Сторінка 1 з 1

пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 27 січня 2014, 11:26
antiДот
привіт

десь з тиждень назад в салоні при холодному двигуні і ввімкненій рециркуляції став з'являтись слабий запах паленого - як наче пил горить на спіралях обігрівача. Але не зовсім пил - трохи наче є і пластику. При цьому в авто можна спокійно знаходитись, дружина та так взагалі не помічала запаху, поки я не звернув її увагу.

поліз до силового проводу електричного догрівача. Ізоляція підпалена (темна) біля клєми, десь на 1мм. По мідному дроту відно, що він сильно гріється. Сама клєма сильно гріється в той час, коли працює догрівач повітря в салоні (пробував пальцем, не можна втримати - пече). Відкрутив клему, спробував пальцями зняту з дроту - тримаєтсья гарно. Шпілька, до якої кріпиться клема - теж тримається нормально, не хитається. Зібрав все назад, ввімкнув - гріється так що пальця не втримати.

Підкажіть будь-ласка, це так і повинно бути (клєма гріється від самих спіралєй через шпільку) чи треба виймати
7E6 Электрический дополнительный воздушный отопитель
і дивитись, що там не так?
Ззовні виглядає так, що треба знімати нижню частину торпеди, щоб вийняти фен, чи це не так? На фото установки фена на гольф виглядає так, що там знімається набагато більше пластику, ніж одна декоративна панель біля педалі газу.
До цього їздив з кліматом такому самому режимі (авто +21) і запаху точно не було. Фільтр салону міняв на початку у вересні.

Re: пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 28 січня 2014, 10:25
rainman
На Golf все простіше, в нас доступ до обігрівача перекриває "борода" торпедо.
Тут опис установки в Leon від Night Cat :
http://forum.seat-club.net/viewtopic.ph ... 05#p296270

Не знаю чи варто знімати (грілка ж ніби робоча), можливо для початку попробувати заізолювати і протягнути силові клеми.
Якшо в самій грілці буде шось не так - вона не включиться.

Тут є детальніший опис ремонту грілки і фотка плати управління.
http://www.skoda-club.org.ua/forum/show ... ?tid=74114


Шоб її витягнути треба зняти:
переднє сидіння (без нього більше простору для маневру),
накладку біля педалі газу,
водійський воздуховод для ніг і його накладку,
ручки (не знаю як правильно назвати) з обох сторін підлокітника
підлокітник (задню стінку на себе і відкрутити 2 torx в основі),
відкрутити болти які тримають низ торпедо
далі відкрутити заглушку на грілці, силові проводи і роз'єм управління, болти які тримають грілку

і саме цікаве, шоб дістати грілку треба одною рукою відтягувати бороду торпедо а іншою висмикувати грілку,
можна самому але краще з помічником.

Re: пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 06 лютого 2014, 21:10
antiДот
дякую за детальний опис
клему пропаяли на автосайті але грітися і "пахнути" воно продовжує. І таке в мене враження, що гріється це не клема - з чого б їй грітися, як воно нормально обжате?
підкажіть будь-ласка код "фєну" - буду шукати, де купити і міняти одразу з проводами.

Re: пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 06 лютого 2014, 22:01
lada
Если tdi, то фен скорее всего "без мозгов" - его код 1K0 963 235 F.
Самих фенов б/у полно на allegro http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zia%C5%82y
да и новые они не дорогие.
По проводке не уверен, но если не отличается от умного, то силовой провод - 1K1998250.

Re: пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 07 лютого 2014, 08:13
antiДот
може і без мозгів - бо під приборкою клацають релюхи, коли вмикається фен
він ось такий vsszzz5pz8r070089

Re: пахне паленим, гріється силовий дріт "фєна"

Додано: 24 грудня 2014, 21:58
antiДот
відгоріла пластина маси в самому РТС 1k0963235f