Львівська (: флудилка :)

Модератори: Olka, APod, ToLida

Аватар користувача
Sharik
Участник клуба
Повідомлень: 413
З нами з: 04 травня 2010, 20:31
Автомобиль: Seat Altea
Звідки: м. Львів

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення Sharik »

2 Puff
Інтернет - маркетолог, себто менеджер з просування сайтів в пошукових системах...
Автосалони Велет-Авто (Форд) і ЕРА (Субару)
Наразі 2 місяці - випробувальний термін, а далі дасться чути... :)

Блін :( Графік роботи невтішний до 19.00. Але як машину зремонтую то буду старатись приїздити :)
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення puff »

Оооо! То треба буде з тобою побалакати. Мене та тема давно цікавила (просування на пошуковиках), може що цікавого розповіси :)
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Аватар користувача
Sharik
Участник клуба
Повідомлень: 413
З нами з: 04 травня 2010, 20:31
Автомобиль: Seat Altea
Звідки: м. Львів

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення Sharik »

:) Без проблем! Але я тільки вчусь...
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

Сьогодні кинув літні колеса - краса + м"якіше стало... Головне тепер, аби дорожники за роботу взялись :O
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
ToLida
Участник клуба
Повідомлень: 1832
З нами з: 11 березня 2009, 18:39
Автомобиль: Seat Tolida SW 1.6i
Звідки: Львів, (067)9606987

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення ToLida »

А я ще в зимових "валянках" :pardon: десь треба вже буде змінити взуття...
2 puff, як там Твоя Іба? На здибанку приїдеш?
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab170872.gif[/img][/url]

[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення puff »

crayfish писав:Сьогодні кинув літні колеса - краса + м"якіше стало... Головне тепер, аби дорожники за роботу взялись :O
Щось я не доганяю, Віталік. Як то м'якше стало??? Та ж ніби зимова гума м'якша :blink:
Я тільки того й не перезуваюся, бо в мене ще й до того літня гума вужча за зимову, а дороги зараз... шепочуть
Ліда писав:2 puff, як там Твоя Іба? На здибанку приїдеш?
З Ібою все гаразд. Бігає (пошкодження не впливає). Планую бути.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

Суб"єктивно літні мої кола 225/45/17 тиск 2,7 бар перід/зад м"якші за зимові 205/55/16 тиск 2,5 бар перід/зад, а чого так - х.з. Причому п.Богдан Соломчак, те саме каже, в нього фабія на літніх 17-х, що відчуття на таких колесах м"якші...
Може грає роль ширина шини?
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
Sharik
Участник клуба
Повідомлень: 413
З нами з: 04 травня 2010, 20:31
Автомобиль: Seat Altea
Звідки: м. Львів

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення Sharik »

Суб"єктивно літні мої кола 225/45/17 тиск 2,7 бар перід/зад м"якші за зимові 205/55/16 тиск 2,5 бар перід/зад, а чого так - х.з.
Радили мені, розумні люди, на наші дороги не накачувати паспортні данні 2,7/2,5 бар, в Европі, на їхніх дорогах можна... а нам шоб ходова сильно не страждала 2,2 максимум радять...
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

А німецькі інженери, таки радять, 2,4-2,6 - я схиляюсь до останнього.

У правильно накачаній шині тиск повітря сприяє рівномірному розподілу навантаження в плямі контакту й забезпечує стабільність структури шини.
Що ж відбувається із шиною, якщо тиск повітря нижче норми?
1. Відбувається зміна характеру й форми деформації боковини шини й плями контакту шини з дорогою. Шина починає працювати неправильно, амплітуда деформацій у шині збільшується, відбувається посилена генерація тепла, шина перегрівається.
У найбільш критичних випадках, при тривалому використанні шини зі зниженим тиском на високій швидкості відбудеться критичний перегрів шини, деформація її структури й руйнування конструкції. Руйнування шини в русі може привести до автомобільної катастрофи.
2. У зоні плями контакту змінюється характер і величина питомого тиску на поверхню дороги, що приводить збільшенню опору коченню, підвищеному зношуванню протектора.
Зниження тиску шини на 10-15% збільшує швидкість зношування шини (а значить і пробіг) на 20%.
3. Шина втрачає необхідну еластичність і опір бічним зусиллям, що значно погіршує керованість автомобіля, швидкість і точність реакції шин на дії водія.
4. Зміна форми плями контакту шини з дорогою негативно впливає на стійкість шини до аквапланированию, погіршує зчіпні властивості на мокрому асфальті.
Підвищений тиск також впливає на зміну форма плями контакту, що приводить до прискореного й характерного зношування протектора, впливає на зчіпні властивості шини (особливо на поворотах), і також знижує стійкість шини до аквапланированию.
На жаль, не можна просто накачати шину - і забути про неї! Необхідно періодично контролювати тиск, щоб упевнитися, що воно не змінилося згодом під впливом навколишньої температури або схованого проколу. Не намагайтеся визначити тиск шини «на око».
Втрата тиску в шинах на 20% (близько 0,4 атм) практично непомітно візуально.
Більшість автолюбителів не мають необхідний досвід і майстерністю, щоб визначити зміна тиску повітря в шині по характері поводження автомобіля на дорозі. Нічого краще якісного манометра для цієї мети не існує. Приділіть цій процедурі 10 хв один раз у два тижні, і перевірте тиск у шинах на якісному шиномонтажі.
Тиск, що зазначений у сервісній книжці вашого автомобіля або на інформаційній табличці, цей рекомендований тиск у холодній шині. Це означає, що перевіряти його потрібно на ХОЛОДНІЙ шині, до того, як ви зробите тривалу поїздку, або до того, як сонце або зростаюча температура повітря нагріють шину.
Оскільки повітря - речовина газоподібна, воно розширюється при нагріванні й стискується при охолодженні.
При зміні температури навколишнього повітря на 8°С тиск у шині зміниться приблизно на 0,1 атм. (виросте при підвищенні температури й упаде при зниженні).
У більшості районів України різниця середньої літньої й зимової температур становить приблизно 20° С, тому із установленням зимових температур тиск падає приблизно на 0,3 атм. А недолік 0,3 атм. уже істотно впливає на керованість, зчеплення й зношування!
Хочете, щоб ваші шини демонстрували всі, на що вони здатні ? Стежите, щоб вони завжди були правильно накачані .

