Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Шины, диски, тормозная система, подвеска, амортизаторы, рулевое управление, механизмы управления, педальный узел, передняя и задняя ось, дифференциал...

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення HighFlyer »

Вітання!

Хочу поділитися своїм досвідом збільшення кліренсу.
Насамперед хочу подякувати elbrus, що надихнув мене на це рішення своїм постом на 17-й сторінці цієї теми, і подальшими тривалими приватними обговореннями.

Авто: Altea XL 1.6 TDI DSG7, 2015 р.в.
Виконана тільки заміна пружин, амортизатори стокові.

Отже:

передні пружини були:
1K0 411 105 BM (3 фіол. 1 оранж.) PR-L22, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 330 мм,
замінені на:
SACHS 993174 - це замінник оригіналу
1K0 411 105 BT (1 черв. 1 син. 2 біл.) PR-L28, Товщ.: 13,25 мм, Довж.: 328 мм,

задні пружини були:
3C0 511 115 Q (1 фіол. 2 оранж.) PR-1JA+0YB, Товщ.: 12,25 мм, Довж.: 328 мм,
замінені на:
SACHS 994559 - це замінник оригіналу
1K0 511 115 CF (1 син. 3 зелен.) PR-1JC+0YE, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 345 мм,

Пружини замінені на оф. сервісі (авто ще на гарантії), також виконано розвал/сходження, перевстановлено сайлентблоки.

Результат: відстань від ЦО до арки:
перед: було 380 мм -> стало 400 мм
зад: було 375 мм -> стало 405 мм

Фактично збільшення кліренсу виконано за рахунок зменшення просідання авто
відносно штатних пружин. Тобто робочий хід підвіски залишився штатний (обмежений амортизаторами), але авто перемістилось вище, зменшився хід на відбій, збільшився хід на стискання.
Авто стало жорсткіше, покращилась керованість на хороших дорогах, стало з легкістю переносити повне завантаження.
Незначно зменшився комфорт на кривих дорогах на невеликих швидкостях.
Мабуть погіршиться геометрична прохідність за рахунок зменшення ходу підвіски на відбій.

Проїхав в такій конфігурації лише зо 2 тисячі, наразі суб'єктивно я дуже задоволений, як на мене це оптимальний кліренс для авто в наших умовах, а отримана "спортивність" підвіски мені навіть більше до вподоби.
Абсолютно ніяких проблем (ударів, сторонніх звуків) з повним ходом амортизаторів на відбій не спостерігається, не відрізняється від поведінки амортизаторів до заміни пружин.

Маю фото авто/колісних арок до/після заміни, але форум не дозволяє мені їх викладати, оскільки то моє перше повідомлення на форумі.

Також в процесі вивчення питання маю певні напрацьовки щодо пружин/амортизаторів, які можуть бути встановлені в цьому авто, можу поділитись, якщо це когось зацікавить.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

HighFlyer писав: Тобто робочий хід підвіски залишився штатний (обмежений амортизаторами), але авто перемістилось вище, зменшився хід на відбій, збільшився хід на стискання.
Ход штатный НО, вы увеличили рычаг на изгиб штока аммортизатора - а это явно не есть хорошо с нашими дорогами.

Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення HighFlyer »

Vladimir_SF писав: Ход штатный НО, вы увеличили рычаг на изгиб штока аммортизатора - а это явно не есть хорошо с нашими дорогами.
Не згідний з Вашим ствердженням, амортизатор працює на стискання-розтискання, а не на вигин.
Vladimir_SF писав: Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??
1. Бажання змінити характеристики комплексно.
2. Бажання використати стандартні рішення щодо цієї підвіски з інших авто цієї платформи, передня пружина від Freetrack 1.6TDI, задня від певних моделей Golf+/Touran.
3. Небажання робити "колхоз". Хоча IMHO варіант з проставками цілком має право бути. Ціна роботи - та ж сама, ціна комплекту пружин звичайно вища ніж ціна комплекту проставок, але то не космічні цифри.
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

HighFlyer писав:Не згідний з Вашим ствердженням, амортизатор працює на стискання-розтискання, а не на вигин.
Т.е. Вы хотите сказать что ходовой которая имеет 3 точки крепления ( 2 сайлента, и опорный/поворотный подшипник ) абсолютно все равно в каком положении будет поршень амортизатора относительно верхней точки корпуса аморта ?? С учетом того что там всего то ход 10...12 см и вы на 20% сместили рабочую точку.
HighFlyer писав:. Небажання робити "колхоз".
Ну колхоза абсолютно ни какого )) А вот ставить не штатные пружины в просчитанную подвеску ........... , это дело каждого.
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення HighFlyer »

