Shaki_ писав:
пы.сы. вибачте шо приїхала без понтів, каблуків та ще й розмовляла українською мовою, та точно кажу що я не з Жмеринкі
Угу, точно! Вона не з Жмеринки...
Перевірено мною!
В Києві вона мешкає на Печерську (кульний райончик!).
І стає вищою, в середньому, сантиметрів на десять...
Я вже писала, що вчора по обіді повністю перекрили рух автотранспорту на мості в кінці вулиці Шевченка... Всесь мікрорайон Рясне 2 виявився ізольований! Доїхати туда можна тільки через об'їздну дорогу, а автобуси та маршрутки курсують тільки по Шевченка... доїзджають до моста, розвертаються... і, уявляєте собі ту картину: хмара людей змушена йти пішки через трави-кущі по ж/д коліях десь приблизно кілометрів 2-3 до мікрорайону Рясне 2! Добре що зараз сухо, бо коли дощ то там болоття!
А уявіть собі бабусю з паличкою, що ледве підіймає ноги, але мусить перелізти через колію! А молоді люди з діточками! - Всі вони зранку поїхали по своїх справах до міста, а вернутись додому по обіді, виявилось зась!
Поясніть мені нерозумній в тих питаннях:
ЧИМ КЕРУЄТЬСЯ МІСЬКА ВЛАДА, КОЛИ РОБИТЬ ТАКІ РЕМОНТИ?
НЕВЖЕ ВОНИ ЗАБУЛИ, ЩО ТУТ ТЕЖ ЖИВУТЬ ЛЮДИ?!
ПОВІРТЕ ХОЧЕТЬСЯ ... НАВІТЬ НЕ ЗНАЮ, ЩО ХОЧЕТЬСЯ ЗРОБИТИ!
Вибачте за чорний гумор - а влада знає, що там мешкають люди? І хто такі прості люди для влади? Вони (привладні), про людей згадують за пів року до виборів
In_Spector писав:я - за! Але ми його й так не поборимо, тылки списи поломаэмо
Ну-у-у, хоч спробувати можна?!!
Тре визначитись із датою (бажано щоб наступний день був вихідним) і з закладом, де отой змій буває (наприклад "Старгород", чи "Кумпель", чи паб "4friends", чи "Дублін" чи ...)
ToLida писав:Я вже писала, що вчора по обіді повністю перекрили рух автотранспорту на мості в кінці вулиці Шевченка... Всесь мікрорайон Рясне 2 виявився ізольований! Доїхати туда можна тільки через об'їздну дорогу, а автобуси та маршрутки курсують тільки по Шевченка... доїзджають до моста, розвертаються... і, уявляєте собі ту картину: хмара людей змушена йти пішки через трави-кущі по ж/д коліях десь приблизно кілометрів 2-3 до мікрорайону Рясне 2! Добре що зараз сухо, бо коли дощ то там болоття!
А уявіть собі бабусю з паличкою, що ледве підіймає ноги, але мусить перелізти через колію! А молоді люди з діточками! - Всі вони зранку поїхали по своїх справах до міста, а вернутись додому по обіді, виявилось зась!
Поясніть мені нерозумній в тих питаннях:
ЧИМ КЕРУЄТЬСЯ МІСЬКА ВЛАДА, КОЛИ РОБИТЬ ТАКІ РЕМОНТИ?
НЕВЖЕ ВОНИ ЗАБУЛИ, ЩО ТУТ ТЕЖ ЖИВУТЬ ЛЮДИ?!
ПОВІРТЕ ХОЧЕТЬСЯ ... НАВІТЬ НЕ ЗНАЮ, ЩО ХОЧЕТЬСЯ ЗРОБИТИ!
Ліда! Ліда! чим керується влада всі знають (свої довгим рейтингом ). А зробити можна багато чого - чи буде толк.
Я к я тобі вже по телефону казав, що такі "грандіозні" і "благородні" проекти як "ремонт доріг" - як правило! вчасно не погоджуються з ДАІ, а бо не погоджуються взагалі (формально). Тому що погодження перердбачає в першу чергу зясування можливих обїзних шляхів (зміни в організації дорожнього руху), а це довго. Тут ще проблема в тому, що в м.Львові, як і в інших містах (будь-який районний центр) - організацією дорожнього руху займається комунальне господарство (відповідні відділи), а не Облавтодор, як на дорогах державного значення. Тому в містах такий бардак, бо все залежить від багатьох факторів в цих комунальних госаподарствах (кадри, фінанси, врешті - бажання). В Автодорох все ніакше, - там структура, певний! (наголошую) контроль. Хоча і там (автодори) теж бардаку вистачає!
Їздили ми на вихідних в сонячне Закарпаття. Загалом, поїздка вдалася дуже файно і детально опишу все в іншій темі, а зараз не про те.
Якість стрийської траси від повороту на Славськ (с. Коростів) і до перевалу, до межі Закарпатської області, м’яко кажучи, не дуже. Так от. Дорогою назад, якраз на самому початку Львівської області, я влетів в яму, після чого машина почала видавати якийсь нехарактерний звук. Спочатку доводилося прислухатися з вимкненою музикою. Далі звук ставав все сильнішим та сильнішим. Цікаво те, що коли машина йшла накатом звук та вібрації були дуже відчутні, на відміну від того, коли я тиснув на газ і машина йшла на розгін. Зупинявся я разів зо п'ять. Навіть одного разу заїхав на естакаду на обочині. Оглядав. Приглядався. Нічого. А звук щоразу ставав все гучніший, вібрація сильнішою, а відчуття, як ви розумієте, паскудніше.
Добре, що ми планували дорогою заїхати до бабці, яка живе в Дулібах (біля Стрия). Заїхав на подвір’я, вийшов з машини і мені відняло мову...
Переднє ліве колесо (те яке зі сторони водія) стояло під кутом. І тоді до мене дійшло (перед поїздкою я їздив на шиномонтаж перевірити переднє ліве колесо, яке періодично підспускало). Я виколупав заглушку, яка закривала болти, і чотири з п'яти випали на землю. Останній п'ятий я ПАЛЬЦЯМИ відкрутив сам!
От так ми проїхали на недокручених болтах 650 км з гірськими серпантинами, добра половина яких була з дуже паскудним покриттям.
Якби не бабця, яка живе біля Стрия, і я вирішив би дотягти до Львова, явно нічим хорошим це б не закінчилося.
Що тут скажеш, ото що називається "повезло"... і з другої сторони не повезло з шиномонтажкою. Такий монтажникам тре руки пообривати і запхати туди їм в "рідне місце"
Але сумніваюсь що ти їм шось доведеш і що з того буде.