SEAT Toledo повертається

Відповісти
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11394
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

SEAT Toledo повертається

Повідомлення demey »

Зображення

SEAT Toledo повертається
• Найбільш спортивний седан середнього класу
• Емоційність купе і практичність універсала
• Бензинові двигуни TSI (1,2 і 1,4 л) та турбодизельний 1.6 TDI
• Неперевершена економічність при рівні викидів СО2 до 104 г/км
• Оптимальне співвідношення ціна-якість
Україна, квітень 2014 - SEAT Toledo повертається! Офіційний Імпортер SEAT ТОВ «Порше Україна» оголошує старт продажу нового SEAT Toledo, який відкриває доступ іспанському бренду до важливого для українського ринку сегменту седанів. Новий іспанський седан пропонує характерні бренду емоційність і практичність, динаміку й економічність, а також оптимальне співвідношення ціна-якість. Цільова аудиторія нового Toledo – практичні люди, котрим потрібен універсальний, якісний, доступний сімейний седан з виразним дизайном та спортивним характером.
Два попередні покоління моделі розійшлися накладом понад 860 000 авто. Оскільки секрет успіху Toledo завжди крився у поєднанні привабливої зовнішності й неповторної практичності, очікується, що нова генерація моделі продовжить успіх своїх попередників.

«Новий Toledo – гідний представник марки SEAT. Це універсальний і якісний автомобіль. У ньому закладена найбільша цінність, яку можна купити за гроші, – заявив Президент компанії SEAT S.A. Джеймс Мюїр (James Muir). – Він неодмінно продовжить історію успіху завдяки унікальному поєднанню ефектного дизайну, практичності, динаміки й економічності. Новий Toledo – це наше бачення ідеального седана. Ми щиро віримо, що створили цікавий продукт із привабливою ціною».

Практична технологічність
Новий SEAT Toledo виріс до 4,48 метра у довжину й отримав кузов «ліфтбек» з великою кришкою багажника, під якою приховуються переконливі 550 літрів корисного об’єму. За наявності опції складання задніх сидінь багажний простір можна збільшити до 1490 літрів, що дозволяє Toledo змагатися з багатьма універсалами. Завдяки збільшеній до 2602 мм колісній базі (на 80 мм більше порівняно з Toledo II) у салоні стало просторіше, а всі пасажири отримали більше місця для ніг. Значні дверні прорізи істотно полегшують посадку та вихід з автомобіля.
На новий Toledo встановлюються найсучасніші силові агрегати концерну Volkswagen Group – бензинові двигуни TSI та дизелі TDI з технологією Common Rail. Топовий бензиновий мотор комбінується із 7-ступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням (DSG). Бензинові двигуни, представлені в Україні, розвивають потужність від 77 кВт (105 к.с.) до 90 кВт (122 к.с.). Агрегат 1.6 TDI з віддачею 77 кВт (105 к.с.) демонструє відмінну економічність та екологічність, укладаючись у показники 4,4 л/100 км та 114 г/км відповідно. У 2013 році гама моторів поповниться 90-сильним турбодизелем (для України не доступно).

«Новому Toledo притаманні всі фамільні риси марки SEAT. Він ідеально підходить для повсякденних потреб, вирізняється якістю та надійністю, – розповідає віце-президент компанії SEAT S.A. з досліджень і розробок доктор Матіас Рабе (Matthias Rabe). – А використання новітніх технологій концерну Volkswagen Group у двигунах і підвісці обіцяє непідробне задоволення від водіння на тлі відмінної економічності та безкомпромісного рівня безпеки. До речі, у питаннях економії пального й екологічності Toledo – один з кращих у своєму класі».

Дизайн
«За допомогою нового Toledo ми хочемо довести, що компактний п’ятидверний седан може бути емоційним та динамічним. Це втілення всеосяжної практичності, вбраної у виразну сучасну форму», – пояснює шеф-дизайнер SEAT Алехандро Месонеро-Романос (Alejandro Mesonero-Romanos).
Дизайн нового Toledo витриманий у сучасній стилістиці SEAT, відомій за концептуальними моделями IBE, IBX, IBL та новим Leon. Динамічний силует сформований і візуально розширений за рахунок трикутних обрисів кузова, головної оптики, ефектної решітки радіатора, трапецієподібних повітрозабірників та горизонтальних задніх ліхтарів.

