
ТОП МОТОРС
Модератори: Olka, APod, ToLida
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Я такий заряджений Леончик бачив у моєму улюбленому кольорі (звичайно ж червоному)
- то просто БОМБА!!!
Єдине, що не зрозуміло. Навіщо вони дзеркала в сірий колір помалювали!!!??? Як на мене - це дивиться не дуже.
І ще на особливу увагу заслуговують рідні диски!!!
Одного погляду на машинку достатньо, для того щоб закохатися на все житття.

Єдине, що не зрозуміло. Навіщо вони дзеркала в сірий колір помалювали!!!??? Як на мене - це дивиться не дуже.
І ще на особливу увагу заслуговують рідні диски!!!
Одного погляду на машинку достатньо, для того щоб закохатися на все житття.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- CoSmO
- Участник клуба
- Повідомлень: 34
- З нами з: 11 жовтня 2009, 13:07
- Автомобиль: Ford Focus II 1.6 TdCI
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Дизельний є Seat Altea XL 2.0 DSG...
А дзеркала в FR'а йдуть в колір титанів... .Вживу дуже гарно=)
А дзеркала в FR'а йдуть в колір титанів... .Вживу дуже гарно=)
...Leon FR 2.0TDI... 170hp of diesel power... Waiting march 2010...
Sporty, design driven, lively...
Sporty, design driven, lively...
- CoSmO
- Участник клуба
- Повідомлень: 34
- З нами з: 11 жовтня 2009, 13:07
- Автомобиль: Ford Focus II 1.6 TdCI
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Ibiza SC
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
...Leon FR 2.0TDI... 170hp of diesel power... Waiting march 2010...
Sporty, design driven, lively...
Sporty, design driven, lively...
- CoSmO
- Участник клуба
- Повідомлень: 34
- З нами з: 11 жовтня 2009, 13:07
- Автомобиль: Ford Focus II 1.6 TdCI
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Ось так тепер в нас=)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
...Leon FR 2.0TDI... 170hp of diesel power... Waiting march 2010...
Sporty, design driven, lively...
Sporty, design driven, lively...
- shap
- Солдат
- Повідомлень: 18
- З нами з: 31 серпня 2009, 17:54
- Автомобиль: Seat Toledo 1.6 SW
- Звідки: Дрогобич
Re: ТОП МОТОРС
А ось так було 1 березня 2010 (проходив тоді ТО-1). Трохи сумно. Але тепер набагато веселіше!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab91711.gif[/img][/url]
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Нічого не буду писати в цій темі поганого (хоча був би інет під рукою в обід...
) але можу сказати наступне. Салон дійсно бомбезний і Олександр там - це дійсно надбання для нього. А от з сервісом наразі не склалося... Як мінімум з організацією. Можна сподіватися на краще і, можливо, люди навчаться працювати краще, тим більше в період кризи, але наразі я залишуся клієнтом перевіреного авторизованого сервісу на Буйка, чого і всім бажаю 


- TOP MOTORS
- Прапорщик
- Повідомлень: 151
- З нами з: 09 вересня 2009, 12:50
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Шановній Irbis!Irbis писав:Нічого не буду писати в цій темі поганого (хоча був би інет під рукою в обід...) але можу сказати наступне. Салон дійсно бомбезний і Олександр там - це дійсно надбання для нього. А от з сервісом наразі не склалося... Як мінімум з організацією. Можна сподіватися на краще і, можливо, люди навчаться працювати краще, тим більше в період кризи, але наразі я залишуся клієнтом перевіреного авторизованого сервісу на Буйка, чого і всім бажаю
З огляду на те, що Вас було попереджено заздалегідь про те що реміня і ролика немає в наявності (які булі замовлені, але не пріїхалі вчасно) і ТО може бути проведене в інший день в зручний для Вас час, не рахую за доцільне коментувати як працює нас сервіс. А про те де обслуговувати машини, на Буйка чи в нас, це вірішуваті тількі Вам, оскільки і в нас і на Буйка сертифікованій сервіс з професійними досвідченими працівниками!
[color=#FF0000][b]Топ Моторс м.Львів, вул.Городоцька,224 (032)243 70 66
(067)234 SEAT(7328)[/b][/color]
(067)234 SEAT(7328)[/b][/color]
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Ролік і ремінь не входить в перелік запчастин, необхідних для проведення ТО4. Це була моя особиста примха його замінити. І ніяких пропозицій по проведеннб в інший час чи щось інше не було. Сперечатися не маю бажання. Тим більше така розмова якось підсилює конфронтацію...TOP MOTORS писав: Шановній Irbis!
З огляду на те, що Вас було попереджено заздалегідь про те що реміня і ролика немає в наявності (які булі замовлені, але не пріїхалі вчасно) і ТО може бути проведене в інший день в зручний для Вас час, не рахую за доцільне коментувати як працює нас сервіс. А про те де обслуговувати машини, на Буйка чи в нас, це вірішуваті тількі Вам, оскільки і в нас і на Буйка сертифікованій сервіс з професійними досвідченими працівниками!

