Сторінка 1 з 1
Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 09:53
b_andriy
Коли міняв шлейф, замітив що в мене на валі рульової і рулю не співпадає мітки на кілька зубців, напевно хтось з попередніх власників так розвал/сходження робив, потім мені десь вроді тут написали шо можуть бути проблеми бо підсилювач руля відключається при певному градусі в крайніх положеннях. Я на це ніколи не звертав уваги, але почав замічати деколи на парковці коли повністю вправо вивернути руль то аж стукає в крайньому положенні вліво такого немає. Питання до власників леон/альтея і тд, як в вас коли швидко крутити руль до крайнії положень?
Дайте хтось ссилку на правельну інструкцію по адаптації крайнього положення руля на авто без ESP
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 12:37
Av_m
Переставить руль, выставить схождение.
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 12:59
b_andriy
Не підходить, хочу зробити в такому положенні як є
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 13:02
Av_m
Если руль переставлен, значит рейка работает неправильно. В одну сторону недокручиаает, в другую перекручивает. Пару зубцов конечно погоды не делают, но я бы поставил всё как надо
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 13:09
b_andriy
Та там два чи три шліца, візуально по колесах не видно, але боюсь шоб підсилювач не розтовк мені рейку такими ударами, та й незнати як до того було коли рівно стояло, може хтось і адаптував вже його
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Додано: 06 листопада 2015, 19:58
stelet
Когда менял подрулевой блок,для кнопок на руле,где-то что то отошло(пропал усилитель и сигнал) ездил к електрику...Так он проводил адаптацыю елктро усилителя, то что он вправо-влево по зубцам стоит крыво не важно, Електрик когда тестировал,нацепил руль как попал проехал 200 метров и все было как с завода.
Точно как проводить адаптацию не знаю, но приблезительно включить зажигани вправо-влево до упора,потом проехать 10-30 метров опять вправо-влево до упора и потом на скорости 10-20 км\час вправо влево до упора- вроде так делал