Краса – в гармонії
Високе дизайнерське мистецтво проглядається і в лінії даху: описуючи граційну дугу над широкою задньою стійкою, вона непомітно розчиняється в кормі. Спадисте заднє скло гармонійно вписується в образ нового Toledo без шкоди для його практичності.
Ідеально рівні лінії простягаються паралельно підвіконній лінії від зовнішніх країв головних фар до гранованих задніх ліхтарів, гармонійно поєднуючись з витончено спрофільованими порогами. Широкі прорізи задніх дверей забезпечують зручність посадки і виходу з автомобіля.

Сучасний інтер’єр
Аналогічно зовнішньому вигляду просторий світлий салон нового Toledo відображає сучасну стилістичну концепцію бренду. Мінімалізм у дизайні передньої панелі та відмінна ергономіка чудово поєднуються з опціональним бежевим оздобленням салону, створюючи враження, що темний верх передньої панелі парить над прямокутними дефлекторами і бежевими поверхнями. Круглі шкали приладів легко читаються, а зручне розташування органів управління на центральній консолі гарантує комфортне управління інформаційно-розважальною системою та кліматичною установкою.
Вишуканий дизайн інтер’єру доповнюється високою якістю складання, ретельно підібраними матеріалами і вдалими колірними рішеннями. Відчуття досконалості присутнє у кожній деталі: в елегантному триспицевому кермі, кліматичній установці з новим алгоритмом управління, витончених хромованих вставках, а також у приємних на дотик кнопках та перемикачах.

Технології

У новому SEAT Toledo знайшли застосування найсучасніші технології, доступні в цьому класі. Передусім це посилений каркас пасажирського салону, який разом із системами пасивної безпеки дає високий рівень захисту пасажирів. Завдяки новітній концепції зниження ваги споряджена маса нового SEAT Toledo становить усього 1140 кг, що, власне, забезпечує помірнішу витрату пального. Роблячи ставку на економічність і скорочення викидів СО2, розробники Toledo досягли найкращих у класі показників за даними параметрами. Це стало можливим завдяки легковагій конструкції, оптимізації аеродинамічних характеристик та застосуванню найсучасніших моторних технологій.

Силові агрегати
Лінійка двигунів для нового SEAT Toledo в Україні представлена сучасними чотирициліндровими агрегатами TSI потужністю від 77 кВт (105 к.с.) до 90 кВт (122 к.с.), а також 105-сильним турбодизелем 1.6 TDI.
У рамках реалізації концепції «даунсайзингу», відповідно до якої зменшення робочого об’єму компенсується застосуванням безпосереднього впорскування пального і турбонаддуву, робочий об’єм двигунів TSI скорочено до 1197 см3. Перевагами лінійки TSI є невелика вага (89,5 кг), знижене внутрішнє тертя, поліпшена тепловіддача, скорочений час прогрівання та наявність каталітичного нейтралізатора.

Економічність та динаміка
Попри помірний апетит, двигун 1.2 TSI вирізняється доволі пристойною динамікою: крутний момент 175 Нм, доступний у діапазоні 1550–4100 об/хв, гарантує седану максимальну швидкість 195 км/год та прискорення до100 км/год за 10,4 секунди. Зі 122-сильним двигуном 1.4 TSI і роботизованою коробкою передач DSG автомобіль ще динамічніший: його максимальна швидкість становить 206 км/год, а першу «сотню» він підкорює за 9,5 секунди.

Двигун TDI як еталон економічності
Особливе місце в сімействі Toledo відведено мотору 1.6 TDI, який споживає всього 4,4 л/100 км при викидах СО2 на рівні 114 г/км. Сильною стороною агрегату 1.6 TDI із системою Common Rail є максимальний крутний момент 250 Нм у діапазоні 1500–2500 об/хв, що забезпечує солідний запас тяги у будь-якій ситуації.
Лінійка двигунів для нового SEAT Toledo (не всі модифікації доступні в Україні):
Зображення

Двигуни нового Toledo працюють у парі з новітніми високотехнологічними трансмісіями. Для моделі з бензиновим двигуном потужністю 77 кВт (105 к.с.) пропонується 6-ступенева автоматична коробка передач. Модифікація Toledo 1.4 TSI поєднується виключно із 7-ступеневим «роботом» DSG, об’єднуючим комфорт класичного «автомата» з динамікою та ефективністю механічної коробки. Розрив силового потоку при перемиканні передач становить соті долі секунди, що дарує істинне задоволення від водіння.

