больше не буду проводить "политинформацию", а о козлах - так кто им был - тот им и останеться, независимо от "политинформации", от должности или от того на какой машине он ездит, или в частности от того, каким образом он высказывает своё "ФЕ"!Foolhardy писав:О чем Вы говорите? Какое соблюдение правил? Человек в принципе не может придерживаться правил, если на него лично не будет действовать фактор, заставляющий выполнять эти правила.
К сожалению, тот фактор, который должен следить за выполнением правил водителя сам херит правила, по которым он должен работать, и занимается другим, а именно рубит на этом бабло в свой карман, т.к. фактор, который должен следить за ним также не выполняет свои функции, а опять таки зарабатывает на нем.
Пы.Сы.
Относительно переименования темы.
Данный форум есть автомобильным. И как на любом автомобильном форуме, на нем просто не может не быть темы "Флуд про "ДАЙців" в которой козлов называют козлами и абсолютно заслуженно т.к. тут пишется о тех, кто не выполняет требования к своей работе, а именно предотвращать нарушения а не карать за них.
Так что товарищ In_Spector задумайтесь об этом и хватит тут проводить политинформацию про то, какие служители порядка хорошие.
Да, мы вынуждены к ним обращаться в критических ситуациях, но скажу из своего опыта общения с милицией (ГАИ и правоохранительные органы) – все они козлы и смотрят только как бы им, что-то в карман положил кто. Положил – золото человек, не положил – сделают все, что бы утопить только из-за того, что не захотел в карман положить.
Флуд про "ДАЙців"
Модератори: Olka, APod, ToLida
- In_Spector
- Участник клуба
- Повідомлень: 271
- З нами з: 25 лютого 2011, 22:02
- Автомобиль: ALTEA 1.9TDI BXE
Re: Флуд про "ДАЙців"
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: Флуд про "ДАЙців"
Вставлю свої 5 копійок.
На рахунок знання наказів і інших країн Європи. Я чітко можу відповісти чому вони знають ПДР і не знають наказів. Тому що їм навіть в голову не прийде, що державний службовець, який має роботу за рахунок НИХ - платників податку (і не маленького часто), може просто РОЗВЕСТИ НА БАБЛО. Ось чому вони вдаються в накази і інші такі речі. І доти, доки ми будемо бачити в ДАІ наших "ворогів", ми будемо шукати засоби захисту. Довіру потрібно заслуговувати, а втратити дуже легко. Ну і звісно ще одне, ПДР мають бути ОДНІ для ВСІХ. І доки люди будуть бачити "блатних", яким все пофіг, доти вони будуть шукати захисту для своїх грошей. Почніть зупиняти і штрафувати "синочків", депутатів, "знайомих" і решту трахомудію, і це по штрафах буде набагато більше, і користі принесе в рази! І коли водії побачать, що вони всі рівні в своїх правах і обов"язках, тоді це буде прорив. І не потрібно казати високих слів, бо це правда. Після введення штрафів і тп. я особисто побачив, що більшість "звичайних" водіїв почала дотримуватись ПДР. Але блатні, таксисти і маршрутчики... цим пофіг. Ну і напевно пофіг ще деяким категорім, які думають що "зубило" і феррарі це одне і те саме, що tucson прирівнюється до лексуса, а той в свою чергу до президентського кортежу, ну і багатьох інших. Рівність - це наразі запорука першого кроку в правільному напрямку. А так.. Я дуже часто бачу, як даймени "дивляться в небо" коли правила порушує іномарка з номерами які починаються з 500 чи інші "особо прібліжонні" і при тому зупиняють дачніка на "копійці" і починають розводити його на аптечки, вогнегасники і прочу дребедень, про яку "бабло" навіть не в курсі. А ще показати вам фотки аварії під Пятничанами 2-го січня з Ауді "кушкою" і бусіком з апельсинами, в якому їхала сім"я і жінка загинула на місці, відрізали ноги щоб дістати.. Люди пробували розчепити машини фурами, а даймени стояли і тупили. Але головне, що номера з ауді зняли, бо 16-річний п..ар, синочок якоїсь шишечки за кермом був з толпою малолеток і ні одна падла не загинула, тільки поцарапався хтось (ауді все ж таки, тут респект). А жалко... йому би повідрізати все і в поле кинути, хай повзе зубами.
Ладно, то емоції... В мене товариш з нашими правами в Німеччині 3 роки їздив. Коли я запитав, "як так, невже можна і не зупиняли?" він сказав, "а чого зупиняти, я ж нічого не порушував. Та і за весь час полісменів два рази бачив.." Це також до знання наказів і вивчання ПДР.
А ще знаки і розмітку привести до відповідності, і дороги. Але ще у наших людей в крові бажання порушити, бо їхати далеко, лінь і таке інше.. Якщо цікаво, почитайте, як один мій знайомий по Європі катнувся ну і трохи про знаки і інше писав http://weber.lviv.ua/2011/06/eurotrip/
Але за весь мій водійський стаж я таки зустрів одного інспектора. Ми застрягли в снігу по дорозі з Києва після Рівного, вибились з колії, і ніхто не зупинявся. Заметіль була страшенна. Він їхав в кабіні ЗІЛа якогось, зупинився, зупинив ще машини, допоміг витягнути машину, сказав їхати за ЗІЛом, щоб колія була. Дійсно він переживав і сам помагав штовхати машину, командував іншими. Це був молодий лейтенант і дай Бог, щоб він зберіг свою людяність і відношення до служби і надалі. Якби таких було принаймі 70%, все змінилось би на 180 градусів. А так таких одиниці, і тому всі решта асоціюються тільки з вимаганням грошей, нажаль... Я дуже сподіваюсь, що це колись зміниться. І можливо також завдяки таким, як cryfish і іншим "дорожним контролям", які змусять інспекторів виконувати свою роботу, а не заробляти на дорозі. А влада почне платити зарплату їм, а не як в анекдоті - видавати палку і знак "40"...
Все вище сказане, це моя особиста думка, без претензій на правоту...

