Доброго дня!
Склалася така ситуація.
Дуже часто на холодному двигуні холості обороти сильно плавають.
Так відбувається до прогріву. Після прогріву все нормалізується.
Двигун BSF 1.6, авто Leon 1P 2006
VAG COM показує:
Адрес 01: Электроника двигателя Label: Не найден
Part No: 06A 906 033 FG
Компонент: SIMOS71 1.6l 2VG 8726
Ревизия: --H01--- Серийный номер: SEZ7Z0F3570927
Кодировка: 0000071
Мастерская #: WSC 06401 785 00200
VCID: 69D238523911
1 неисправность:19058 - Линейный лямбда-зонд, Ряд 1/Согласующий провод Сигнал датчика: обрыв цепи
P2626 - 008 - нелогичный сигнал - Непостоянно
Стоп-кадр:
Об/мин: 1088 /min
Возд. масса: 76.3 мг / ул
Напряжение: 5.100 V
Бин.биты: 00000100
Об/мин: 1760 /min
Возд. масса: 87.2 мг / ул
Напряжение: 5.000 V
Бин.биты: 00000100
Готовность: 0000 0000
Підскажіть в чому може бути проблема, не факт , що при заміні лямди щось поміняється
Дякую
Лямда-зонд помилка P2626
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Лямда-зонд помилка P2626
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 16:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: Лямда-зонд помилка P2626
тебе ж прога написала:VBoychuk2011 писав:Підскажіть в чому може бути проблема
так в чем проблема? едь к электрику - звони проводку от лямбды.VBoychuk2011 писав:Сигнал датчика: обрыв цепи
- vombatik
- Старший солдат
- Повідомлень: 52
- З нами з: 16 жовтня 2012, 09:40
- Автомобиль: LEON fr
- Звідки: Lviv
Re: Лямда-зонд помилка P2626
Всім привіт!
Щоб не створювати нової теми по ламбді напишу сюди.
Значить перед історія така: сеат леон 1.6 bsf? машина в останні сніжні дні почала підтуплювати і споживати палива літри на дві більше чим завжди, думав холоди, сніг, дороги тому і їсть. Але з потеплінням нічого не помінялось. Васф показав ось таке.
Адрес 01: Электроника двигателя Label: 06A-906-033-BGU.clb
Part No: 06A 906 033 FG
Компонент: SIMOS71 1.6l 2VG 7002
Ревизия: --H01--- Серийный номер: SEZ7Z0F3514363
Кодировка: 0000071
Мастерская #: WSC 06402 785 00200
VCID: 69D241BD4062C3B
3 Найдены неисправности:
16514 - Ряд 1-зонд 1
P0130 - 006 - сбой в электрической цепи - Непостоянно
Стоп-кадр:
Об/мин: 1152 /min
Возд. масса: 201.7 мг/ул
Напряжение: 3.140 V
Hex значение: 0x0001
Об/мин: 1024 /min
Возд. масса: 239.8 мг/ул
Напряжение: 2.080 V
Hex значение: 0x0001
16414 - Ряд 1-зонд 1
P0030 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00000100
Сопротивление: 16.38 kOhm
Напряжение: 3.160 V
Нагрузка: 8.2 %
16420 - Ряд 1-зонд 2
P0036 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00001000
Сопротивление: 65.52 kOhm
Напряжение: 0.440 V
Нагрузка: 96.9 %
Готовность: 0110 0101
Штука в тому, що восени обидві лямбди були поміняні на нові.
Питання в тому чи могли вони так швидко піти спати і чи вони це взагалі.
При заміні першого зонду (того, що в колекторі зникла помилка по Ряд 1-зонд 2 ), а коли замінив той, що в каталізаторі (кат вирізали поставили стронгер) зникла помилка Ряд 1-зонд 1. Просто я думаю що головний той, що в колекторі тому по ідеї він і мав би першим бути.
Тому і виникає питання чи це зонди чи мозги?
Щоб не створювати нової теми по ламбді напишу сюди.
Значить перед історія така: сеат леон 1.6 bsf? машина в останні сніжні дні почала підтуплювати і споживати палива літри на дві більше чим завжди, думав холоди, сніг, дороги тому і їсть. Але з потеплінням нічого не помінялось. Васф показав ось таке.
Адрес 01: Электроника двигателя Label: 06A-906-033-BGU.clb
Part No: 06A 906 033 FG
Компонент: SIMOS71 1.6l 2VG 7002
Ревизия: --H01--- Серийный номер: SEZ7Z0F3514363
Кодировка: 0000071
Мастерская #: WSC 06402 785 00200
VCID: 69D241BD4062C3B
3 Найдены неисправности:
16514 - Ряд 1-зонд 1
P0130 - 006 - сбой в электрической цепи - Непостоянно
Стоп-кадр:
Об/мин: 1152 /min
Возд. масса: 201.7 мг/ул
Напряжение: 3.140 V
Hex значение: 0x0001
Об/мин: 1024 /min
Возд. масса: 239.8 мг/ул
Напряжение: 2.080 V
Hex значение: 0x0001
16414 - Ряд 1-зонд 1
P0030 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00000100
Сопротивление: 16.38 kOhm
Напряжение: 3.160 V
Нагрузка: 8.2 %
16420 - Ряд 1-зонд 2
P0036 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00001000
Сопротивление: 65.52 kOhm
Напряжение: 0.440 V
Нагрузка: 96.9 %
Готовность: 0110 0101
Штука в тому, що восени обидві лямбди були поміняні на нові.
Питання в тому чи могли вони так швидко піти спати і чи вони це взагалі.
При заміні першого зонду (того, що в колекторі зникла помилка по Ряд 1-зонд 2 ), а коли замінив той, що в каталізаторі (кат вирізали поставили стронгер) зникла помилка Ряд 1-зонд 1. Просто я думаю що головний той, що в колекторі тому по ідеї він і мав би першим бути.
Тому і виникає питання чи це зонди чи мозги?
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 16:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: Лямда-зонд помилка P2626
я уже устал писать о том что только первая лямбда влияет на смесеобразование. вторая - только контроль катализатора.
у вас в ошибках - обрыв электрической цепи, так проверяете проводку.
мож контакты на разъемах окислились. а то хлебом не корми, дай на мозг погнать, который в огне не горит и в воде не тонет
у вас в ошибках - обрыв электрической цепи, так проверяете проводку.
мож контакты на разъемах окислились. а то хлебом не корми, дай на мозг погнать, который в огне не горит и в воде не тонет

- vombatik
- Старший солдат
- Повідомлень: 52
- З нами з: 16 жовтня 2012, 09:40
- Автомобиль: LEON fr
- Звідки: Lviv
Re: Лямда-зонд помилка P2626
Так і я про теж!!! Коли восени поміняв ту лямбду що в випускному колекторі то зникла помилка по другій лямбді, а не по першій! (до того висіли обидві)
Цю показує як ту що в колекторі.
16420 - Ряд 1-зонд 2
P0036 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00001000
Сопротивление: 65.52 kOhm
Напряжение: 0.440 V
Нагрузка: 96.9 %
Тому і питаю чи так має бути?
Цю показує як ту що в колекторі.
16420 - Ряд 1-зонд 2
P0036 - 009 - обрыв электрической цепи подогрева
Стоп-кадр:
Бин.биты: 00001000
Сопротивление: 65.52 kOhm
Напряжение: 0.440 V
Нагрузка: 96.9 %
Тому і питаю чи так має бути?