Проте найбільшою проблемою і джерелом шумів є самі дверні замки. За рік виробітка на стільки сильна що в місці контакту повністю зруйнувався пластмасовий кожух запірного механізму, так що фактично тепер тертя відбувається метал об метал, звуковий супровід просто пекельний

Виникає питання: це наслідки жорсткої підвіски і низькопрофільної гуми чи SEAT ставить браковані замки?!
А звідси відповідно: ЩО РОБИТИ? Є великі сумніви що заміна замків на нові допоможе на довго. Може є якісь альтернативні міцніші замки? Чи всьому вина недостатня жорсткість кузова?
Нова машина а пасажирів садити встидно бо все скрипить як на двадцятирічному ВАЗі!
Заміна машини і перехід на високопрофільну гуму не розглядається - ну дже вона мені нравиться

Варіант: голосніше музику і тапок в підлогу, теж не підходить - пасажири лякаються і тікають

Будь-які ідеї, ціна питання другорядна. Хочеться відстояти честь марки.