Сторінка 1 з 1

Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 15:50
mix_kiev_kpi
Как увиличивается расход топлива при включённом климат контроле в холодную пору года, так же как и в жару или меньше?
То что с вкл климатом на холостых авто хрен прогрееш-это я уже понял)

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 15:56
AndrewK
1. На холостих і так фіг прогрієш
2. При температурі нижче +4 компрессор не стартує і все як в "екон"
3. При температурі вище +4, але коли все рівно холодно - додатковий розхід незначний

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 16:11
mix_kiev_kpi
Дякую. Тепер все зрозуміло :-)
Читав, що якщо включити циркуляцію повітря з салону, то прогріватиметься швидше :-)

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 16:26
Evil
То есть летом в дождь, когда запотевают стекла кондер помогает (букально пол минуты и лобовое без единого намека на запотевание), а сейчас в +2+3 градуса кондер с запотеванием не поможет? Во всех случаях econ отключен.

И сразу же сам отвечу на свой вопрос. Случайно наткнулсь на форуме фольца:

не забываем что при температуре ниже +4 компрессор отключается, осушитель не работает, воздух влажный. Это конечно косяк VW. Вроде круто, по умному, но часто и по осени и по весне бывает так не приятно без осушивания воздуха.
Особенно ночью, особенно в дождь...

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 17:28
nazarbayev
может не немного не уловил суть вопроса и в климате есть нюансы - сорри.
В любую погоду и пору помогает обдув лобового тепленьким воздухом. Конечно не так быстро справляется с запотеванием как кондик...но все же.

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 31 жовтня 2012, 20:49
antiДот
Evil писав:не забываем что при температуре ниже +4 компрессор отключается, осушитель не работает, воздух влажный. Это конечно косяк VW. Вроде круто, по умному, но часто и по осени и по весне бывает так не приятно без осушивания воздуха. Особенно ночью, особенно в дождь...
не знаю, як там у фольца, а в мене на авто в +2 в дощ (останні два дні як йшов дощ) дуже гарно видно різницю між auto і econ - при вимкненому кондиціонері вікна запотівають набагато більше

до речі - таке склалось враження, що підігрів повітря "феном" (на авто з дизелем) працює тільки в auto режимі

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 01 листопада 2012, 10:39
rainman
2 antiДот
antiДот писав:підігрів повітря "феном" (на авто з дизелем) працює тільки в auto режимі
Econ не повинен бути включеним і чим вища температура виставлена на кліматі тим сильніше мав би гріти.
Там досить багато умов для включення, див тут: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 26265582/3

Наскільки відчутна робота фена?
Чи швидше прогрівається двигун із включеним феном?

В мене він також встановлений, але висить якась помилка і не можу зрозуміти включається він чи ні.

Також в його роботі мені не дуже подобається те, що треба виставляти високу температуру на кліматі,
тобто фен включиться, але холодне повітря з вулиці буде продувати пічку, забирати тепло від двигуна в салон, і прогріватися він буде довше.

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 01 листопада 2012, 12:22
antiДот
rainman писав:Наскільки відчутна робота фена? Чи швидше прогрівається двигун із включеним феном?
двигун прогрівається так само, а от тепле повітря в салоні з'являється набагато раніше. Адже фен гріє тільки повітря, що надходить в салон, це не підігрів охолоджуючої рідини. Правда, це справедливо тільки для невеликого морозу. В -20 минулої зими чи не вмикався фєн через якусь умову, чи просто його не вистачало.
rainman писав:В мене він також встановлений, але висить якась помилка і не можу зрозуміти включається він чи ні.
судячи з наведеного тобою лінку - не буде вмикатися, адже є помилки
rainman писав:Також в його роботі мені не дуже подобається те, що треба виставляти високу температуру на кліматі,
виставляю +20 - наче б то цього достатньо. Коли мені холодно - підвищую до +22
rainman писав:тобто фен включиться, але холодне повітря з вулиці буде продувати пічку, забирати тепло від двигуна в салон, і прогріватися він буде довше.
хитрі розробники придумали для цього клапан, що закриває потік ОР через пічку салону, коли двигуну дуже холодно. Не знаю, чи є він в сеатах
додатково можна закрити забір повітря з вулиці, коли двигун холодний і на вулиці - холодно. Правда, при цьому у великі морози дуже швидко починають запотівати вікна

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 01 листопада 2012, 12:47
VADIM
antiДот,все таксамо роблю на своій альтейці,тількі чомусь при включеній рециркуляції повітря стає холодніше в салоні,а може то мені здається.Для швидшого проргіву двигуна встановив ще підігрів паливного фільтра :-D

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 01 листопада 2012, 17:58
Серж
VADIM писав:Для швидшого проргіву двигуна встановив ще підігрів паливного фільтра
при морозах это не поможет!! на форумах фольца люди эти обогреватели куда только не сували.. но в связи с тем что первым делом солярку прихватывает в металлических трубопроводах..Выход один тёплый гараж))

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 04 липня 2015, 23:00
andron1313
это само реклама. у нас и сток показывает до литра

Re: Климат-контроль и расход топлива

Додано: 05 липня 2015, 12:49
barthezz2007
И цены в рублях. Зачот.