На рахунок знання наказів і інших країн Європи. Я чітко можу відповісти чому вони знають ПДР і не знають наказів. Тому що їм навіть в голову не прийде, що державний службовець, який має роботу за рахунок НИХ - платників податку (і не маленького часто), може просто РОЗВЕСТИ НА БАБЛО. Ось чому вони вдаються в накази і інші такі речі. І доти, доки ми будемо бачити в ДАІ наших "ворогів", ми будемо шукати засоби захисту. Довіру потрібно заслуговувати, а втратити дуже легко. Ну і звісно ще одне, ПДР мають бути ОДНІ для ВСІХ. І доки люди будуть бачити "блатних", яким все пофіг, доти вони будуть шукати захисту для своїх грошей. Почніть зупиняти і штрафувати "синочків", депутатів, "знайомих" і решту трахомудію, і це по штрафах буде набагато більше, і користі принесе в рази! І коли водії побачать, що вони всі рівні в своїх правах і обов"язках, тоді це буде прорив. І не потрібно казати високих слів, бо це правда. Після введення штрафів і тп. я особисто побачив, що більшість "звичайних" водіїв почала дотримуватись ПДР. Але блатні, таксисти і маршрутчики... цим пофіг. Ну і напевно пофіг ще деяким категорім, які думають що "зубило" і феррарі це одне і те саме, що tucson прирівнюється до лексуса, а той в свою чергу до президентського кортежу, ну і багатьох інших. Рівність - це наразі запорука першого кроку в правільному напрямку. А так.. Я дуже часто бачу, як даймени "дивляться в небо" коли правила порушує іномарка з номерами які починаються з 500 чи інші "особо прібліжонні" і при тому зупиняють дачніка на "копійці" і починають розводити його на аптечки, вогнегасники і прочу дребедень, про яку "бабло" навіть не в курсі. А ще показати вам фотки аварії під Пятничанами 2-го січня з Ауді "кушкою" і бусіком з апельсинами, в якому їхала сім"я і жінка загинула на місці, відрізали ноги щоб дістати.. Люди пробували розчепити машини фурами, а даймени стояли і тупили. Але головне, що номера з ауді зняли, бо 16-річний п..ар, синочок якоїсь шишечки за кермом був з толпою малолеток і ні одна падла не загинула, тільки поцарапався хтось (ауді все ж таки, тут респект). А жалко... йому би повідрізати все і в поле кинути, хай повзе зубами.