Щоб було простіше зрозуміти роль тиску в шині колеса, проведемо аналогію зі спущеним футбольним м'ячем. При ударі він здається важким, погано і повільно котиться, а направляти його точно в ворота просто неможливо, але як тільки накачати його як слід, - відразу все стає на свої місця. Подібне відбувається і з шинами.
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

Sharik писав: Радили мені, розумні люди, на наші дороги не накачувати паспортні данні 2,7/2,5 бар, в Европі, на їхніх дорогах можна... а нам шоб ходова сильно не страждала 2,2 максимум радять...
А що станеться із ходовою? Просто жорсткіше стане їздити - то варто зменшити шв. руху перед ділянкою з ямками, а щодо зменшення ресурсу - нема наукового підтвердження щодо взаємозалеєності тиску в шинах і пробігу ходової. Я не раджу перекачувати шини, а просто слідкувати за тиском і тримати його в межах, рекомендованих заводом-виробником авто.
І оте відчуття жорсткості на добре накачаних колесах більше відчувається датчиком комфорту який ми всі маємо трохи нижче спини, аніж ходовою - вона (ходова частина авто) для того і є, щоб працювати, і саме амортизатори, пружини і сайлентблоки задають тон у "м"яко і комфортно" та у "жорстка табуретка". Хочете комфорту від авто - купуйте таке з м"якою підвіскою, хочете точної керованості, драйву, ауто емосьйону... вибір за вами.
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення puff »

Чітко і детально розписано, тільки от де взяти хороший та ще й недорогий манометр.

Мені сподобалася порада перевіряти шини тільки на якісному шиномонтажі і на холодних шинах. Виникає питання.
А на шиномонтаж на руках машину нести? :D
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Аватар користувача
ymyk
Участник клуба
Повідомлень: 639
З нами з: 07 лютого 2010, 14:31
Автомобиль: Octavia A7 1.4 TSI DSG
Звідки: Бандерштадт

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення ymyk »

puff писав:...тільки от де взяти хороший та ще й недорогий манометр.
Ну я париклад манометр взяв в батька з 8-ки в нього два було.
На 99% впевнений що він правильно показує - перевіряв після шиномонтажок не раз, і плюс - вони, ті совєцкі маномери неубиваємі...
Так що шукай Пуф такого. Дешево і сердито :shades:
Зображення
Аватар користувача
crayfish
Участник клуба
Повідомлень: 1795
З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
Автомобиль: тимчасовий пішохід
Звідки: місто на Полтві

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення crayfish »

Найкраще тиск перевіряти рано-вранці (наприклад, я перевіряю тиск в шинах перед поїздкою на роботу) раз - два рази на місяць, в будній день я на стоянці біля авто близько 6:35 - 6:45 ранку, нікого не агітую в такій годині це робити!
Або ввечері, коли шини охолонуть.
Манометр можу порадити цифровий, англійського виробника (50 грн. в Ашані) - у вигляді брелка. Я його тримаю в підлокітнику - де він забезпечений від ударів.
манометр
не реклама, просто я собі такий купив, але в Ашані - там дешевше! :-D
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Аватар користувача
Sharik
Участник клуба
Повідомлень: 413
З нами з: 04 травня 2010, 20:31
Автомобиль: Seat Altea
Звідки: м. Львів

Re: Львівська (: флудилка :)

Повідомлення Sharik »

crayfish Ну фотки ти конєшно виставив... там в них навіть одної атмосфери нема... йдеться не про "аж таке"...
Погоджуюсь все це що було перераховано безумовно впливає (швидкість, зношуваність...), але це різниця в сотих долях коефіцієнта...
Раніше накачував завжди по паспорту... Часто їздив по Личаківській, Мечникова і по різній бруківці... І деколи вже здавалось шо починається морська хвороба... Порадили накачувати в межах 2...2,2 бар. Скажу точно драйву машина не втратила, а якщо втратила то зовсім незамітно... А якщо ти любиш драйвово їздити, то шини в тебе всерівно будуть зношуватись швидше ніж в мене. По місту їжджу так...
Коли їду в якусь дальшу дорогу, за місто, то накачую по паспорту, навіть в залежності від завантаженості. На трассі це справді відчувається. Менший розхід, більший накат.
Відповісти