Високотехнологічна конструкція й ідеальне налагодження підвіски гарантують седану спортивний норов і високий рівень безпеки. У передній підвісці використані стійки МакФерсон з нижніми важелями та стабілізаторами поперечної стійкості, а ззаду – компактна напівзалежна балка. Електронна система стабілізації (ESP) входить до переліку стандартного обладнання (окрім комплектації ENTRY). Електрогідравлічне рульове управління зі змінним зусиллям залежно від швидкості руху підкреслює спортивний характер автомобіля завдяки гостроті, чіткому зворотному зв’язку та чудовій пружності при прямолінійному русі.

Комплектації
SEAT Toledo пропонується у трьох комплектаціях для максимального задоволення побажань клієнтів. До списку стандартного обладнання всіх версій входять фронтальні подушки безпеки водія. У комплектаціях Reference і Style у базі будуть також фронтальна подушка безпеки переднього пасажира з можливістю відключення, бокові подушки безпеки для водія та переднього пасажира, система нагадування про непристебнуті ремені безпеки, системи ABS, ESP (ESP у базі, починаючи з комплектації Reference) з функцією ASR, центральний замок, складані задні сидіння (в базі, починаючи з комплектації Reference), електричні склопідйомники передніх дверей, а також шини 185/60 R15 на 15-дюймових сталевих дисках.
Комплектація Toledo Entry передбачає регульоване за висотою сидіння водія, центральний замок із дистанційним управлінням, бортовий комп'ютер та освітлення відділення для рукавичок. Корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду і ручки дверей пофарбовані у колір кузова. Модель оснащена шинами 195/55 R15.

Комплектація Toledo Reference передбачає регульоване за висотою сидіння водія, роздільні підлокітники переднього і заднього сидінь, складані порізно задні сидіння. Моделі в цій комплектації обладнані механічним кондиціонером «Climatic». Зовнішні дзеркала заднього виду з електроприводом та обігрівом. Тут також передбачена звукова система SEAT Sound System 2.1, яка включає CD/MP3-програвач з роз'ємом Aux-in для підключення зовнішніх джерел, роз'єм USB, 6 динаміків, Bluetooth з голосовим керуванням і клавіші управління аудіосистемою на кермі. Інформаційно-розважальна система забезпечує найвищу якість звучання та виняткову функціональність. У цій комплектації запланований і «Зимовий пакет», який передбачає не тільки підігрів сидінь, а й обігрів форсунок омивання фар і переднього скла.

Toledo Style – рішення для найвимогливіших покупців
Комплектація Style розрахована на клієнтів, які цінують насамперед комфорт у русі. Тут їм запропоновані протитуманні фари з функцією статичного освітлення поворотів, які автоматично вмикаються на швидкості до 40 км/год при вмиканні покажчика або повертанні керма на значний кут. Завдяки цьому підвищується безпека під час проїзду перехресть чи виїзду на головну дорогу. При вмиканні передачі заднього ходу автоматично вмикаються обидві протитуманні фари. Моделі цієї комплектації також обладнані електричними склопідйомниками всіх дверей. До комплектації входять регульоване за висотою сидіння переднього пасажира, шкіряне оздоблення керма та важеля перемикання передач, круїз-контроль тощо. Стекла задніх дверей і дверей багажника тоновані (світлопроникність 35%). Toledo Style обладнаний двозональним кондиціонером «Climatronic». Модифікація з двигуном 90кВт/122 к.с. оснащена задніми дисковими гальмами. Як мультимедійне рішення передбачена система SEAT Media System 2.2 з підсилювачем 4x20 Вт, шістьма динаміками та CD-програвачем, що підтримує формати MP3 і WMA. Можливості інформаційно-розважальної системи розширені за рахунок бездротового інтерфейсу Bluetooth, голосового керування, а також додаткового аудіовходу (AUX) для підключення зовнішніх пристроїв на кшталт MP3-плеєрів. Головний пристрій системи обладнаний 5-дюймовим сенсорним екраном. Навігаційна система з підтримкою SD-карт обирає оптимальний маршрут руху з урахуванням завантаженості доріг. Дисплей з високою роздільною здатністю та функцією поділу екрана дає змогу одночасно проглядати навігаційні дані й іншу інформацію.

Пакети опцій для індивідуалізації
За бажанням клієнта новий Toledo може стати ще більш індивідуальним завдяки безлічі спеціальних пакетів опцій. До складу пакета «Збереження речей» входять універсальні проушини та напрямні у підлозі багажного відсіку для оптимальної організації простору, встановлення багажної сітки і перегородок.
До списку додаткових опцій входять задній склоочисник, знімний тягово-зчіпний пристрій, задній парктронік, а також асистент рушання на підйомі.
Окрім семи кольорів кузова «металік», для SEAT Toledo пропонуються два емалевих та один ексклюзивний варіант забарвлення. У комплектації Style додатково пропонується вишукане бежеве оздоблення салону.