Ладно, то емоції... В мене товариш з нашими правами в Німеччині 3 роки їздив. Коли я запитав, "як так, невже можна і не зупиняли?" він сказав, "а чого зупиняти, я ж нічого не порушував. Та і за весь час полісменів два рази бачив.." Це також до знання наказів і вивчання ПДР.
А ще знаки і розмітку привести до відповідності, і дороги. Але ще у наших людей в крові бажання порушити, бо їхати далеко, лінь і таке інше.. Якщо цікаво, почитайте, як один мій знайомий по Європі катнувся ну і трохи про знаки і інше писав http://weber.lviv.ua/2011/06/eurotrip/
Але за весь мій водійський стаж я таки зустрів одного інспектора. Ми застрягли в снігу по дорозі з Києва після Рівного, вибились з колії, і ніхто не зупинявся. Заметіль була страшенна. Він їхав в кабіні ЗІЛа якогось, зупинився, зупинив ще машини, допоміг витягнути машину, сказав їхати за ЗІЛом, щоб колія була. Дійсно він переживав і сам помагав штовхати машину, командував іншими. Це був молодий лейтенант і дай Бог, щоб він зберіг свою людяність і відношення до служби і надалі. Якби таких було принаймі 70%, все змінилось би на 180 градусів. А так таких одиниці, і тому всі решта асоціюються тільки з вимаганням грошей, нажаль... Я дуже сподіваюсь, що це колись зміниться. І можливо також завдяки таким, як cryfish і іншим "дорожним контролям", які змусять інспекторів виконувати свою роботу, а не заробляти на дорозі. А влада почне платити зарплату їм, а не як в анекдоті - видавати палку і знак "40"...
Все вище сказане, це моя особиста думка, без претензій на правоту...

