bvp2307 писав:неужели с движком 1.6 не хватает родных тормозов ?
Відчуття гальм, на мою думку, ніколи не буває надлишковим. При гальмуванні з високих швидкостей (понад 100 км/год), при інтенсивному русі в горах, при великому навантаженні, штатні гальма мають властивість втрачати ефективність вже після другого-третього активного гальмування, відчувається федінг гальм От і хотів покращити штатні гальма. З того, що вичитав, в моєму варіанті, бюджетно можна лише міняти самі гальмівні диски (як мої стокові вже трішки позносились, не довго їм ще залишилось), поставлю собі всі нові - або Брембо макс, або АТЕ павер, бо міняти розмір диска - надто велике кроілово, яке веде на попадалово
crayfish писав:
Відчуття гальм, на мою думку, ніколи не буває надлишковим. При гальмуванні з високих швидкостей (понад 100 км/год), при інтенсивному русі в горах, при великому навантаженні, штатні гальма мають властивість втрачати ефективність вже після другого-третього активного гальмування, відчувається федінг гальм От і хотів покращити штатні гальма. З того, що вичитав, в моєму варіанті, бюджетно можна лише міняти самі гальмівні диски (як мої стокові вже трішки позносились, не довго їм ще залишилось), поставлю собі всі нові - або Брембо макс, або АТЕ павер, бо міняти розмір диска - надто велике кроілово, яке веде на попадалово
Диски и колодки вам в помощь.
как то инженеры вага не продумали 1,6 машины имеют недостаточную тормозильность что ли по сравнению с более мощными братьями
Kaz От сьогодні кілька разів відгальмовувався із шв. 160 до 80 і 140 до 80 км/год, (їхав по свіжовідремонтованому відрізку дороги, машин не було, спеціально тестив гальма), за третім гальмування, вже відчутно легенький федінг, а коли гружений так відгальмовуєш - аж в салоні пахне колодками
Кожному своє, як то кажуть...