СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Модератори: Olka, APod, ToLida

Lena
Призывник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 жовтня 2009, 13:05
Автомобиль: Seat Altea
Звідки: Львів

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Lena »

CoSmO писав:Особисто я з ним спілкувався як клієнт... 10 хвилтин розмов не привели ні до чого. Все ж я приїхав по сайлентблоки до Толедо, та чсекав їх понад 4-0 хвилин. Вибачте, але склад в них за спиною, а запчастину чекав як їхати на сихів! Потім, питання до усіх сеатоводів. Відкрийте сервісну книжку, сторінку рівно посередині, та прочитайте яке масло вам залили на першому та інших ТО? Напевно це буде мобіл? невже, а вас хтось попереджував про нестандартне масло, яке не відповідає допускам Сеата, як марки, не тільки по марці, але й по його будові.
Прочитавши теми я зрозуміла, що Ви працівник станції на Городоцькій, в мене виникає запитання, чому Ви поїхали за запчастинами на Буйка, якщо у Вас своя станція?
Я обслуговуюсь на Буйка не один рік, задоволена як обслуговуванням так і відношенням до клієнта. Молодці, так тримати!!!
Аватар користувача
pan-paul
Участник клуба
Повідомлень: 187
З нами з: 21 серпня 2009, 18:40
Автомобиль: SEAT Toledo 2.0 TDi
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення pan-paul »

Привіт, нічого не можу сказати доброго чи поганого про Топ Моторс, оскільки, ніколи там нічого не міняв. З першого дня приїзду на Буйка мені там сподобалось, по-перше від хати 2 метри і відношення супер, зараз ТО на 90000 там буду проходити.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab111366.gif[/img][/url]
Аватар користувача
Irbis
Региональный координатор
Повідомлень: 999
З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
Звідки: Украина, Львов
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Irbis »

CoSmO писав:Repsol Elite Competition 5w-40: API: SM/CF, ACEA: A3/B3, A3/B4, MB: 229.3, BMW: Longlife-01, VW: 502.00/505,00

Mobil Super 3000 5w-40: API: SJ/SL/SM/CF, ACEA A3/B3/B4, MB: 229.3, BMW: Longlife-98, VW: 502.00/505.00

Це воно відповідає допускам?
А що тут не так? B-) Ну або я просто в не по сезону займаюсь спортом на асфальті, або мої розумові здібності нижче за середні.... :-D

VW: 502.00/505.00
З.И. На БМВ на разі не назбирав, тому їх лонглайф не колихає :)
Зображення
Seat Altea XL 1,6 TDI I-Tech emocion red
Аватар користувача
Irbis
Региональный координатор
Повідомлень: 999
З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
Звідки: Украина, Львов
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Irbis »

Не в тему трохи: Lena! А чому ви до нас на зустрічі не приїзжаєте? B-) :infant: :friends:
Зображення
Seat Altea XL 1,6 TDI I-Tech emocion red
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення vic »

CoSmO писав:Repsol Elite Competition 5w-40: API: SM/CF, ACEA: A3/B3, A3/B4, MB: 229.3, BMW: Longlife-01, VW: 502.00/505,00

Mobil Super 3000 5w-40: API: SJ/SL/SM/CF, ACEA A3/B3/B4, MB: 229.3, BMW: Longlife-98, VW: 502.00/505.00

Це воно відповідає допускам?
Допуски це відносний термін, ящо наприклад написано VW506 00 то тоді відповідно VW505 00 не зовсім підходить але якщо ми будемо використовувати VW505 00 то змінются деякі умови і при тих умовах воно є відповідним.
Колись читав одну вагівську доку в якій рекомендували для дизельних моторів з насос-форсунками і які експлуатуются в країні де пальне має вміст сірки не тільки обовязково зменшувати інтервал а і використовувати масло VW506 00 так як воно менше втрачає свої властивості коли пальне має значний вміст сірки. Термін "Longlife" це понянття для їх пального причому БМВ "Longlife" не є ВАГівський "Longlife" . В даний момент в мене мобіловське 0w-30 и специфікацією VW506 00.
Бензинові менш критичні до таких параметрів і кожний клієнт сам приймає рішення що лити але від масла залеже ресурс і якщо власник машин собі планує типу покатаюсь ще рік-два і продам то відповідно він буде викорстовувати так щоб в нього було нормально на той період коли він користуєтся.
Аватар користувача
SVYAT Recaro
Участник клуба
Повідомлень: 144
З нами з: 20 січня 2010, 13:59
Автомобиль: Seat Cordoba SV Sport
Звідки: Львів

