Климат-контроль и расход топлива
- mix_kiev_kpi
- Старший солдат
- Повідомлень: 75
- З нами з: 22 жовтня 2012, 07:46
- Автомобиль: SEAT Toledo
Климат-контроль и расход топлива
Как увиличивается расход топлива при включённом климат контроле в холодную пору года, так же как и в жару или меньше?
То что с вкл климатом на холостых авто хрен прогрееш-это я уже понял)
То что с вкл климатом на холостых авто хрен прогрееш-это я уже понял)
- AndrewK
- Участник клуба
- Повідомлень: 860
- З нами з: 08 липня 2009, 10:26
- Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
- Звідки: Львів
Re: Климат-контроль и расход топлива
1. На холостих і так фіг прогрієш
2. При температурі нижче +4 компрессор не стартує і все як в "екон"
3. При температурі вище +4, але коли все рівно холодно - додатковий розхід незначний
2. При температурі нижче +4 компрессор не стартує і все як в "екон"
3. При температурі вище +4, але коли все рівно холодно - додатковий розхід незначний
Нехай русня здохне
- mix_kiev_kpi
- Старший солдат
- Повідомлень: 75
- З нами з: 22 жовтня 2012, 07:46
- Автомобиль: SEAT Toledo
Re: Климат-контроль и расход топлива
Дякую. Тепер все зрозуміло 
Читав, що якщо включити циркуляцію повітря з салону, то прогріватиметься швидше