-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4568
- З нами з: 11 січня 2010, 12:26
- Автомобиль: Volkswagen Passat B7 SEL
Re: ТОП МОТОРС
прочитав, грамматические ошибки вызывают ироническую улыбку- ну хоть за комп посадите грамотного человека- это ведь ваше лицо! что тогда можно думать о техническом сервисе?TOP MOTORS писав: Шановній Irbis!
З огляду на те, що Вас було попереджено заздалегідь про те що реміня і ролика немає в наявності (які булі замовлені, але не пріїхалі вчасно) і ТО може бути проведене в інший день в зручний для Вас час, не рахую за доцільне коментувати як працює нас сервіс. А про те де обслуговувати машини, на Буйка чи в нас, це вірішуваті тількі Вам, оскільки і в нас і на Буйка сертифікованій сервіс з професійними досвідченими працівниками!
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Ще я можу додати "позитиву".
Я скористався акцією огляду машини за 1 грн. Залишився приємно вражений, бо хлопці дуже відкриті в спілкуванні та ще й догледіли в мене якийсь заводський брак в гальмівній системі і запропонували поміняти по гарантії. Плюс до того, пообіцяли замінити по гарантії задні ліхтарі, оскільки вони в мене запотівають.
Усе це відбувалося ще перед Паскою. Пройшло більше трьох тижнів і жодної інформації ні про ліхтарі, ні про гальма
А ще, запропонували мені замінити рамки під номери. Я погодився, оскільки вони червоного кольору і це пасує до моєї Іби (я маю ку-ку на червоному
)
Після цього, коли в гаражі прибирав свою машинку, звернув увагу, що передній номер якось дивно розташований. Знявши номерний знак я виявив, що рамка прикручена на двох шурупах, замість чотирьох, як було раніше (я так розумію, через неспівпадіння отворів рамки з отворами в бампері). Завдяки цьому номер змістили в сторону десь на 1-2 см. Для мене, як для естета, це дуже критичних 1-2 см. Своїми силами, за допомогою шила і незначної фантазії, я поставив рамку на місце за 5 хв. Дрібниця але неприємно.
Я не готовий списувати ТОП МОТОРС з рахунку. Мені там дійсно сподобалося. Але я думаю, що керівникам сервісу вартувало б звернути увагу на зауваження клієнтів, якщо їм не байдужа доля їхньої компанії. Пам'ятайте, що клієнт завжди правий (навіть, якщо й помиляється) і ще ніхто не виграв спору з клієнтом.
Я скористався акцією огляду машини за 1 грн. Залишився приємно вражений, бо хлопці дуже відкриті в спілкуванні та ще й догледіли в мене якийсь заводський брак в гальмівній системі і запропонували поміняти по гарантії. Плюс до того, пообіцяли замінити по гарантії задні ліхтарі, оскільки вони в мене запотівають.
Усе це відбувалося ще перед Паскою. Пройшло більше трьох тижнів і жодної інформації ні про ліхтарі, ні про гальма

А ще, запропонували мені замінити рамки під номери. Я погодився, оскільки вони червоного кольору і це пасує до моєї Іби (я маю ку-ку на червоному

