Запуск в лютые морозы

Модератори: Olka, KakTus08

vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vic »

pan-paul писав:Вчора в мене машина почала підглючувати - більше 130 не їде, газ до поляка а вона нуль на масу Що може бути?:-( Приїжджаю сьогодні на сервіс дізнатись в чому проблема, мені зразу відповідають: "Топливний фільтр, сьогодні з такою проблемою ти не один приїхав". В трьох Шкодах, які заправлялись на ОККО фільтри просто зациментовані. В мене нажаль проблема не в тому. Може це турбіна? Змазали клапан, завтра подивлюсь як воно
Можливо турбіна не причому, робота турбіни залеже від оборотів а не від швидкості. Якщо коробка стик то на низьких передачах скажемо ти повинний набирати максимальну швидкість для даної передачі без явних проблем.
Існує такий "клапан EGR" і він може заїдати (в мене деколи на гарячому моторі) від бруду є лінк
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=120549 де наші-кулібіни показують як його можна почистити а на сервісах цим не займаются поки повністю не вийде з ладу та і по діагностиці вони не бачать в якому він стані. Від нього багато що залежить в дизелях на євро-4.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vic »

pan-paul писав:підкажіть, для чого моргати фарами? Щоб роздуплити акуму, щи як?
Для дизелів це не актуально так як до включення стартера треба як мінімум дочекатись прогріва свічок.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vic »

По свому досвіду експлуатації моя машина в основному заводится при -20 але при більш низьких бувають і можуть виникати проблеми і це в основному звязано с якістю пального.

Мої рекомендації для тих хто рузуміє і шанує сучасний дизельний мотор .

Перше - до початку ходів поміняти повітряний фільтр (не нехтувати цим особливо для дизелів на совкових теренах) , паливний фільтр та замінити масло ( використовувати масло 506 специфікації і не брати до уваги різні балачки сервіс-менів, машина реально ВАШа від якості масла залежить ресурс ВАШої машини). Спланувати заміну всього так під якесь ТО і не звертати увагу що по кілометражу може за рано. Раніше планова заміна масла була через кожні 7500км потім прийняли рішення що наша солярка відповідає нормам і можна робити заміну через 15000км, на мою думку наша соляра паскудна і треба робити раніше чим проїде 15000км.
Краше до холодів провірити чи всі свічки в нормі і замінити до морозів але вони рідко виходять з ладу на сучасних дизелях.

При низьких температурах менше -20 НЕ РОБИТИ СЛІДУЮЧОГО.

- при прокрутці стартером двигуна якщо на слух не чуєте що іде пальне в двигун (не хапає хотяби один циліндр або не троїть) НЕ КРУТИТИ до упаду, посадиться акмулятор що при морозі в дальнійшому приведе до обсипанню пластин і зменшеню його ресурсу так як не завівши машину і близчим часом не зарядится акамулятор.

- НЕ ЗАВОДИТИ з буксировки машину якщо сів на морозі акамулятор, в сучасному дизелі є багато клапанів і регуляторів які працюють тільки від напруги і таскані на тросі не дась рузультату, ТІЛЬКИ ПРИКУРЮВАТИ пока не заведется.

-Якщо замерза соляра то реално тільки відігрів цілого автомобіля. В дизелях з насос-форсунками солярка має здатність нагріватись тому існує технічна проблема як її охолодити і у всі легкових машинах стоять радіатори охолодженя. На ВАГівських машинах радіатор під днищем в районі між переднім і заднім пасажиром. При сильних холодах якщо він замерзне то возвратка не піде в бак.
Реально користуватись тільки зимовою солярою або тримати машину в теплому місці.
Аватар користувача
pan-paul
Участник клуба
Повідомлень: 187
З нами з: 21 серпня 2009, 18:40
Автомобиль: SEAT Toledo 2.0 TDi
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення pan-paul »

