Місто Барі дуже колоритне, англійської не знає майже ніхто, всі вивіски - на італійській, у старій частині міста заблукати можна зробивши один невірний крок - нас рятував мій ветеран КПК Асус із Джіпіес програмою Айгоу.
Дуже цікавий звіт
Маю деякі питання: як дитина перенесла дорогу, як часто робили зупинки через дитину, де ночували, чи багато речей речей треба було взяти? А то у майбутньому міркуємо теж здійснити подорож з малою дитиною.
Попередній підсумок:
Від кордону до Жешува дорога вузька, купа нас. пунктів, обігнати вкрай важко... Зробив висновок для себе - оминати Польщу, якщо далеко їдете, краще через Угорщину чи Словаччину. Або тільки вночі - значно простіше!
Львів - Жешув (по карті 164 км) насправді подолали за 7 год, з них понад 4 на кордоні. Жешув - Острава (Чехія) поспали сидячи кілька годин в машині на якійсь заправці. Острава - Відень (Австрія) - найшли найдешевший готель домашнього типу - бабулька здавала квартири в багатоповерховому будинку побабіч центру (доба близько 50 євро зі сніданком) там переночували. Відень - Філлах (Австрія) ночівля на кемпінгу у власному авто. Філлах - Венеція (Італія) ночівля на стоянці біля автобану у власному авто. Венеція - Бріндізі (Італія) - 933 км - ночівля в порту у авто. Бріндізі - Ігоуменіца (Греція) пливли цілий день на поромі - там в основному і відпочили. Ігоуменіца - Афіни - в Афінах жили у моєї мами (вона там квартиру знімає).
Назад: Афіни - Будапешт - 1480 км, 16 годин, 4 країни, 3 кордони (2 шенген зони) - ночівля у Будапешті в готелі. Будапешт - Львів - 574 км - ночівля в себе вдома.
За кермом був сам - дуже люблю їздити (мабуть стану проф. водієм....)
Малеча дорогу переніс добре (Син на момент подорожі 2,5 роки) їли і ходили на горщик на ходу, зупинялись кожні 200-300 км. Назад було важче - зупинялись лише для заправки. Правда в Будапешті провели цілу добу - мали екскурсію. Я спішив до кордону з Україною закінчувалась страховка на авто.
_______________________________________________________________________ Туди - 3086 км з них 262 км на поромі - всього 6 діб. Якби не прогулянки Віднем, Венецією, Барі - було-б швидше на 3 доби; Назад - 2047 км - 2 доби, якби не прогулянка Будапештом був би дома за одну добу.
Але ж їхали не тільки для їзди...
Основна мета відпочинку - провідати маму, яка мешкає в Афінах + море для дитини, + екскурсії по ходу..
Продовжую:
приїхавши у порт міста Бріндізі ми вже нікого не застали (було досить пізно), останній вечірній пором уже відчалив, тож довелось ночувати, і рано сідати на денний пором. Коротко про паром - булети купували по-факту, щоб не залежати від дати, брали каюту, аби можна було лягти і подивитись телевізор, білети на всіх (двоє дорослих +малеча + авто коштували 208 євро (низький сезон). Час в морі - 9 годин, тому краще попасти на нічний пором - вночі виспитесь і в дорогу, ми не встигли, тож вдень пливли на поромі, а вночі рванули з Ігоуменіци (грецький порт) у Афіни - п. призначення.
На такому поромі ми переправлялись з Італії до Греції
Верхній трюм - сюди пускають легковушки і фури, що не влізли в нижній трюм
Перша зупинка в Греції - маленький острівок, що цікаво - пором причалює до берегу в кількох метрах від дороги - перекривають рух по дорозі, аби випустити машини з трюму
Грецькі нічні дороги...
Фари потрібні лише для ідентифікації транспорту - все видно і без фар!
Причому траси освітлені і за 20-30 км від великих міст!
на черзі фото з Афін, Акрополя, гори Лікавітос, Парфеону, мису Суніон, храм Посейдона, броненосця "Авероф", район Сінтагма, грецького парламенту, музею древньої Греції, міста Еретрія, Будапешта та дороги додому - найбільш цікаве ще попереду...
От тільки хай нет вдома з"явиться...
Трохи розповім про самі Афіни. Ми там жили на квартирі у моєї мами - відповідно за житло не платили. Рух в Афінах доволі хаотичний - машини, ще більш-менш дотримуються правил, а от мотоциклісти, скутери і проча мілюзга - ні. Лізуть у всі щілини що тільки можна,, регулярно відривають машинам зеркала, царапають бочини - я дуже переживав за свого Толедо, але обійшлось... Їздити спочатку дуже важко - потім звикаєш. Поліція порушень ПДР не помічає - вони мають малу (по місцевим міркам) зарплату, і їм перед носом їдеш на червоний - а поліцай розвертається в другу сторону!!! Хоча, деколи карають за саму малу провину... Коли як повезе... Ось фото не напружених вулиць - дивіться самі....
вулиця Ахарнон - полудень, машин мало - всі сплять! Вдень у Греції обідня перерва з 10-ї до 16-ї або 18-ї години, більшість магазинів закрито, школи теж уже закінчили заняття - тож людей мало.