Сторінка 1 з 1

неповноцінна робота кліми

Додано: 01 травня 2012, 22:17
VADIM
Шановні форумчани,може хтось підкаже,проблема-клімат не може нормально охолодити салон авто,фріон свіжий закачаний(було 311 гр. замість 525 гр.),фільтр салону поміняний,радіатор на мийці кархером змили,термометр при режимі LO у центральному воздуховоді охолоджується до 9 градусів. При тому всьому салон не охолоджується,моя дружина-мерзлячка,бурхотить що їй некомфортно,а минулого літа при 20 гр. в авто кричала що дубак.Під машиною не збирається конденсат,це взагалі нонсенс. У червні дорога до Криму (1200 км туда+там+назад 1200 км),що робити,SOS!

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 01 травня 2012, 23:39
demey
VADIM писав:центральному воздуховоді охолоджується до 9 градусів.
VADIM писав:При тому всьому салон не охолоджується
это как?

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 02 травня 2012, 00:09
AndrewK
Гм... нонсенс якийсь. Якщо 9гр. в воздуховоді і потік достатній, то охолоджуватись просто мусить

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 02 травня 2012, 09:08
VADIM
Я і не можу зрозуміти чому в салоні не є комфортно,може фріону в системі замало,цікаво скільки там має бути?

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 02 травня 2012, 09:47
Tigra_1.6
0.5 почистить салонный радиатор кодиционера
1. затонировать стекла
2. не глушить авто на коротких остановках
3. режим "клима"-- "авто" 22-24 гр
4.воздуховоды направить в сторону от пасажиров
5. в горячем салоне, после старта открывать окна на 1 мин, для выдувки горячего воздуха

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 02 травня 2012, 09:52
VADIM
Tigra 1.6,все так і роблю

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 02 травня 2012, 09:56
Tigra_1.6
може пляшка охолодженної coca -cola допоможе?

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 04 травня 2012, 07:43
grab
При LO у центральному воздуховоді охолоджується до 9 градусів, а при наприклад 20 градусів скільки видає? Можливо сам кондиціонер працює правильно, а датчик температури який ним керує зломався. Знаходиться в районі стелі біля дзеркала заднього огляду, нічого там не клеїли?

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 04 травня 2012, 14:35
VADIM
Біля нього не клеїли,але плафон знімався,під*єднювали живлення для радар-детектора,цілий день сьогодні читаю в неті про некорректну роботу кліматроніка,теж подумав про датчик,але той шо стоїть біля фільтра салона

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 04 травня 2012, 16:35
VADIM
Немає датчика в плафоні,біля фільтра салону теж немає датчика,буду шукати далі як вирішити свою проблему

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 10 липня 2012, 13:29
alex_tu
Добрый день,

По поводу климат контроля - несколько иная проблема.
Для передних пассажиров всё супер, но как появился малыш жена пересела на заднее сиденье.
Постоянно жалуется, что жарко и душно.
Перепробовал все режимы, кто чего может посоветовать?

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 10 липня 2012, 13:31
VADIM
Періодично включаю рециркуляцію на 3-5 хвилин+додаю оберти вентилятора

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 10 липня 2012, 18:49
vasilis
alex_tu писав:По поводу климат контроля - несколько иная проблема.
Для передних пассажиров всё супер, но как появился малыш жена пересела на заднее сиденье.
Постоянно жалуется, что жарко и душно.
Перепробовал все режимы, кто чего может посоветовать?
Может снять (сдвинуть) коврики с вентиляционных отверстий, которые под передними сидениями ? :)

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 10 липня 2012, 22:10
Серж
Проверьте работу электродвигателей которые управляют заслонками при изменении направления и воздушных потоков. А проще всего снять фильтр салонный и попробовать что бы без него поработал кондёр. несколько минут.

Re: неповноцінна робота кліми

Додано: 11 липня 2012, 11:21
Alexeychik
alex_tu писав:Добрый день,

По поводу климат контроля - несколько иная проблема.
Для передних пассажиров всё супер, но как появился малыш жена пересела на заднее сиденье.
Постоянно жалуется, что жарко и душно.
Перепробовал все режимы, кто чего может посоветовать?
После всяческих экспериментов с климатом, я пришел к выводу (благо опыт позволяет), что все-таки режим АВТО на климатронике самый корректный.
А по сему для того, чтобы нормально было спереди и на галерке, и дитя не простудилось, я делаю так:
1. В начале поездки смотрю температуру за бортом, включаю АВТО и выставляю на климатронике на 5 градусов ниже. При этом холодный воздух подается через фронтальные сопла в торпеде, которые нужно направить максимально вверх.
2. Если поездка короткая, то ниже делать попросту опасно, ибо губит не холодный воздух, а резкий перепад температуры.
3. Если поездка длинная, то после достижения температуры, выставленной в самом начале, постепенно убавляю(если не достаточно достигнутого) температуру до комфортной, а за минут 20 до прибытия в пункт назначения просто нажимаю ЕКОН и к моменту выгрузки температура в салоне постепенно приближается к уличной, что делает перепад температуры как можно меньше.