Что-то Ваш бенз в последнее время стал для меня дороговат.


OKKO писав:В данным момент Вы можете принять участие в акции "Вигравай на якості" ,
в рамках которой помимо балов разыгрывается топливо http://okko.ua/ua/campaign/winquality/.
Также являясь учасником программы лояльности ФИШКА Вы можете обменивать Ваши баллы на полезные и интерестные товары,
например сейчас стартовал "Зимний сезон" с зимним набором товаров http://myfishka.com/index.php?mod=page&id=zymovyu_sezon.
А хіба дзвінок на гарячу лінію щось змінить?OKKO писав:rulon, уточніть, будь-ласка, адресси цих АЗС. Звичайно це питання вирішилось би швидше, якби Ви зателефонували на гарячу лінію.
Запуск до конца месяца (на сегодня закупается мебель в помещения).PIVot писав:Смотрю что на въезде в Днепр со стороны Запорожья две ваши заправки уже готовы на 90%. Когда планируете их запустить?
Гаряча лінія офіційно зафіксує скаргу і якщо буде можливим (клієнт точно пам’ятає яка це заправка і дата візиту, або зберіг чек – до речі, порада чеки зберігати) принаймні з’ясує ситуацію. З інформацією на гарячу лінію є шанси покращити ситуацію, а без дзвінка це дуже складно.rulon писав:А хіба дзвінок на гарячу лінію щось змінить?![]()
Ну ясно - акуратно "спустили"... для чого тоді було питати адреси заправок? Я це розцінюю так, що Ви визнаєте що ці заправки є проблемними.OKKO писав:[ Гаряча лінія офіційно зафіксує скаргу і якщо буде можливим (клієнт точно пам’ятає яка це заправка і дата візиту, або зберіг чек – до речі, порада чеки зберігати) принаймні з’ясує ситуацію. З інформацією на гарячу лінію є шанси покращити ситуацію, а без дзвінка це дуже складно.
Ні, нічого не "спустили", адреси передані у відповідний відділ для перевірки. Я написав, що гаряча лінія в тій ситуації еффективніше і швидше (на майбутнє), а так цей процес буде довше і складніше.rulon писав:Ну ясно - акуратно "спустили"... для чого тоді було питати адреси заправок? Я це розцінюю так, що Ви визнаєте що ці заправки є проблемними.