Цікавить хто пробував регулювати сам замки дверні, точніше скобку на стойці, в мене передні дверки деколи з першого разу до кінця не закриваються, треба ше раз хлопати, боюсь шо коли почну крутити скобку почне або тарабанити дверка або зазор втікне пробіг 164к
задні легко з першого разу закриваються
Я теж крутив їх. Однак,можна і не ними відрегулювати. Я на пассажирській стороні підрегульовував цією скобою,а на водійській замком у дверці. Попустив два болти кріплення замка,буквально на міліметр-півтора змістив і зажав. Єфект той же що і від регулювання скоби.
Як має правельно заходити замок на скобку, в мене коли тримати ручку і закривати двері так щоб не закрилась защолка коли заходе скобка в замок шось тре, я так думаю шо це тре скобка в замок.
Як має бути правельно, я так розумію дверка має висіти на скобці шоб не розболталась завіса, але терти не мала б? получається шо треба чучуть опустити скобку, але боюсь шоб не почала дверка тиліпатись при їзді)))
я мав ноувазі вверх вниз дверка не буде рухатись коли я погано виставлю? в мене получається шо дверка висить на скобці, напевно через то і через раз закривається
я мав ноувазі вверх вниз дверка не буде рухатись коли я погано виставлю? в мене получається шо дверка висить на скобці, напевно через то і через раз закривається
Болты крепления дверных петель на кузове позволяют осуществлять регулировку в более широком диапазоне. Такую регулировку производите следующим образом:
снимите облицовку с крыла;
снимите пенопластовое уплотнение;
отвернуть болты в кузове изнутри колесной арки;
отрегулируйте положение передней двери;
затяните болты в кузове изнутри колесной арки (момент затяжки болтов 21 Н•м).
Но, это для Б5, а у нас так же? вызывает подозрение "болты изнутри коелсной арки" Видал как под нижний завес пластинку подкладуют...