Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
- HighFlyer
- Старший солдат
- Повідомлень: 45
- З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
- Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
- Звідки: Львів
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Вітання!
Хочу поділитися своїм досвідом збільшення кліренсу.
Насамперед хочу подякувати elbrus, що надихнув мене на це рішення своїм постом на 17-й сторінці цієї теми, і подальшими тривалими приватними обговореннями.
Авто: Altea XL 1.6 TDI DSG7, 2015 р.в.
Виконана тільки заміна пружин, амортизатори стокові.
Отже:
передні пружини були:
1K0 411 105 BM (3 фіол. 1 оранж.) PR-L22, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 330 мм,
замінені на:
SACHS 993174 - це замінник оригіналу
1K0 411 105 BT (1 черв. 1 син. 2 біл.) PR-L28, Товщ.: 13,25 мм, Довж.: 328 мм,
задні пружини були:
3C0 511 115 Q (1 фіол. 2 оранж.) PR-1JA+0YB, Товщ.: 12,25 мм, Довж.: 328 мм,
замінені на:
SACHS 994559 - це замінник оригіналу
1K0 511 115 CF (1 син. 3 зелен.) PR-1JC+0YE, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 345 мм,
Пружини замінені на оф. сервісі (авто ще на гарантії), також виконано розвал/сходження, перевстановлено сайлентблоки.
Результат: відстань від ЦО до арки:
перед: було 380 мм -> стало 400 мм
зад: було 375 мм -> стало 405 мм
Фактично збільшення кліренсу виконано за рахунок зменшення просідання авто
відносно штатних пружин. Тобто робочий хід підвіски залишився штатний (обмежений амортизаторами), але авто перемістилось вище, зменшився хід на відбій, збільшився хід на стискання.
Авто стало жорсткіше, покращилась керованість на хороших дорогах, стало з легкістю переносити повне завантаження.
Незначно зменшився комфорт на кривих дорогах на невеликих швидкостях.
Мабуть погіршиться геометрична прохідність за рахунок зменшення ходу підвіски на відбій.
Проїхав в такій конфігурації лише зо 2 тисячі, наразі суб'єктивно я дуже задоволений, як на мене це оптимальний кліренс для авто в наших умовах, а отримана "спортивність" підвіски мені навіть більше до вподоби.
Абсолютно ніяких проблем (ударів, сторонніх звуків) з повним ходом амортизаторів на відбій не спостерігається, не відрізняється від поведінки амортизаторів до заміни пружин.
Маю фото авто/колісних арок до/після заміни, але форум не дозволяє мені їх викладати, оскільки то моє перше повідомлення на форумі.
Також в процесі вивчення питання маю певні напрацьовки щодо пружин/амортизаторів, які можуть бути встановлені в цьому авто, можу поділитись, якщо це когось зацікавить.
Хочу поділитися своїм досвідом збільшення кліренсу.
Насамперед хочу подякувати elbrus, що надихнув мене на це рішення своїм постом на 17-й сторінці цієї теми, і подальшими тривалими приватними обговореннями.
Авто: Altea XL 1.6 TDI DSG7, 2015 р.в.
Виконана тільки заміна пружин, амортизатори стокові.
Отже:
передні пружини були:
1K0 411 105 BM (3 фіол. 1 оранж.) PR-L22, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 330 мм,
замінені на:
SACHS 993174 - це замінник оригіналу
1K0 411 105 BT (1 черв. 1 син. 2 біл.) PR-L28, Товщ.: 13,25 мм, Довж.: 328 мм,
задні пружини були:
3C0 511 115 Q (1 фіол. 2 оранж.) PR-1JA+0YB, Товщ.: 12,25 мм, Довж.: 328 мм,
замінені на:
SACHS 994559 - це замінник оригіналу
1K0 511 115 CF (1 син. 3 зелен.) PR-1JC+0YE, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 345 мм,
Пружини замінені на оф. сервісі (авто ще на гарантії), також виконано розвал/сходження, перевстановлено сайлентблоки.
Результат: відстань від ЦО до арки:
перед: було 380 мм -> стало 400 мм
зад: було 375 мм -> стало 405 мм
Фактично збільшення кліренсу виконано за рахунок зменшення просідання авто
відносно штатних пружин. Тобто робочий хід підвіски залишився штатний (обмежений амортизаторами), але авто перемістилось вище, зменшився хід на відбій, збільшився хід на стискання.