Читав, що якщо включити циркуляцію повітря з салону, то прогріватиметься швидше

- Evil
- Капитан
- Повідомлень: 406
- З нами з: 15 грудня 2011, 15:14
- Автомобиль: Black Leon 1.6
- Звідки: Киев
Re: Климат-контроль и расход топлива
То есть летом в дождь, когда запотевают стекла кондер помогает (букально пол минуты и лобовое без единого намека на запотевание), а сейчас в +2+3 градуса кондер с запотеванием не поможет? Во всех случаях econ отключен.
И сразу же сам отвечу на свой вопрос. Случайно наткнулсь на форуме фольца:
не забываем что при температуре ниже +4 компрессор отключается, осушитель не работает, воздух влажный. Это конечно косяк VW. Вроде круто, по умному, но часто и по осени и по весне бывает так не приятно без осушивания воздуха.
Особенно ночью, особенно в дождь...
И сразу же сам отвечу на свой вопрос. Случайно наткнулсь на форуме фольца:
не забываем что при температуре ниже +4 компрессор отключается, осушитель не работает, воздух влажный. Это конечно косяк VW. Вроде круто, по умному, но часто и по осени и по весне бывает так не приятно без осушивания воздуха.
Особенно ночью, особенно в дождь...
Многие проблемы можно решить, если забыть о них и отправиться на рыбалку.
- nazarbayev
- Прапорщик
- Повідомлень: 174
- З нами з: 20 грудня 2011, 11:32
- Автомобиль: Seat Leon
Re: Климат-контроль и расход топлива
может не немного не уловил суть вопроса и в климате есть нюансы - сорри.
В любую погоду и пору помогает обдув лобового тепленьким воздухом. Конечно не так быстро справляется с запотеванием как кондик...но все же.
В любую погоду и пору помогает обдув лобового тепленьким воздухом. Конечно не так быстро справляется с запотеванием как кондик...но все же.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 165
- З нами з: 05 березня 2009, 16:03
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Климат-контроль и расход топлива
не знаю, як там у фольца, а в мене на авто в +2 в дощ (останні два дні як йшов дощ) дуже гарно видно різницю між auto і econ - при вимкненому кондиціонері вікна запотівають набагато більшеEvil писав:не забываем что при температуре ниже +4 компрессор отключается, осушитель не работает, воздух влажный. Это конечно косяк VW. Вроде круто, по умному, но часто и по осени и по весне бывает так не приятно без осушивания воздуха. Особенно ночью, особенно в дождь...
до речі - таке склалось враження, що підігрів повітря "феном" (на авто з дизелем) працює тільки в auto режимі
Re: Климат-контроль и расход топлива
2 antiДот
Там досить багато умов для включення, див тут: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 26265582/3
Наскільки відчутна робота фена?
Чи швидше прогрівається двигун із включеним феном?
В мене він також встановлений, але висить якась помилка і не можу зрозуміти включається він чи ні.
Також в його роботі мені не дуже подобається те, що треба виставляти високу температуру на кліматі,
тобто фен включиться, але холодне повітря з вулиці буде продувати пічку, забирати тепло від двигуна в салон, і прогріватися він буде довше.
Econ не повинен бути включеним і чим вища температура виставлена на кліматі тим сильніше мав би гріти.antiДот писав:підігрів повітря "феном" (на авто з дизелем) працює тільки в auto режимі
Там досить багато умов для включення, див тут: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 26265582/3
Наскільки відчутна робота фена?
Чи швидше прогрівається двигун із включеним феном?
В мене він також встановлений, але висить якась помилка і не можу зрозуміти включається він чи ні.
Також в його роботі мені не дуже подобається те, що треба виставляти високу температуру на кліматі,
тобто фен включиться, але холодне повітря з вулиці буде продувати пічку, забирати тепло від двигуна в салон, і прогріватися він буде довше.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 165
- З нами з: 05 березня 2009, 16:03
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Климат-контроль и расход топлива
двигун прогрівається так само, а от тепле повітря в салоні з'являється набагато раніше. Адже фен гріє тільки повітря, що надходить в салон, це не підігрів охолоджуючої рідини. Правда, це справедливо тільки для невеликого морозу. В -20 минулої зими чи не вмикався фєн через якусь умову, чи просто його не вистачало.rainman писав:Наскільки відчутна робота фена? Чи швидше прогрівається двигун із включеним феном?
судячи з наведеного тобою лінку - не буде вмикатися, адже є помилкиrainman писав:В мене він також встановлений, але висить якась помилка і не можу зрозуміти включається він чи ні.
виставляю +20 - наче б то цього достатньо. Коли мені холодно - підвищую до +22rainman писав:Також в його роботі мені не дуже подобається те, що треба виставляти високу температуру на кліматі,
хитрі розробники придумали для цього клапан, що закриває потік ОР через пічку салону, коли двигуну дуже холодно. Не знаю, чи є він в сеатахrainman писав:тобто фен включиться, але холодне повітря з вулиці буде продувати пічку, забирати тепло від двигуна в салон, і прогріватися він буде довше.
додатково можна закрити забір повітря з вулиці, коли двигун холодний і на вулиці - холодно. Правда, при цьому у великі морози дуже швидко починають запотівати вікна
- VADIM
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 267
- З нами з: 07 квітня 2010, 15:37
- Автомобиль: ALTEA 1.9 TDI
- Звідки: ЛЬВІВ-ВИННИКИ
Re: Климат-контроль и расход топлива
antiДот,все таксамо роблю на своій альтейці,тількі чомусь при включеній рециркуляції повітря стає холодніше в салоні,а може то мені здається.Для швидшого проргіву двигуна встановив ще підігрів паливного фільтра 

[img]http://forum-lines.ru/rez/ab177791.gif[/img]
- Серж
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2595
- З нами з: 02 лютого 2010, 18:02
- Автомобиль: Альтеа 2.0TDI-DSG
- Звідки: Донецкая область -Киев-Харьков-Краматорск
Re: Климат-контроль и расход топлива
при морозах это не поможет!! на форумах фольца люди эти обогреватели куда только не сували.. но в связи с тем что первым делом солярку прихватывает в металлических трубопроводах..Выход один тёплый гараж))VADIM писав:Для швидшого проргіву двигуна встановив ще підігрів паливного фільтра
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5288
- З нами з: 07 жовтня 2013, 21:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Климат-контроль и расход топлива
это само реклама. у нас и сток показывает до литра
- barthezz2007
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1605
- З нами з: 20 грудня 2012, 13:50
- Автомобиль: Tiguan 2.0 TSI
- Звідки: Вінниця
Re: Климат-контроль и расход топлива
И цены в рублях. Зачот.