Сторінка 1 з 1
Масляний фільтр
Додано: 17 лютого 2011, 21:16
VBoychuk2011
Може хтось в курсі чи мав практику .
Чи треба при заміні масла наливати трошки масла у масляний фільтр?
В інтернеті дуже багато версій.
Можливо хтось так робить.
Поділіться будь ласка
Re: Масляний фільтр
Додано: 17 лютого 2011, 21:38
alira
Когда меняю масло на сто, то ребята всегда наливают в фильтр масла (полный фильтр), я так понимаю чтоб можно было уровень сразу посмотреть, а там не знаю для чего!!!
Re: Масляний фільтр
Додано: 17 лютого 2011, 21:41
VBoychuk2011
Ну да. Виходить . що якщо фільтр пустий то коли насос закачав масло у фільтр то його стало менше, відповідно потрібно доливати його до рівня.
Re: Масляний фільтр
Додано: 17 лютого 2011, 21:44
rulon
VBoychuk2011 писав:Може хтось в курсі чи мав практику .
Чи треба при заміні масла наливати трошки масла у масляний фільтр?
В інтернеті дуже багато версій.
Можливо хтось так робить.
Поділіться будь ласка
На попередній машині, коли міняв масло сам, так і робив. Заливав в фільтр приблизно 150-200 гр масла. Фільтровий елемент вбирав його. Думаю так краще для мотора - менше часу іде масляне голодування. На ТО Кордоби був неприємно здивований коли майстер закручував сухий фільтр і казав що так має бути...і це вже два рази підряд... Я інтуїтивно за то щоб заливати в фільтр масло...
Re: Масляний фільтр
Додано: 18 лютого 2011, 12:06
Mykluha
Не только нужно заливать масло в фильтр, а и смазывать этим же маслом прокладку, что бы плотнее закрутить фильтр
Re: Масляний фільтр
Додано: 18 лютого 2011, 13:07
VBoychuk2011
Дякую
Re: Масляний фільтр
Додано: 18 лютого 2011, 13:33
ELECTRIC
Обязательно нужно, заливать масло в фильтр, так как при пуске двигателя идет масляное голодание, что соответственно сокращает жизнь двигу, все трения в двиге происходят без масла, так как оно идет все в фильтр.
Re: Масляний фільтр
Додано: 22 лютого 2011, 15:51
сеатовод
ELECTRIC писав:Обязательно нужно, заливать масло в фильтр, так как при пуске двигателя идет масляное голодание, что соответственно сокращает жизнь двигу, все трения в двиге происходят без масла, так как оно идет все в фильтр.
100%
Re: Масляний фільтр
Додано: 22 лютого 2011, 23:03
rulon
сеатовод писав:
100%
Думав над цим питанням і ось що вийшло за логікою:
Коли масло заливається в мотор то попадає в картер. Коли мотор працює, масло з картера поступає на стінки і аж потім заганяється в фільтр. Після фільтра знову попадає в картер. Якщо відслідкувати цю послідовність то масляного голодання бути неповинно, так як в картері постійно є масло.
Re: Масляний фільтр
Додано: 22 лютого 2011, 23:41
ELECTRIC
Ну практически верно, только когда масло идет в систему с картера она проходит через фильтр, так как он фильтрует его.
И в картере да всегда есть масло, а системе то не всегда.
Re: Масляний фільтр
Додано: 11 березня 2012, 18:35
tehnologist
Масло нужно наливать в фильтр и смазывать кромку резиновую фильтра маслом. При установке на сухую возможен розрыв фильтрующего элемента давлением масла, в результате на холостых может моргать лампа давления масла. Проверенно на лично опыте, когда был глуп и молод.
Re: Масляний фільтр
Додано: 11 березня 2012, 18:35
tehnologist
Масло нужно наливать в фильтр и смазывать кромку резиновую фильтра маслом. При установке на сухую возможен розрыв фильтрующего элемента давлением масла, в результате на холостых может моргать лампа давления масла. Проверенно на лично опыте, когда был глуп и молод.
Re: Масляний фільтр
Додано: 12 березня 2012, 10:16
rino
Mykluha писав:Не только нужно заливать масло в фильтр, а и смазывать этим же маслом прокладку, что бы плотнее закрутить фильтр
+1
Re: Масляний фільтр
Додано: 12 березня 2012, 16:09
сеатовод
ELECTRIC писав:Обязательно нужно, заливать масло в фильтр, так как при пуске двигателя идет масляное голодание, что соответственно сокращает жизнь двигу, все трения в двиге происходят без масла, так как оно идет все в фильтр.
+100500!