Історія моделі
З початку виробництва Toledo став однією з найпопулярніших моделей бренду SEAT. Дебют першої генерації середньорозмірного седана відбувся 1991 року на Міжнародному автосалоні в Барселоні. Після поглинання іспанського виробника концерном Volkswagen Group модель Toledo першою отримала провідні технології концерну. У 1992 році іспанський виробник виступив генеральним спонсором Олімпійських ігор, а седан Toledo став офіційним автомобілем заходу.
Завдяки вдалому дизайну від всесвітньо відомого кузовного ательє Italdesign Giugiaro, SEAT Toledo завоював репутацію місткого й доступного автомобіля, зберігши її до цього часу. За габаритної довжини 4,32 метра автомобіль вражає просторим салоном, а організований за принципом хетчбека багажний відсік наділяє його неперевершеною універсальністю.
26 вересня 1995 року на урочистій церемонії з нагоди сходження з конвеєра в Марторелі десятимільйонного автомобіля за особистої участі Його Королівської Високості Принца Астурійського Феліпе честь перевозити представника королівської сім'ї випала саме Toledo. Цього ж року був випущений перший Toledo з дизельним двигуном, оснащеним турбонаддувом і безпосереднім упорскуванням пального.

SEAT Toledo II
На Паризькому автосалоні 1998 року компанія SEAT показала другу генерацію моделі Toledo в кузові «нотчбек», однак цього разу з традиційною кришкою багажника, що приховувала неймовірні для того часу 500 літрів корисного об'єму.
Автором дизайну знову виступив Джоржетто Джуджаро (Giorgetto Giugiaro). Одначе збереглися і фірмові розробки команди дизайнерів SEAT, зокрема логотип SEAT на решітці радіатора та горизонтальні повітрозабірники з боків. Образ Toledo II був сформований звивистими лініями, завдяки чому автомобіль став менш кутастим порівняно з попередниками.

Toledo III
На момент припинення виробництва SEAT Toledo II у 2004 році було продано понад 860 000 автомобілів першої і другої генерації. У період з 2004 по 2009 роки компанія випускала Toledo III на базі моделі Altea, в якої автомобіль запозичив високу кришку й округлі форми задньої частини. За габаритної довжини 4,46 метра автомобіль пропонував від 500 до 1400 літрів багажного простору, чим закріпив репутацію Toledo як надзвичайно місткого авто.
Четверте покоління SEAT Toledo продовжує двадцятилітній успіх моделі, поєднуючи просторість першої генерації та емоційний дизайн другої. На додачу автомобіль став легшим, набув більш спортивного характеру завдяки сучасним двигунам і далі тішить покупців неперевершеною якістю виготовлення продуктів іспанської марки.

SEAT – єдиний в Іспанії автовиробник, що володіє повним циклом проектування, розробки, виробництва та дистрибуції автомобілів. Міжнародна компанія є повноправним учасником концерну Volkswagen з головним офісом у муніципалітеті Марторель (провінція Барселона). Понад 80% продукції SEAT експортується до 75 країн світу. За результатами 2013 року глобальний обсяг продажів автомобілів SEAT склав 355 000 одиниць.

Поточна чисельність SEAT Group становить 14 000 співробітників, зайнятих на трьох заводах у Барселоні (Зона Франка, Ель-Прат-де-Лобрегат, Марторель). Тут, окрім інших, випускають найуспішніші моделі Ibiza та Leon. На заводах концерну Volkswagen Group у Палмелі (Португалія), Братиславі (Словаччина) і Млада Болеславі (Чехія) налагоджено виробництво моделей Alhambra, Mii та нового Toledo відповідно.

Компанія SEAT має власний Технічний центр, де спільними зусиллями більш ніж тисячі інженерів ведеться розроблення інноваційних технологій для найбільшого в Іспанії інвестора у сфері досліджень та розробок. У рамках політики стабільного розвитку компанія SEAT приділяє значну увагу скороченню викидів СО2, підвищенню енергоефективності та використанню матеріалів, придатних для переробки і повторного застосування.


