHO аммортизаторы из комплекта str.t надо использовать с пружинами из комплекта, а Вы хотите оставить родные
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 16:19
сеатовод
А КОНІ не будут жестковаты? А то мне торгаши говорят,что они (КОНІ) ориентированы на спорт,и боюсь,что подвеска и бес того не мягкая превратится в табурет?
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 16:26
bvp2307
сеатовод писав:А КОНІ не будут жестковаты? А то мне торгаши говорят,что они (КОНІ) ориентированы на спорт,и боюсь,что подвеска и бес того не мягкая превратится в табурет?
я думаю что SPECIAL надо ставить в самое мягкое положение
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 17:50
crayfish
bvp2307 писав:IMHO аммортизаторы из комплекта str.t надо использовать с пружинами из комплекта, а Вы хотите оставить родные
"Koni STR.T Разработаны для каждой модели автомобиля индивидуально
Хорошая управляемость с сохранением комфорта
Улучшают демфирование неровностей и контроль кузова
Жесткость заранее настроена и не регулируется
Могут быть использованы со штатными или заниженными пружинами
Обладают отличным соотношением цена/качество
Серия STR.T (Street) — это улучшение управляемости и демпфирования, обеспечение хорошего контакта с дорогой и меньше затрат при сохранении качества! Амортизаторы Koni STR.T созданы для динамичного вождения с лучшим соотношением качество/цена (средняя стоимость комплекта 4 000 грн.).
Экономия достигнута за счет отсутсвия возможности регулирования жесткости, характеристика амортизаторов приблизительно соответсвует заводскому положению настройки жесткости амортизаторов Koni Sport.
Эти амортизаторы — отличный компромисс между каждодневной эксплуатационной надежностью, качеством работы тюнинговой подвески и ценой.
Амортизаторы разработаны под штатную подвеску и пружины и могут быть использованы с занижающими пружинами Koni Sport Springs, Eibach Pro Kit, H&R Sport." це цитата з сайту koni-centre.com.ua (не реклама, купував не у них).
Так, я залишаю пружини сток.
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 17:52
crayfish
сеатовод писав:А КОНІ не будут жестковаты? А то мне торгаши говорят,что они (КОНІ) ориентированы на спорт,и боюсь,что подвеска и бес того не мягкая превратится в табурет?
На мій смак - сток підвіска Толедо занадто м"яка, тому на початок, поставив собі диски на літо 17"
Кожному своє.
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 19:28
bvp2307
crayfish писав:Могут быть использованы со штатными или заниженными пружинами
сорри не заметил и потому что не попадались отзывы на штатных пружинах данных амиков
вот тема по данному комплекту
http://www.skoda-club.org.ua/forum/show ... 845&page=4
отпишись когда поставишь

Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 19:44
crayfish
А конкретно по питаннях в першому пості теми хтось в курсі?
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 01 квітня 2011, 20:58
Kaz
crayfish писав:Привіт всім!
Маю кілька питань по ходовій...
Ходова мого Толедо на даний момент пройшла 81 000 км, остання ревізія ходовой показала наступне:
- задні стійки стабілізатора негайна заміна (в правої порвася пильник і вона застукала, ліва - на ладан дише,
пильники цілі) - замінив обидві;
- передній лівий амортизатор (стійка) - мокрий, дорогу погано тримає;
- задні амортизатори - сухі, але чути, що вже і їм капец прийшов (збільшилась розкачка кузова, в поворотах, на
"гребінці" легенько закидує зад.
Вирішив замінити стокові аморт. на Koni str t - занижувати не буду (відмовили).
Що саме слід поміняти разом із амортами? Буфери, пильники, опори, опорні підшипники - міняти все гамузом, чи вибраковувати?
Тепер питання по гальмах: наразі сток (найбільш імовірно, стоять диски 280-ки), хотілося-б передні 312мм
Що потрібно для цього? Тільки супорта і диски, чи ще щось?
Умови задачі - Толедо 1.6 СВ,

не ганяю (мотор слабуватий), але ціную правильне шассі, гострі гальма - що власне і хочу покращити.
Дякую наперед за поради.

Аморты передние оба под замену.
меняються опоры передние и задние + опорные подшипники передние, + отбойники все. пыльники бы я так же поменял не охота потом лазить по 10 раз .
по тормозам ищи комплект от ФР или октавия РС
диски колодки шланги (под вопросом) супорта скобы
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 02 квітня 2011, 12:07
crayfish
Амортизатори мінятиму всі 4. Фурнітуру до них теж. Щодо гальм: чи стануть на штатний поворотний кулак супорта і скоби від ФР чи октавії РС? У мене стойки передні діам. 50 мм у більш потужних авто 55мм.
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 02 квітня 2011, 12:31
demey
сеатовод писав:А КОНІ не будут жестковаты? А то мне торгаши говорят,что они (КОНІ) ориентированы на спорт,и боюсь,что подвеска и бес того не мягкая превратится в табурет?
В табурет она точно не привратиться - это факт. А для топикстартера скажу: бери спорт с возможностью регулировки, эта возможность никак не помешает. в диапазоне регулировок от 0 до 360 они прекрасно работают со стоковыми пружинами.
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 02 квітня 2011, 18:39
crayfish
Відповідаю на питання по гальмах сам собі
В мене стоять гальма ФС 3 - там скоба і супорт одна деталь, щоб поміняти на більш потужні гальма - то тре міняти окрім супортів, скоб, дисків ще й поворотний кулак. Бюджет буде явно більший... І не факт, що є поворотний кулак під амортизатор 50 мм, бо тоді це тягне на заміну всієї ходової...
Короче питання по гальмах знято

По амортизаторах теж менш-більш все ясно.
Re: Питання по амортизаторам, та ходовій вцілому
Додано: 03 квітня 2011, 00:17
bvp2307
crayfish писав:Відповідаю на питання по гальмах сам собі
В мене стоять гальма ФС 3 - там скоба і супорт одна деталь, щоб поміняти на більш потужні гальма - то тре міняти окрім супортів, скоб, дисків ще й поворотний кулак. Бюджет буде явно більший... І не факт, що є поворотний кулак під амортизатор 50 мм, бо тоді це тягне на заміну всієї ходової...
Короче питання по гальмах знято

По амортизаторах теж менш-більш все ясно.
неужели с движком 1.6 не хватает родных тормозов ?
