В Эльзе есть процедура проверки тандема. Для себя можно проверить очень просто, мне когда то один умный человек с dieselirk-а такой колхоз посоветовал сделать: берешь пет-бутылку, в пробке 2 дырки. Вставляешь трубки одна короче, вторая длиннее (а-ля кальян). наливаешь солярку, перевроачиваешь верх ногами девайс. короткую трубку (в соляре) на подачу на форсунки - после тандема, во вторую компрессором давление (4-5 бар хватит) и заводишь. Если завелось, значит тандем не выкачивает нужного давления.
З.Ы. Пет бутылка взрывается при давлении 7.5-8.5 бара - проверено , так что 4 можно смело дуть
Профессиональное обслуживание и ремонт автомобилей концерна VAG.Ремонт ГБЦ,блоков, мех.КП. О99ООООЧЧ7
А чем тебе не нравится метод померять давление манометром, тем более что там действительно выкручивается пробка и это достаточно простая процедура. Другое дело что совсем не факт что именно это влияет на плохую заводку на горячий двигатель.
Вечером заводил уже остывшую машину после замены свечей и топливного фильтра. Результат при -6 градусах и подуставшим аккумом(как я думаю) - завелась с полуоборота. Вопрос, получается что тандем-насос работает как надо на холодную?
Доехал домой, машина ессно нагрелась, пробовал заводить под домом - 4-5 секунд крутит и заводит...
Завтра буду пробовать завести после того как машина простоит ночь на морозе.
Друзья, а кто-то может подсказать, у кого есть сейчас достук к ЕТКЕ, какой должен стоять аккумулятор для 1.9 TDI двинатель BKC. Альтейка произвожства 2005 года. Интересуют характеристики и производитель, которые советует именно ЕТКА.
Зарание спасибо.
Мінімум 72 ah з пусковим 720 ампер,в мене заводській exide st.70 ah з пусковим 680 ампер,трохи замало на сильні морози,але їх ще небуло.Мій в листопаді пройшов повне *ТО*,сподіваюсь на стабільну заводку
У мене теж стоіть, правда незнаю чи заводський, чи вже мінявся, Varta 70 Ah, пускова сила 340 A DIN, 570 А загальна. Для морозів виявився слабенький. Ну і в продовження даної теми хочу виключити аккум як причину поганої заводки на гарячу.
Хочу поставити на 77 Ah, 780 А (на деяких 720). Тому хотілося би знати, що у цьому випадку радить нам ЕТКА. Дивився на Exist.ru, але там немає конкретної вказівки для дизельних двигунів, там просто перелік аккумуляторів, найпотужніший з них аж на 72 Ah.
Допоможіть, у кого є доступ до ЕТКи зараз. Ну і може хто знає де недорого в Києві можна купити аккум, і який його купити(виробник), бо десь читав що багадо підробок...
Востаннє редагувалось 04 січня 2011, 14:03 користувачем Epikur, всього редагувалось 1 раз.
Для мотора ВКС згідно наклейки код "J0L" відповідає акамулятору (70 Ah).
Сила акумулятора впливає впершу чергу на якість запуска "на холодну" особливо при відємних тепературах оточуючого середовича, бо при низьких температурах свинцеві акумулятори втрачають номінальні параметри як ємності так і пускового максимального струму.
В даній темі що проблема "НА ГАРЯЧУ ДОВГО ЗАВОДИТСЯ" , так якщо сильніший акумулятор він відповідно буде трохи швидше заводити якщо існують якість проблеми. Мені здаєтся що треба зосередитись на пошуку в напрямку таких причин які чітко залежать від підвишення температури.
Це в основному дві , перша - зміна компресії при розігріві самого двигуна і можливо друга як на мій погляд це звязано з системою "рецеркуляції газів", або механічно або некоректна робота софта.
Як по своїй Альтеі то я схиляюсь до теорії що механічно щось забруднено і дає неправельні покази датчиків і згідно цих показів є некоректний запуск двигуна. Грішити на софт нема необхідності , бо виникла ця проблема після експлуатації машини на українському пальному . Софт роботи написаний так що коли холодно основний пріорітет це вийти швидко на робочі температури а потім вже слідкува за викидами в оточуєче середовище і як раз на робочих температурах починаются не порозуміння.
Шукати якісь прошивки це "як кота в мішку" невідомо що там поміняли і ким це буде зроблено.
Шановний Vic. Чи читали ви те що я писав на 3 сторінці цієї теми?
Там є ссилка на vw технічний форум. Там люди шаманять у двох напрямках, змінюють параметри подачі палива через ВАГ ком, або змінюють стартер з акумулятором, і це також допомагає... Щодо системи рецеркуляції газів, то я зустрічав тільки один раз тему про це...
А що ви скажете про те що мені порадили на Аверс центрі, щодо тандем-насосу?
Так є куча лінків але конструкції двигунів різні.
