пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"
Додано: 27 січня 2014, 11:26
привіт
десь з тиждень назад в салоні при холодному двигуні і ввімкненій рециркуляції став з'являтись слабий запах паленого - як наче пил горить на спіралях обігрівача. Але не зовсім пил - трохи наче є і пластику. При цьому в авто можна спокійно знаходитись, дружина та так взагалі не помічала запаху, поки я не звернув її увагу.
поліз до силового проводу електричного догрівача. Ізоляція підпалена (темна) біля клєми, десь на 1мм. По мідному дроту відно, що він сильно гріється. Сама клєма сильно гріється в той час, коли працює догрівач повітря в салоні (пробував пальцем, не можна втримати - пече). Відкрутив клему, спробував пальцями зняту з дроту - тримаєтсья гарно. Шпілька, до якої кріпиться клема - теж тримається нормально, не хитається. Зібрав все назад, ввімкнув - гріється так що пальця не втримати.
Підкажіть будь-ласка, це так і повинно бути (клєма гріється від самих спіралєй через шпільку) чи треба виймати
7E6 Электрический дополнительный воздушный отопитель
і дивитись, що там не так?
Ззовні виглядає так, що треба знімати нижню частину торпеди, щоб вийняти фен, чи це не так? На фото установки фена на гольф виглядає так, що там знімається набагато більше пластику, ніж одна декоративна панель біля педалі газу.
До цього їздив з кліматом такому самому режимі (авто +21) і запаху точно не було. Фільтр салону міняв на початку у вересні.
десь з тиждень назад в салоні при холодному двигуні і ввімкненій рециркуляції став з'являтись слабий запах паленого - як наче пил горить на спіралях обігрівача. Але не зовсім пил - трохи наче є і пластику. При цьому в авто можна спокійно знаходитись, дружина та так взагалі не помічала запаху, поки я не звернув її увагу.
поліз до силового проводу електричного догрівача. Ізоляція підпалена (темна) біля клєми, десь на 1мм. По мідному дроту відно, що він сильно гріється. Сама клєма сильно гріється в той час, коли працює догрівач повітря в салоні (пробував пальцем, не можна втримати - пече). Відкрутив клему, спробував пальцями зняту з дроту - тримаєтсья гарно. Шпілька, до якої кріпиться клема - теж тримається нормально, не хитається. Зібрав все назад, ввімкнув - гріється так що пальця не втримати.
Підкажіть будь-ласка, це так і повинно бути (клєма гріється від самих спіралєй через шпільку) чи треба виймати
7E6 Электрический дополнительный воздушный отопитель
і дивитись, що там не так?
Ззовні виглядає так, що треба знімати нижню частину торпеди, щоб вийняти фен, чи це не так? На фото установки фена на гольф виглядає так, що там знімається набагато більше пластику, ніж одна декоративна панель біля педалі газу.
До цього їздив з кліматом такому самому режимі (авто +21) і запаху точно не було. Фільтр салону міняв на початку у вересні.