Vladimir_SF писав: Т.е. Вы хотите сказать что ходовой которая имеет 3 точки крепления ( 2 сайлента, и опорный/поворотный подшипник ) абсолютно все равно в каком положении будет поршень амортизатора относительно верхней точки корпуса аморта ?? С учетом того что там всего то ход 10...12 см и вы на 20% сместили рабочую точку.
З точки зору вигину штока так. Інша справа властивості самого амортизатора.
Vladimir_SF писав: Ну колхоза абсолютно ни какого )) А вот ставить не штатные пружины в просчитанную подвеску ........... , это дело каждого.
Ок, на рахунок "колхозу" - це був провокаційний жарт ;-)
Звичайно, любі зміни в конструкцію, не передбачені VIN-кодом, підпадають під цей термін.
Перед тим, як прийняти таке рішення, було проаналізовано кілька десятків VIN-кодів різних авто на цій платформі, їхні варіанти комбінацій амортизатор/пружина.
Тобто використані типові прораховані рішення від SEAT/Volkswagen, але з інших авто платформи.

Зрештою, я нікого не агітую, просто вніс свій вклад в скарбничку досвіду Форуму :)
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

HighFlyer писав:Зрештою, я нікого не агітую, просто вніс свій вклад в скарбничку досвіду Форуму
:drinks: Приятного владения отличным авто которое в свое время не до оценили ))
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення HighFlyer »

HighFlyer писав: Мабуть погіршиться геометрична прохідність за рахунок зменшення ходу підвіски на відбій.
Довелося поїздити по дуже кривій місцевості, чесно кажучи здивований прохідністю цього авто:
Були моменти, коли одне заднє колесо вивішувалось до 30-40см над землею,
тобто вивісити авто на 2 колеса по діагоналі не вдалося -
воно впевнено навіть без буксу чіпляється передніми двома :ok:
Аватар користувача
сеатовод
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2801
З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
Автомобиль: SEAT altea
Звідки: УКРАЇНА

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення сеатовод »

HighFlyer писав:тобто вивісити авто на 2 колеса по діагоналі не вдалося -
воно впевнено навіть без буксу чіпляється передніми двома
Погано виважував ::D ::D ::D
Мені вдавалося :facepalm:
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
Toljanos
Призывник
Повідомлень: 5
З нами з: 19 серпня 2017, 12:19

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Toljanos »

Якщо в когось є лишні проставки на 3мм то купив б.
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

Toljanos писав:Якщо в когось є лишні проставки на 3мм то купив б.
Я так понимаю на 30 )) http://prostavochka.com.ua/
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
ft20
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 50
З нами з: 28 травня 2017, 12:41
Автомобиль: Freetrack 2.0 TDI 2013

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення ft20 »

Подходят ли проставки для Алтея ХЛ на Фритрек?
А то зима скоро...
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

ft20 писав:Подходят ли проставки для Алтея ХЛ на Фритрек?
Еще и на VW подходят, и наоборот )))
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
4ydnou
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 211
З нами з: 28 грудня 2016, 15:06
Автомобиль: Seat Altea XL
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення 4ydnou »

передні пружини були:
1K0 411 105 BM (3 фіол. 1 оранж.) PR-L22, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 330 мм,
замінені на:
SACHS 993174 - це замінник оригіналу
1K0 411 105 BT (1 черв. 1 син. 2 біл.) PR-L28, Товщ.: 13,25 мм, Довж.: 328 мм,

задні пружини були:
3C0 511 115 Q (1 фіол. 2 оранж.) PR-1JA+0YB, Товщ.: 12,25 мм, Довж.: 328 мм,
замінені на:
SACHS 994559 - це замінник оригіналу
1K0 511 115 CF (1 син. 3 зелен.) PR-1JC+0YE, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 345 мм,
а где Вы покупали пружины?

подойдут ли эти пружины на авто 2008 года, 2,0TDI BKD?

Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??
а какие лучше ставить проставки: алюминиевые или полиуретановые?
Зображення[/URL]
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 22:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Vladimir_SF »

Vladimir_SF писав:а какие лучше ставить проставки: алюминиевые или полиуретановые?
Я 3 года откатал на полиуритане - был очень доволен, еще 5 лет наних новая хозяйка катается ))
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
4ydnou
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 211
З нами з: 28 грудня 2016, 15:06
Автомобиль: Seat Altea XL
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення 4ydnou »

Я 3 года откатал на полиуритане - был очень доволен, еще 5 лет наних новая хозяйка катается ))
а какой высоты проставки: 20 или 30 мм?
Зображення[/URL]
Відповісти