Авто стало жорсткіше, покращилась керованість на хороших дорогах, стало з легкістю переносити повне завантаження.
Незначно зменшився комфорт на кривих дорогах на невеликих швидкостях.
Мабуть погіршиться геометрична прохідність за рахунок зменшення ходу підвіски на відбій.
Проїхав в такій конфігурації лише зо 2 тисячі, наразі суб'єктивно я дуже задоволений, як на мене це оптимальний кліренс для авто в наших умовах, а отримана "спортивність" підвіски мені навіть більше до вподоби.
Абсолютно ніяких проблем (ударів, сторонніх звуків) з повним ходом амортизаторів на відбій не спостерігається, не відрізняється від поведінки амортизаторів до заміни пружин.
Маю фото авто/колісних арок до/після заміни, але форум не дозволяє мені їх викладати, оскільки то моє перше повідомлення на форумі.
Також в процесі вивчення питання маю певні напрацьовки щодо пружин/амортизаторів, які можуть бути встановлені в цьому авто, можу поділитись, якщо це когось зацікавить.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Ход штатный НО, вы увеличили рычаг на изгиб штока аммортизатора - а это явно не есть хорошо с нашими дорогами.HighFlyer писав: Тобто робочий хід підвіски залишився штатний (обмежений амортизаторами), але авто перемістилось вище, зменшився хід на відбій, збільшився хід на стискання.
Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
- HighFlyer
- Старший солдат
- Повідомлень: 45
- З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
- Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
- Звідки: Львів
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Не згідний з Вашим ствердженням, амортизатор працює на стискання-розтискання, а не на вигин.Vladimir_SF писав: Ход штатный НО, вы увеличили рычаг на изгиб штока аммортизатора - а это явно не есть хорошо с нашими дорогами.
1. Бажання змінити характеристики комплексно.Vladimir_SF писав: Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??
2. Бажання використати стандартні рішення щодо цієї підвіски з інших авто цієї платформи, передня пружина від Freetrack 1.6TDI, задня від певних моделей Golf+/Touran.
3. Небажання робити "колхоз". Хоча IMHO варіант з проставками цілком має право бути. Ціна роботи - та ж сама, ціна комплекту пружин звичайно вища ніж ціна комплекту проставок, але то не космічні цифри.
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Т.е. Вы хотите сказать что ходовой которая имеет 3 точки крепления ( 2 сайлента, и опорный/поворотный подшипник ) абсолютно все равно в каком положении будет поршень амортизатора относительно верхней точки корпуса аморта ?? С учетом того что там всего то ход 10...12 см и вы на 20% сместили рабочую точку.HighFlyer писав:Не згідний з Вашим ствердженням, амортизатор працює на стискання-розтискання, а не на вигин.
Ну колхоза абсолютно ни какого )) А вот ставить не штатные пружины в просчитанную подвеску ........... , это дело каждого.HighFlyer писав:. Небажання робити "колхоз".
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
- HighFlyer
- Старший солдат
- Повідомлень: 45
- З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
- Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
- Звідки: Львів
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
З точки зору вигину штока так. Інша справа властивості самого амортизатора.Vladimir_SF писав: Т.е. Вы хотите сказать что ходовой которая имеет 3 точки крепления ( 2 сайлента, и опорный/поворотный подшипник ) абсолютно все равно в каком положении будет поршень амортизатора относительно верхней точки корпуса аморта ?? С учетом того что там всего то ход 10...12 см и вы на 20% сместили рабочую точку.
Ок, на рахунок "колхозу" - це був провокаційний жартVladimir_SF писав: Ну колхоза абсолютно ни какого )) А вот ставить не штатные пружины в просчитанную подвеску ........... , это дело каждого.