- LiloDrako
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1757
- З нами з: 10 жовтня 2008, 10:02
- Автомобиль: Seat Toledo 1.6 Superwage
- Контактна інформація:
Re: Флуд про "ДАЙців"
Imho. Не хотел отвечать, но все-таки не сдержался...
Да не будет толку ни от cryfish'а, но от других "дорожных контроллеров", пока не начнет меняться СИСТЕМА.
Наглядный пример - по мосту Патона в средней полосе едет Зил, грузовик. По знакам он должен ехать в крайней правой.
Дальше тоже в крайнем правом. Через километр-полтора стоят инспектора (на заезде на мост, как положено, с нарушением) и останавливают тех, кто превышает. Я останавливаюсь, подхожу и задаю вопрос - а почему Вы не остановили грузовик за нарушение знаков?
Тут начались такие ответы...
1. Мне сегодня мое начальство в целях снижения аварийности сказало контролировать скорость.
2. А я не видел того, что он ехал в крайнем левом. Там есть перекресток (выезд перед заправкой), и вот мне (типа) не видно, что там происходит и как он ехал.
3. Ну я же здесь, Вы же могли его остановить? - А где он? Он уже уехал!
и ЭТИХ людей мы дожны уважать?
Да, не стоит всех косить под одну гребенку. Но нужно, нужно что-то делать. С СИСТЕМОЙ.
Да не будет толку ни от cryfish'а, но от других "дорожных контроллеров", пока не начнет меняться СИСТЕМА.
Наглядный пример - по мосту Патона в средней полосе едет Зил, грузовик. По знакам он должен ехать в крайней правой.
Дальше тоже в крайнем правом. Через километр-полтора стоят инспектора (на заезде на мост, как положено, с нарушением) и останавливают тех, кто превышает. Я останавливаюсь, подхожу и задаю вопрос - а почему Вы не остановили грузовик за нарушение знаков?
Тут начались такие ответы...
1. Мне сегодня мое начальство в целях снижения аварийности сказало контролировать скорость.
2. А я не видел того, что он ехал в крайнем левом. Там есть перекресток (выезд перед заправкой), и вот мне (типа) не видно, что там происходит и как он ехал.
3. Ну я же здесь, Вы же могли его остановить? - А где он? Он уже уехал!
и ЭТИХ людей мы дожны уважать?
Да, не стоит всех косить под одну гребенку. Но нужно, нужно что-то делать. С СИСТЕМОЙ.
Все вышесказанное - IMHO.
С уважением, Lilo.
С уважением, Lilo.
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Флуд про "ДАЙців"
Починати треба, в першу чергу, з себе - намагатись не порушувати, і бути прикладом для інших, хоча, з нашими дорогами, навіть того самого п.11.5 ПДР, дотримуватись важко - права смуга завжди гірша, має більше ям
Але є одне "але". Саме тоді, коли ще були оті жалюгідні штрафи по 17грн. я, у більшості випадків, при зустрічі із ДАІ, при явному порушенні давав тих самих 10-15 грн на каву і їхав далі - гемору складати протокол, і потім стояти в черзі аби сплатити платіжку бажання в мене не було. І так робила більшість водіїв. А потім ввели збільшення штрафів - це, як на мене, дуже позитивний момент і працює у виховних цілях на свідомих водіїв дуже і дуже добре. Проте, я у нас і нечесні інспектори і начальство, яке сидить на кріслі із шкіряною оббивкою, та піклуються вони зовсім не за безпекою руху і зниженням рівня аварійності, а лишень за об"ємом отого "цукру", що вони повинні передати вище, та залишити собі пів кулька. Інший раз створюють такі умови на дорозі, що не порушувати ПДР можна тільки за умови досконалого знання ситуації на дорозі і правил. Живий приклад цього, я бачу майже кожен день - траса Київ - Чоп (Е40), зі сторони Винник власне це розв"язка біля сихівського кладовища, отам дуже цікава ситуація, нажаль не на користь водіїв
Проїздна частина має три смуги: 1-зустрічна, 1-для руху прямо (на Чоп); 1-для руху направо (заїзд у Львів). Прикол там в тому, що там відсутня розмітка в правій смузі про рух тільки праворуч, ще там купа вказівників із кілометражами, реклама і знак із назвою нас.пунктів і стрілками руху, які в казують у якому напрямку ті нас. пункти знаходяться. І от тут завжди "пасуться" патрулі ДАІ. Причому самі ПДР порушують і заставляють порушувати ін. водіїв (в основному немісцевих).
Водій, який їде у правій смузі, не підозрює, що за кілька метрів він не зможе перестроїтись, для руху прямо, у ліву смугу, власне відсутність розмітки про рух прямо у правій смузі заставляє водія або екстренно перестроїтись - це призводить до аварійних ситуацій, або їхати прямо перетнувши суцільну лінію розмітки і тим самим порушуючи ПДР.
Цим і користуються ДАІшники. Вони зупиняють авто порушників, причому зупиняють прямо на перехрестку, тим самим створюючи аварійну ситуацію, або ті машини стають під шляхопроводом (отой, що веде потік авто зі Львова в сторону Бібрки), за мостом знову-ж таки перехрестя і там теж неможна зупинятись
Це своєрідна пастка для транзитного і великогабаритного транспортного засобу, тому, що:
1. Їдемо в лівій смузі прямо - порушення рядності (п.11.5 ПДР);
2. Їдемо в правій смузі прямо - порушення вимог розмітки (суцільна лінія);
3. Їхати направо теж не можна - там є знаки про заборону в"їзду для транзитного транспорту.
Ось ідеальна ситуація для нечесних ДАІшників, які там тупо заробляють гроші на ненавмисному порушенню ПДР і таких об"єктів по Львову ціла купа, але нажаль, нікому з чиновників, які мають вплив на організацію руху, міняти ці місця ой як не хочеться