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення SVYAT Recaro »

Нормальны пацани на Буйка: Володя ы Богдан.....нема що тут терти.Реальны толковы люди.RESPECT!
DRIVE BY INSTINCT !
Аватар користувача
Irbis
Региональный координатор
Повідомлень: 999
З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
Звідки: Украина, Львов
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Irbis »

Міняв цього тижня сайлентблоки на Буйка. Записався завчасно на середу на 9:00, приїхав, загнали на підйомник "бєз шума і пилі" :) Разом з Володею вибрав сайлентблоки. Скористався його порадою і поставив крестообразні (див фото, посередині). Забігаючи наперед респект і уважуха за пораду. Поки проводив час за за спілкуванням з розумною людиною, зняли ричаги. В процессі зняття на одному з ричагів болт ррізьбою прикіпів до алюмінію і зламався в процессі викручування. Що тут сказати. Звісно хтось може сказати, що можна було побризкати чимось, чи тормозухою там капнути... B-) Але то все добре коли в гаражі своєму і два дні чекаєш поки відмокне (а може і не відмокне). Прикро, але... Ніякої паніки і як виявилось це досить розповсюджена бага. Швиденько зняли, витягнули, прогнали різьбу, довші болти і все. Все ж таки досвід є досвід. До речі помітив, що за останні 3 роки на сервісі майстри не змінилися. Це насправді добре, бо набутий досвід не порівняти з теорією. Що було далі не знаю, бо залишив машину і спокійно пішов по справах. Через визначений час повернувся, машина вже стояла на геометрії. Прикольно - прийшлось поміняти тільки сайлентболки. По ходу ще потестали стуки, на які жалівся, зробили невеличкий тюнінг погано закріплених запчастин і все... Ціна приємно вразила + знижка для клубу.
Наразі що можу сказати по сайлентблокам. Субєктивно - машина іде як по рельсам, в поворотах крєни мінімальні. По трасі після вихідних скажу. Обєктивно - пропали стуки наразі (я грішив на підшипники і на стойки), пропала "розхлябанність" машини, менше сторонніх шумів. Фото можливих варіантів на Ібіцу/Кордобу внизу. Я ставив ті, що посередині. Володі, Богдану і Роману дякую за хороший сервіс. :friends:
IMG_0359.jpg
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Зображення
Seat Altea XL 1,6 TDI I-Tech emocion red
Аватар користувача
Developer
Участник клуба
Повідомлень: 303
З нами з: 13 квітня 2010, 22:55
Автомобиль: Seat Leon 1.6
Звідки: Львів

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Developer »

А я от вчора був на Топ-Моторсі, робив діагностику. Навіть не знаю шо сказати :-(. Може там і працюють кваліфіковані професіонали, але сама організація роботи мені дуже не сподобалася. Один майстер, який постійно дьоргав мереджера Сергія, шоб той ось там нажав, там качнув, там підіпхав - якось то все дивно виглядало :). Може я зарано приїхав (10-та година). Але так поппередньо записався, і коли на Буйка приїжджав на 9-ту, то там завжди було купа майстрів :). Якось все дисциплінованіше виглядало. Доречі, перше шо зробив, коли вийшов з Топ-Моторс - це передзвонив в Галант-Авто :). Шкода шо там все розписано аж до середини наступного тижня було. Але покищо згідно мого досвіду і вражень Буйка +1 :-D
Аватар користувача
Karapuz
Участник клуба
Повідомлень: 75
З нами з: 19 січня 2010, 20:16
Автомобиль: SEAT Ibiza Sport
Звідки: UA,Lviv
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Karapuz »