Звичайно, любі зміни в конструкцію, не передбачені VIN-кодом, підпадають під цей термін.
Перед тим, як прийняти таке рішення, було проаналізовано кілька десятків VIN-кодів різних авто на цій платформі, їхні варіанти комбінацій амортизатор/пружина.
Тобто використані типові прораховані рішення від SEAT/Volkswagen, але з інших авто платформи.
Зрештою, я нікого не агітую, просто вніс свій вклад в скарбничку досвіду Форуму

- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
HighFlyer писав:Зрештою, я нікого не агітую, просто вніс свій вклад в скарбничку досвіду Форуму

Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
- HighFlyer
- Старший солдат
- Повідомлень: 45
- З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
- Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
- Звідки: Львів
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Довелося поїздити по дуже кривій місцевості, чесно кажучи здивований прохідністю цього авто:HighFlyer писав: Мабуть погіршиться геометрична прохідність за рахунок зменшення ходу підвіски на відбій.
Були моменти, коли одне заднє колесо вивішувалось до 30-40см над землею,
тобто вивісити авто на 2 колеса по діагоналі не вдалося -
воно впевнено навіть без буксу чіпляється передніми двома

- сеатовод
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2801
- З нами з: 04 жовтня 2010, 13:17
- Автомобиль: SEAT altea
- Звідки: УКРАЇНА
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Погано виважувавHighFlyer писав:тобто вивісити авто на 2 колеса по діагоналі не вдалося -
воно впевнено навіть без буксу чіпляється передніми двома



Мені вдавалося

Любіть Україну, тримайте порох сухим...
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Якщо в когось є лишні проставки на 3мм то купив б.
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Я так понимаю на 30 )) http://prostavochka.com.ua/Toljanos писав:Якщо в когось є лишні проставки на 3мм то купив б.
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
-
- Старший солдат
- Повідомлень: 50
- З нами з: 28 травня 2017, 12:41
- Автомобиль: Freetrack 2.0 TDI 2013
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Подходят ли проставки для Алтея ХЛ на Фритрек?
А то зима скоро...
А то зима скоро...
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Еще и на VW подходят, и наоборот )))ft20 писав:Подходят ли проставки для Алтея ХЛ на Фритрек?
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
-
- Лейтенант
- Повідомлень: 211
- З нами з: 28 грудня 2016, 15:06
- Автомобиль: Seat Altea XL
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
а где Вы покупали пружины?передні пружини були:
1K0 411 105 BM (3 фіол. 1 оранж.) PR-L22, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 330 мм,
замінені на:
SACHS 993174 - це замінник оригіналу
1K0 411 105 BT (1 черв. 1 син. 2 біл.) PR-L28, Товщ.: 13,25 мм, Довж.: 328 мм,
задні пружини були:
3C0 511 115 Q (1 фіол. 2 оранж.) PR-1JA+0YB, Товщ.: 12,25 мм, Довж.: 328 мм,
замінені на:
SACHS 994559 - це замінник оригіналу
1K0 511 115 CF (1 син. 3 зелен.) PR-1JC+0YE, Товщ.: 12,75 мм, Довж.: 345 мм,
подойдут ли эти пружины на авто 2008 года, 2,0TDI BKD?
а какие лучше ставить проставки: алюминиевые или полиуретановые?Что Вас оттолкнуло от более простого ( гораздо дешевле ) варианта как полиуретановые проставки ??

- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 22:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Я 3 года откатал на полиуритане - был очень доволен, еще 5 лет наних новая хозяйка катается ))Vladimir_SF писав:а какие лучше ставить проставки: алюминиевые или полиуретановые?
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
-
- Лейтенант
- Повідомлень: 211
- З нами з: 28 грудня 2016, 15:06
- Автомобиль: Seat Altea XL
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
а какой высоты проставки: 20 или 30 мм?Я 3 года откатал на полиуритане - был очень доволен, еще 5 лет наних новая хозяйка катается ))