Контакти для отримання додаткової інформації:

Василь Переверзев
Менеджер з маркетингу
Відділ автомобілів SEAT

+38 (044) 492 97 27 – 1105
vasyl.pereverzev@porscheukraine.com.ua
http://www.seat.ua
Зображення
Overload - Качественная настройка вашего авто
Аватар користувача
KakTus08
Модератор
Модератор
Повідомлень: 7595
З нами з: 19 березня 2009, 21:42
Автомобиль: Volvo S80 2.5Т LPG
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення KakTus08 »

Зображення
Аватар користувача
vlad_ka
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 5705
З нами з: 11 січня 2010, 12:26
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0 6L
Звідки: Борисполь

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення vlad_ka »

Кузов мне нравится, но двигателя конечно сейчас слабенькие делают...
Зображення
Аватар користувача
KakTus08
Модератор
Модератор
Повідомлень: 7595
З нами з: 19 березня 2009, 21:42
Автомобиль: Volvo S80 2.5Т LPG
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення KakTus08 »

1,4 TSI до сотни за 9,5 - это быстрее, чем 2.0 Ибица ;-)
И на Толедо варианты двигателей лучше, чем на том же Рапиде.
Для города и 100 л.с. вполне достаточно.
Было бы круто в Толедо увидеть 1,8 ТСИ - но представить цену даже боюсь.
Зображення
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11394
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення demey »

1.6 TDI - 105 сил очень легко превращаются в 130 :-)
И учитывая, что это дизель - едет очень бодро.
1,4 TSI - 122 силы тоже как бы взбодрить можно...
Зображення
Overload - Качественная настройка вашего авто
Аватар користувача
AndrewK
Участник клуба
Повідомлень: 856
З нами з: 08 липня 2009, 09:26
Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
Звідки: Львів

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення AndrewK »

1.4TSI по статистиці проблемний
древній 2,0 був вічним
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab73005.gif[/img]
rainman
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 234
З нами з: 23 листопада 2009, 16:24
Звідки: Львів

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення rainman »

KakTus08 писав:круто в Толедо увидеть 1,8 ТСИ
а хто тоді Octavia купувати буде?
на мою думку(!) - назву Toledo цій машині дали не заслужено, в порівнняні з попереднім поколінням.
Toledo та Rapid - заміна Octavia Tour і конкуренція із російським Polo sedan, Kia Rio....
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11394
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення demey »

AndrewK писав:1.4TSI по статистиці проблемний
расскажи это Декстеру :-)
у 1,4ТСИ модификаций порядочно... о какой именно идет речь? :)
Зображення
Overload - Качественная настройка вашего авто
Аватар користувача
lada
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2540
З нами з: 26 червня 2012, 13:36
Автомобиль: Seat Leon FR 5F 2.0tdi
Звідки: Киев, Оболонь

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення lada »

AndrewK писав:1.4TSI по статистиці проблемний
если речь идет о 125 (122) л.с., то это самые без проблемные из 1.4 tsi
Проблемы у 140, 160, 170 сил (компрессорных)
Сейчас Leon FR 5F 2.0tdi - бортовик
Раньше Altea XL 1.4 tsi - бортовик
Аватар користувача
m@estro
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 29 грудня 2013, 21:50
Автомобиль: Leon 1M
Звідки: Kieff
Контактна інформація:

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення m@estro »

та же шкода, только сбоку...
туда бы еще панорамную крышу да в белый цвет))
Аватар користувача
dexter
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 4768
З нами з: 16 грудня 2007, 12:36
Автомобиль: Leon 1,4 tsi Overload st2
Звідки: Київ

Re: SEAT Toledo повертається

Повідомлення dexter »

demey писав:1,4 TSI - 122 силы тоже как бы взбодрить можно...
да еще как!)
нулевик, безкат, чип и получается очень бодрый и надежный Толедо, а ведь он наверное еще и легче моего Леона.
AndrewK писав:1.4TSI по статистиці проблемний
то старые генерации до 2009 года, да и то из-за растяжения цепи, но все устранили.
demey писав:расскажи это Декстеру
у 1,4ТСИ модификаций порядочно...
тьфу-тьфу конечно, но уже почти 50 тыс и доволен всем.

я бы брал 1,4 тси, это оптимально, и комплектация стайл.
если сравнивать с Рапидом в одинаковой комплектации, то Толедо будет даже дешевле.
выбор двигателей лучше.
ну и главное, вы не будете миллионным Рапидоводом)), правда можно отвечая на вопрос - какая машина? - говорить - Рапид! - астон мартин? - нет... Шкода...
Відповісти