На СЕАТах Леон,Альтея,Толедо стоять двигуни в основному з насос-форсунками та з блоком управління типу ЕДС16 на більш новіших типах ідуть з системами "комон-рейл" різного покоління і всі які в нас під євро-4.
Для таких систем "по барабану" що робится з компонентами подачі пального головне щоб працювали .
Тобто насос в баку, допоміжний насос, забитісь фільтрів , забитісь трубопроводів на стартову заводку НЕ ВПЛИВАЮТЬ. Більшість недоліків впливають на параметри потужності, тяговитості, димність та інше .
В "комон-рейлових" системах перед форсунками є достатній резурвувар пального та і в звичайного дизеля у фільтрі є майже пів літра соляри (це на пару кілометрів пробігу).
Проблема в тому що практично нема толкових дизелістів які б знали нюанси цієї констукці (проблема де іх знайти) і у всіх підхід як до тракторного дизеля а це сучасна конструкція і розроблена серйозними спецеалістами.
vic писав:Проблема в тому що практично нема толкових дизелістів які б знали нюанси цієї констукці (проблема де іх знайти) і у всіх підхід як до тракторного дизеля а це сучасна конструкція і розроблена серйозними спецеалістами.
Абсолютно з цим згоден...
А що скажете про цитату з того ж таки форуму: "ВКС 1.9ТДИ песня по теме -не в стартере -начитался\наэксперементировал-стартер снимал-щетки гуд-крутит как уроган-потерь нет.Аккум новий поставил74Ач-БЕЗ ПЕРЕМЕН-а вот в адаптации с нуля на двоечку поставил-и случилось ВОЛШЕБСТВО-заводится быстро и мягко"
У мене теж двигун ВКС... Ось поставлю собі сьогодні новий аккум на 77 Аh, подивлюся що буде з цим акумом, а потім мабудь полізу в адаптацію...
Заміна акумулятора потрібного ефекту не дала. Холодний двигун заводиться легше, воно й зрозуміло, гарячий же крутить так само довго, 4-5 секунд, дійсно враження що просто не подається паливо 3-4 секунди, а коли подається, то заводиться моментально...
Далі мабуть буде адаптація...
"Далі мабуть буде адаптація..."
Що плануєтся адаптовувати ?
Як і хто буде це проводити, по тій інформації що мені відомо то те що більшість каналів є закрита різними паролями і просто так якийсь "дядя Вася" не зможе це зробити, "шаманьство" в цюму напрямку може привесте до плачевних результатів.
На моє переконання і за моїми враженнями, проблема криється десь між мозком авто та стартером. Тобто, або стартер не видає потрібних 250 оборотів для подачі палива, або десь у мізках прошита замала кількість палива для пуску двигуна на гарячу... ну якось так.
Якби у мене була можливість поставити інший стартер, можливо більш потужний, і одночасно при цьому погратися з адаптацією, це могло б багато що прояснити за 1 день, а оскільки я це роблю все в різних місцях, то знайти проблему виходить дуже довго, як те сліпе котиня...
Адаптацію планую робити, як то кажуть, "на колінках", так як описано на технічному форумі VW(ссилка на попередній сторінці), у друга через ноут, ВАГ комом. Судячи з форуму, повинно буди достатньо поміняти в першому каналі значення з 0 на 2. Зразу ж пробувати, якщо заводка не змінюється, то повернути все як було, і знову їхати ковирятися у стартері...
З.І. Ще знайомий механік (трохи й дизиліст) порадив все ж поміряти компресію і подивитися до клапанів, вже б давно до нього поїхав з цим, одна лише проблема що я у Києві, а він у Франківську...
В субботу опять решил заняться решением проблемы плохой заводки, точнее решил заняться давно, а в субботу приступил к активным действиям.
Заводка в последнее время меня вообще достала. Поехал я опять в эту же контору Генстар, где мне в прошлый раз стартер просто смазали и сказали что с ним все ок, но в этот раз я поехал туда с твердым намерением его разобрать до мелочей, проверить под нагрузкой и если что-то не так, то либо починить, либо заменить. В этот раз мне повезло немного больше, я был одним из первых "посетителей", потому мне уделили достаточно внимания, попробовали несколько раз как заводится машина, даже попробовали завести ее с буксира, чтобы понять что дело в стартере.
Короче опять сняли, на этот раз уже по деталям разобрали, вердикт - каюк якорю (контакты на нем, как мне было сказано, закипели). А поскольку такого якоря у них в запчастях небыло, а реставрировать его долго и дорого, они мне предложили стартер заменить на BOSCH, но в их исполнении (тоесть детали BOSCH, а сборка Генстар) Ну, выхода у меня всеравно другого небыло, и я согласился. Как оказалось новый стартер даже мощнее старого, старый был 1.7 КВт, новый - 2.
А теперь результат. Машина таки заводится с первого раза. Новый стартер крутит намного резвее чем старый, но заводится, по моим ощущениям, всерано не с полутыка, а после 2-3-х (быстрых) прокрутов стартера, но это на горячую. Сегодня утром на холодную завелась с полутыка.