Після цього, коли в гаражі прибирав свою машинку, звернув увагу, що передній номер якось дивно розташований. Знявши номерний знак я виявив, що рамка прикручена на двох шурупах, замість чотирьох, як було раніше (я так розумію, через неспівпадіння отворів рамки з отворами в бампері). Завдяки цьому номер змістили в сторону десь на 1-2 см. Для мене, як для естета, це дуже критичних 1-2 см. Своїми силами, за допомогою шила і незначної фантазії, я поставив рамку на місце за 5 хв. Дрібниця але неприємно.
Я не готовий списувати ТОП МОТОРС з рахунку. Мені там дійсно сподобалося. Але я думаю, що керівникам сервісу вартувало б звернути увагу на зауваження клієнтів, якщо їм не байдужа доля їхньої компанії. Пам'ятайте, що клієнт завжди правий (навіть, якщо й помиляється) і ще ніхто не виграв спору з клієнтом.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- AndrewK
- Участник клуба
- Повідомлень: 860
- З нами з: 08 липня 2009, 10:26
- Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Аналогічно все дуже прикольноpuff писав:Ще я можу додати "позитиву".
...Залишився приємно вражений, бо хлопці дуже відкриті в спілкуванні. Плюс до того, пообіцяли замінити по гарантії задні ліхтарі, оскільки вони в мене запотівають.
Нажаль і цеpuff писав:Усе це відбувалося ще перед Паскою. Пройшло більше трьох тижнів і жодної інформації ні про ліхтарі
І мені подобається. Сподіваюся все буде добреpuff писав:Я не готовий списувати ТОП МОТОРС з рахунку. Мені там дійсно сподобалося. Але я думаю, що керівникам сервісу вартувало б звернути увагу на зауваження клієнтів, якщо їм не байдужа доля їхньої компанії. Пам'ятайте, що клієнт завжди правий (навіть, якщо й помиляється) і ще ніхто не виграв спору з клієнтом.
Нехай русня здохне
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Не знаю чи це співпадіння, чи подіяв мій пост тут але буквально через пів години після написаного мені подзвонили і сказали, що на вівторок-середу буде все в наявності про що додатково повідомлять 
Чекаю на позитивні autoemocion

Чекаю на позитивні autoemocion

[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Думаю пост
А в загальному добре, що форум переглядають. Можливо "народна" думка зрушить справи на краще 


- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: ТОП МОТОРС
Вискажу свою думку, та особиті враження:
1. сервіс на вул. проф.Буйка:
- керівництво - хочуть працювати і працюють, відношення до клієнтів - на "5", ніколи не відмовляли, взагалі, що Володя, що Богдан - професіонали, завжди приємно з ними спілкуватись;
- майстри, тут вже не так гладко... малярка - супер (малювали задній бампер, який я пошкодив), а от "майстер", що ставив задній бампер після фарбування - напартачив... доки доніс бампер з малярного цеху до мого авто - вже вмудрився його царапнути... доки ставив - ще дві царапини.... Іншого разу, коли міняв ліхтар заднього ходу - спочатку хотів знімати весь бампер, але по факту для цього потрібно відкрутити лишень !один! гвинт... добре що я стояв поруч і то все бачив - інакше ще мав би кілька свіжих подряпин
.
ходовики - супер, одного разу попав камінчик під гальм. супорт - від того з"явився сильний скрегіт з переду - майстер відразу сказав, що це і ліквідував проблему;
постачання: я мав розбив ліхтар заднього ходу, замовив, чекав два тижні на доставку, прийшов ліхтар. Прийшов не той, що треба - доставили замість ліхтара заднього ходу, ліхтар протитуманний. (моя думка - це звичайна людська помилка - чи тут хтось помилився цифрою, коли замовляв, чи "там" хтось не той ліхтар в коробку запхнув...одним словом, біда не велика.). Загальне відношення майстрів до клієнта на тверду четвірку, але є індивідуми, які зовсім не компетентні в тому, що роблять
2. сервіс "ТОП Моторз":
- керівництво: теж дуже радо ставляться до клієнтів, перепитують чи є зауваження до авто, до персоналу;
- майстри: мені подобається підхід до роботи - завжди вислухають, завжди перепитують чи є якісь зауваження до автомобіля, його роботи, роботи окремих вузлів та агрегатів, працюють швидко та акуратно, дають свої, слушні, рекомендації;
- постачання: не все гладко
, минулого тижня записався на ТО-3, приїхав, ТО, нажаль не відбулося - сказали, що їх підвів перевізник. Пообіцяли на цю суботу все виправити. Сьогодні приїхав, всі деталі вже є, зробили ТО-3.
Висновки:
Що один, що другий сервіс - молодці, у кожного є свої особливості, як на мене, то сервіс на вул. проф.Буйка, який працює вже багато років, є більш досвідченим, має великий склад зап.частин та витратних матеріалів. сервіс "ТОП Моторз", ще дуже молода команда, їм ще трохи бракує досвіду, але, зрештою, я впевнений, що найближчим часом все буде якнайкраще.
Нікого не агітую ні за одну із вищеописаних компаній, все, що вище написано - мої особисті зауваження, з якими може не співпадати думка читача. На який сервіс їхати - вирішувати вам, головне, щоб клієнт був задоволений, а його авто було безпечним на дорозі, ніколи не ламалось і приїжджало на сервіс виключно для регламентних робіт.

