Сажевый фильтр
Re: Сажевый фильтр
Доброго! На моей регенерацию тяжело не заметить). Белый дым из трубы и воняет караул просто. Это только у меня так? Двигатель 2,0 CEGA
-
- Призывник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 03 жовтня 2017, 09:51
- Автомобиль: Alhambra 2 4D / Ibiza 1.4
Re: Сажевый фильтр
Прямо щоб аж так сильно білий то ні. Але трохи є.
Що більше видає у мене - так це запах (такої собі паленої гуми).
Що більше видає у мене - так це запах (такої собі паленої гуми).
-
- Призывник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 03 жовтня 2017, 09:51
- Автомобиль: Alhambra 2 4D / Ibiza 1.4
Re: Сажевый фильтр
До речі у мене недавно була епопея зі своїм фільтром на Alhambra.
Думав що забився повністю сажовий (маю пробіг більше 200к) так як показувало велику "забитість" (яка ж вираховується насправді двома способами).
Що робив. Пробував присадки для палива для прочистки сажового фільтра. Промивав (через спеціалізований сервіс) 2 рази і навіть заглядали туди камерою і все ок ніби. Міняв і "перепрошивав" датчик тиску (там специфічне під'єднання у мене). Змінив оливу і фільтри і навіть форсунки уже і ті почистили, переналаштували, змінили прокладки (хоча і так собі пов'язано).
А виявилось, що проблема у фільтрі після, який для сечовини. І мало того їх там два(!) - і тут я не розумію навіщо саме 2.
Так от цей перший фільтр для сечовини почав кришитися. Він не знімається, а вирізається тільки. На СТО і на сервісі заміни фільтрів кажуть, що ще такого не бачили, щоб саме такий фільтр так ламався.
Є хіба підозра, що таке могло трапитися від сильного фізичного удару. Фільтр розташований посередині внизу (досить низько) і є вірогідність, що десь сів на ямці чи камінці і стукнуло його досить сильно.
Я маявся з цим місяць чи два поки розібрався. Тому ділюсь досвідом, можливо буде кому корисно.
Думав що забився повністю сажовий (маю пробіг більше 200к) так як показувало велику "забитість" (яка ж вираховується насправді двома способами).
Що робив. Пробував присадки для палива для прочистки сажового фільтра. Промивав (через спеціалізований сервіс) 2 рази і навіть заглядали туди камерою і все ок ніби. Міняв і "перепрошивав" датчик тиску (там специфічне під'єднання у мене). Змінив оливу і фільтри і навіть форсунки уже і ті почистили, переналаштували, змінили прокладки (хоча і так собі пов'язано).
А виявилось, що проблема у фільтрі після, який для сечовини. І мало того їх там два(!) - і тут я не розумію навіщо саме 2.
Так от цей перший фільтр для сечовини почав кришитися. Він не знімається, а вирізається тільки. На СТО і на сервісі заміни фільтрів кажуть, що ще такого не бачили, щоб саме такий фільтр так ламався.
Є хіба підозра, що таке могло трапитися від сильного фізичного удару. Фільтр розташований посередині внизу (досить низько) і є вірогідність, що десь сів на ямці чи камінці і стукнуло його досить сильно.
Я маявся з цим місяць чи два поки розібрався. Тому ділюсь досвідом, можливо буде кому корисно.
Re: Сажевый фильтр
Всем привет! Автоматическая регенерация - это круто, и вроде полезно сделано когда забыл посетить сервис, но что бы не доводить сажевик до предобморочного состояния - иногда машине нужно дать под хвост и не жалеть её - как говорится : одно лечим другое калечим. Когда вы пытаетесь беречь мотор и ездите в режиме дедушка - тем самым вы захламляете сажевик -дайте системе продуться , я иногда просто так выезжаю на трассу и в пол минут 5-10, ей этого предостаточно если машина большее количество количество своего времени ёрзает по городу. Всем добра
Re: Сажевый фильтр
Вітаю! Двигун CFWA 1.2tdi. Після видалення сажевого фільтра з"явився неприємний звук в районі 1700-2000 оборотів. Каталізатор, який знаходився в одній банці з сажовиком на місці. Хто і як вирішував таку проблему? Є ідея вварити в вихлоп ще один каталізатор, який би створював протитиск і трохи допалював те, що не згоріло.