2 vic приїжджай якось на зустріч B-)
Дякую за інформацію, дуже цікаво.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab111366.gif[/img][/url]
vasilis
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2986
З нами з: 30 вересня 2009, 21:23
Автомобиль: Toledo (5P2); Audi A3 TDI

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vasilis »

Gvozd писав:Заправился на ОККО 95 пульс (кар дачи) после 95 Вог небо и земля!
В какую сторону ? Где лучше ?
Аватар користувача
Gvozd
Подполковник
Подполковник
Повідомлень: 967
З нами з: 18 квітня 2007, 00:44
Контактна інформація:

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення Gvozd »

Лучше окко и обороты держит, и динамика интереснее!
odelot
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 74
З нами з: 02 вересня 2008, 17:15
Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
Звідки: Киев

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення odelot »

BANADM писав: Я не жалуюсь на ОККО - нормальный бенз. И ВОГ нормально вроде.
А вот друг на Лансере 1.6авто пробовал ОККО, но после оббычного 95го с Шелла говорит, что не тянет.

Сколько людей столько мнений.
Я на Shell один раз попал на такой бензин, что еле выкатал.
Оказывается у нас в Украине есть два ГОСТ на бензин, 2001 года и 2007года.
ГОСТ 2001 года еще не отменили а ГОСТ 2007 года еще не вступил в силу вступит аж 2011 году, в связи с этим за качеством топлива на гос уровне не кто не следит.

Так вот в связи с этим, на любой брендинговой заправке можно попасть как на нормальный так и на "г".
Где то на форуме это исследование пробегало повторюсь еще раз:
Первоисточник:http://autovisio.com.ua/statyi_toplivo_view/0-2-29.html
Рейтинг АЗС:http://autovisio.com.ua/gas_rating
[url=http://www.forum-lines.ru/][img]http://www.forum-lines.ru/rez/y4mok_.gif[/img][/url]
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vic »

pan-paul писав:2 Foolhardy Але в мене 2.0 TDI. Не знаю, може це турбіна???
Ще один з варіантів.
Система охолодженя турбіни є повітряна і вона приймає участь в рецеркуляції вихлопних газів. Но на даних авто радіатор цієї системи сама критична деталь з точки розміщення. Він являєтся САМОЮ низькою точкою авто і його легко зачіпити або пошкодити нижні патрубки (особливо коли на вулицях не приберають лід, куски льоду можуть пошкодити). Заводська защита з цим не справляется (потрібно ставити доставну) і при незначному пошкоджені (трохи виліз потрубок з посадочного місця , маленька тріщинка десь в системі) і пропадає тиск в цій ситемі при максимальних нагрузках . Признаком може бути незначне збільшення копоті при різкому доданні газу якщо користуєшся пальним з одного постачальника але в сильні морози це тяжко зауважити.
Найпростіши це візуально обстежити піднявши машину на підйомнику , в місцях де втікає або підсосуєтся повітря є бруд у вигляді маслянистої жижі (не спалене пальне так як це елемент системи рецеркуляції вихлопних газів при нашій "якісній солярці")
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1793
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення crayfish »

vic писав: В дизелях з насос-форсунками солярка має здатність нагріватись тому існує технічна проблема як її охолодити і у всі легкових машинах стоять радіатори охолодженя.
А можна про це детальніше описати? Як може соляра нагріватись у холодному двигуні??? Чи мова йшла про нагрів в процесі руху? Нагрівається вся паливна си-ма разом із баком чи тільки у форсунках? Я чогось не розумію - поясніть, пліз.
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
Аватар користувача
Foolhardy
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1481
З нами з: 09 липня 2008, 09:23
Звідки: Киев

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення Foolhardy »