На рахунок масла можу сказати наступне, що Репсол що Мобіл це два ідентичні масла причому взаїмозамінні і взаїмосуміні.
В мене машина вже не гарантійна, на тому наступну заміну масла я буду заливати Petro-Canada SYNTHETIC 5W-40 класне масло, має всі допуска і я точно знаю що воно оригінальне.
А на рахунок сайленблоків то я також недавно їх міняла то вибрала ті що посередині на фото Ірбіз. ;-)
Аватар користувача
Karapuz
Участник клуба
Повідомлень: 75
З нами з: 19 січня 2010, 20:16
Автомобиль: SEAT Ibiza Sport
Звідки: UA,Lviv
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Karapuz »

Володя і Богдан дякую за допомогу у виборі. +1
Не забувайте я у Вас в суботу ..... ;-)
Аватар користувача
SVYAT Recaro
Участник клуба
Повідомлень: 144
З нами з: 20 січня 2010, 13:59
Автомобиль: Seat Cordoba SV Sport
Звідки: Львів

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення SVYAT Recaro »

Чим сайлентблок жорсткіший тим менше розхлябаності але тим більше передаються дрібні нерівності і бруківка на руль.У мене найжорсткіші сайленти але я би родив ставити СТОКОВІ.
DRIVE BY INSTINCT !
Аватар користувача
Irbis
Региональный координатор
Повідомлень: 999
З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
Звідки: Украина, Львов
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Irbis »

Та вони нормальні. Володя казав, що навіть на фабіях по гарантії вони мають вказівку ставити ці (середні) Це від А5 вроді октавії. Та і на ібах нових вони вроді ідуть...
Короче по трасі можу сказати взгалі пєсня! В повороти як на рельсах практично на будь-якій (в розумних межах) швидкості. Так, нерівності чути більше. Але це ще проблеми шумоізоляції кордобасів і ібук. B-)
Зображення
Seat Altea XL 1,6 TDI I-Tech emocion red
Vasyan
Призывник
Повідомлень: 11
З нами з: 29 березня 2010, 15:26
Автомобиль: SEAT Toledo
Звідки: Львів

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення Vasyan »

знайшов вул.Буйка :-D , заїхав по причині подушки безпеки(світилася на дисплеї) та збити показники компютера(заміна масла) оперативно прийняли та виправили всі несправності за що і вдячний.
Аватар користувача
rulon
Участник клуба
Повідомлень: 635
З нами з: 04 березня 2010, 10:17
Автомобиль: Seat Cordoba Sport
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення rulon »

Сьогодні пройшов ТО-0 на Буйка. Був записаний на 14 год. приїхав 13-30. Прийняли відразу, забрали ключі та загнали машину в бокс. Почекав хвилин 5-10 поки майстер пообідає та перекурить... :-D не хотів спішити його щоб часом не вдавився - прекрасно розумію що між 13 та 14 год обідня перерва. Робив все якісно та швидко - зняв захист, злив масло, видув повітрям залишки. На моє прохання опустив машину та залив 200-250 гр масла щоб вимити залишки старого. Може я маніяк чистоти, але завжди так роблю... :-D Знову підняв, закрутив новий фільтр, знову продув та залив чисте масло. Поставив захист. Пройшовся по ходовій - зняв задні стойки, розібрав опорні, почистив їх та все це зібрав. Але тонкий скрежет так і не пройшов (все-таки це напевно скрипить поличка). Зробив діагонстику на компі. Вставив закльопку в передній бризговик. Почистив (продув) фільтр салону. Протер моторний відсік. За все це я заплатив 796 грн. Поки оформляв доки - машину вигнали з боксу та віддали ключі. Як на мене то трохи дорогувато ... Технічною стороною обслуговування я задоволений.
Пи.Си. Ага, майстер після кожної операції мив руки з милом (з пастою). Я як це замітив то почав ще більше його поважати... :-D
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: СТО Галант-Авто на Буйка - враження/відгуки

Повідомлення puff »

796 грн. то вже з клубною знижкою?
Дійсно дорогувато.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Відповісти