1. сервіс на вул. проф.Буйка:
- керівництво - хочуть працювати і працюють, відношення до клієнтів - на "5", ніколи не відмовляли, взагалі, що Володя, що Богдан - професіонали, завжди приємно з ними спілкуватись;
- майстри, тут вже не так гладко... малярка - супер (малювали задній бампер, який я пошкодив), а от "майстер", що ставив задній бампер після фарбування - напартачив... доки доніс бампер з малярного цеху до мого авто - вже вмудрився його царапнути... доки ставив - ще дві царапини.... Іншого разу, коли міняв ліхтар заднього ходу - спочатку хотів знімати весь бампер, але по факту для цього потрібно відкрутити лишень !один! гвинт... добре що я стояв поруч і то все бачив - інакше ще мав би кілька свіжих подряпин

ходовики - супер, одного разу попав камінчик під гальм. супорт - від того з"явився сильний скрегіт з переду - майстер відразу сказав, що це і ліквідував проблему;
постачання: я мав розбив ліхтар заднього ходу, замовив, чекав два тижні на доставку, прийшов ліхтар. Прийшов не той, що треба - доставили замість ліхтара заднього ходу, ліхтар протитуманний. (моя думка - це звичайна людська помилка - чи тут хтось помилився цифрою, коли замовляв, чи "там" хтось не той ліхтар в коробку запхнув...одним словом, біда не велика.). Загальне відношення майстрів до клієнта на тверду четвірку, але є індивідуми, які зовсім не компетентні в тому, що роблять

2. сервіс "ТОП Моторз":
- керівництво: теж дуже радо ставляться до клієнтів, перепитують чи є зауваження до авто, до персоналу;
- майстри: мені подобається підхід до роботи - завжди вислухають, завжди перепитують чи є якісь зауваження до автомобіля, його роботи, роботи окремих вузлів та агрегатів, працюють швидко та акуратно, дають свої, слушні, рекомендації;
- постачання: не все гладко

Висновки:
Що один, що другий сервіс - молодці, у кожного є свої особливості, як на мене, то сервіс на вул. проф.Буйка, який працює вже багато років, є більш досвідченим, має великий склад зап.частин та витратних матеріалів. сервіс "ТОП Моторз", ще дуже молода команда, їм ще трохи бракує досвіду, але, зрештою, я впевнений, що найближчим часом все буде якнайкраще.
Нікого не агітую ні за одну із вищеописаних компаній, все, що вище написано - мої особисті зауваження, з якими може не співпадати думка читача. На який сервіс їхати - вирішувати вам, головне, щоб клієнт був задоволений, а його авто було безпечним на дорозі, ніколи не ламалось і приїжджало на сервіс виключно для регламентних робіт.

[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]