BANADM писав:А вот друг на Лансере 1.6авто пробовал ОККО, но после оббычного 95го с Шелла говорит, что не тянет.
Как я писал ранее - ситуация аналогичная.
На Шелловском бензине мотор работает немного шумнее как на холостых, так и при нагрузке, но для хорошей тяги лично я жертвую комфортом.
Я всегда езжу на обычном 95-м и из обычных - Шелл мне нравится больше всего.
Пару тройку раз заправлялся на WOG, от безысходности - нормальная тяга была только после заправки возле Центрального ЗАГСа. Все остальные разы была очень значительная потеря мощности. Ощущал не только я а даже пассажиры в машине, т.к. по трасе люблю динамичную езду, а она после заправки становилась просто не возможна при одном и том же стиле вождения - двигатель приходится крутить больше, а тянет он хуже: "Рычит а не едет".
К стати кто не заправлялся обычным 95-м на WOG возле Центрального ЗАГСа все довольны были. Не знаю с чем связано, возможно, туда всегда завозят качественный бензин.
Еще не заметил разницы в динамике с Formulla Green 95 разве что только в цене на, почти, 0.30 коп. А посему - зачем платить больше.
Пы.Сы.
Резюмируя, могу сказать: за прошедшее время с запуском (тьфу-тьфу-тьфу) проблем не было ни разу, чему я безумно рад, хотя не было, наверно, и дня, что бы я не ездил на авто, даже в самые лютые морозы.
Пы.Пы.Сы.
Я уже когда то говорил в теме про бензин: разницу в динамике от разного бензина не почувствуете ездя 70-80 на 5-й передаче. Я не говорю, что это плохо! Это хорошо и экономично но абсолютно не прикольно на 2-х литровом двигателе. :-D Правда у меня и расход по городу 14-15 литров/расчетных, БК вообще в шоке, иногда показывает 50-80, но я 2 литра покупал осознанно, жалею только ободном, что не хватило денег на Леон 2.0.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення vic »

crayfish писав:А можна про це детальніше описати? Як може соляра нагріватись у холодному двигуні??? Чи мова йшла про нагрів в процесі руху? Нагрівається вся паливна си-ма разом із баком чи тільки у форсунках? Я чогось не розумію - поясніть, пліз.
Це стосуєтся тільки системи з насос-форсунками, це чисто фізика даної конструкції, солярка вприскуєтся в циліндр під великим тиском і зтискуєтся вона механічно в самій форсунці перед вптриском, при стиснені виділяєтся тепло яке приводе до нагріву соляри а так як стискують більше чим реально потрібно то надлишки стравлются спочатку в паливний фільтр а понім значні надлишки ідуть назад в бак. Для того щоб гаряча солярка не послабила пластиковий бак ії охолоджують в легкових машинах пасивна система а в Туарегах водяна система охолодженя.
Аватар користувача
pan-paul
Участник клуба
Повідомлень: 187
З нами з: 21 серпня 2009, 18:40
Автомобиль: SEAT Toledo 2.0 TDi
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення pan-paul »

[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab111366.gif[/img][/url]
YARRI
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1280
З нами з: 06 грудня 2009, 22:05
Автомобиль: JETTA BSE+GAS Trip
Звідки: АА

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення YARRI »

Вот опять не жданно не гадано ударил мороз.Стоит поднять прошлогоднюю тему.
Как прошел морозный пуск вашего коня?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Ремонт в стиле "хай тэк" обычно переходит в стиль "хай так". И заканчивается стилем "х…й с ним"
Аватар користувача
Serg
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 4300
З нами з: 28 квітня 2007, 10:53
Автомобиль: Freetrack 2.0 TSI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення Serg »

без особых проблем. Правда холодно очень в салоне ::D
Аватар користувача
Bilog
Подполковник
Подполковник
Повідомлень: 775
З нами з: 03 грудня 2009, 16:11
Автомобиль: SEAT LEON Altea XL TDI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Запуск в лютые морозы

Повідомлення Bilog »

Serg писав:без особых проблем. Правда холодно очень в салоне ::D
:-D БЛИН У ТЯ ТОЖЕ!!?? :-D
ЗображенняЗображення
Відповісти