Але є одне "але". Саме тоді, коли ще були оті жалюгідні штрафи по 17грн. я, у більшості випадків, при зустрічі із ДАІ, при явному порушенні давав тих самих 10-15 грн на каву і їхав далі - гемору складати протокол, і потім стояти в черзі аби сплатити платіжку бажання в мене не було. І так робила більшість водіїв. А потім ввели збільшення штрафів - це, як на мене, дуже позитивний момент і працює у виховних цілях на свідомих водіїв дуже і дуже добре. Проте, я у нас і нечесні інспектори і начальство, яке сидить на кріслі із шкіряною оббивкою, та піклуються вони зовсім не за безпекою руху і зниженням рівня аварійності, а лишень за об"ємом отого "цукру", що вони повинні передати вище, та залишити собі пів кулька. Інший раз створюють такі умови на дорозі, що не порушувати ПДР можна тільки за умови досконалого знання ситуації на дорозі і правил. Живий приклад цього, я бачу майже кожен день - траса Київ - Чоп (Е40), зі сторони Винник власне це розв"язка біля сихівського кладовища, отам дуже цікава ситуація, нажаль не на користь водіїв

Проїздна частина має три смуги: 1-зустрічна, 1-для руху прямо (на Чоп); 1-для руху направо (заїзд у Львів). Прикол там в тому, що там відсутня розмітка в правій смузі про рух тільки праворуч, ще там купа вказівників із кілометражами, реклама і знак із назвою нас.пунктів і стрілками руху, які в казують у якому напрямку ті нас. пункти знаходяться. І от тут завжди "пасуться" патрулі ДАІ. Причому самі ПДР порушують і заставляють порушувати ін. водіїв (в основному немісцевих).
Водій, який їде у правій смузі, не підозрює, що за кілька метрів він не зможе перестроїтись, для руху прямо, у ліву смугу, власне відсутність розмітки про рух прямо у правій смузі заставляє водія або екстренно перестроїтись - це призводить до аварійних ситуацій, або їхати прямо перетнувши суцільну лінію розмітки і тим самим порушуючи ПДР.
Цим і користуються ДАІшники. Вони зупиняють авто порушників, причому зупиняють прямо на перехрестку, тим самим створюючи аварійну ситуацію, або ті машини стають під шляхопроводом (отой, що веде потік авто зі Львова в сторону Бібрки), за мостом знову-ж таки перехрестя і там теж неможна зупинятись

Це своєрідна пастка для транзитного і великогабаритного транспортного засобу, тому, що:
1. Їдемо в лівій смузі прямо - порушення рядності (п.11.5 ПДР);
2. Їдемо в правій смузі прямо - порушення вимог розмітки (суцільна лінія);
3. Їхати направо теж не можна - там є знаки про заборону в"їзду для транзитного транспорту.
Ось ідеальна ситуація для нечесних ДАІшників, які там тупо заробляють гроші на ненавмисному порушенню ПДР і таких об"єктів по Львову ціла купа, але нажаль, нікому з чиновників, які мають вплив на організацію руху, міняти ці місця ой як не хочеться

[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
- SVYAT Recaro
- Участник клуба
- Повідомлень: 144
- З нами з: 20 січня 2010, 13:59
- Автомобиль: Seat Cordoba SV Sport
- Звідки: Львів
Re: Флуд про "ДАЙців"
Значить треба їздити в лівій смузі з включеними протитуманками і ближнім зняти задній номер затонувати лобовуху і не їхати менше 165 щоб не встигли зупинити
)) ага і бажано щоб ви це робили на BMW 760iL 2011my на хромованих дисках на 21*
а нум ще ксіву депутата бажано в бардачок закинути!!!!


DRIVE BY INSTINCT !
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Флуд про "ДАЙців"
Із посвідченням депутата, пофігу на якому авто їхатиSVYAT Recaro писав: ... ще ксіву депутата бажано в бардачок закинути

Бідаки міліціонери, пошкудують, якщо зупинять "депутата" - це ж слуга народу їде вирішувати проблеми простих людей, тому правила для них неписані, і недоторканність є, щоб "всякі" їх не займали якимись правилами... та дурними питаннями

ось і приклад
Сорі, що баян
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Флуд про "ДАЙців"
100%Nazarik писав:Того б Ландика катком переїхати
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Флуд про "ДАЙців"
Дзвонив до мене в суботу кум - аж два рази дзвонив, намагалися його ДАЙці отих два рази розвезти на гроші. Не вдалось
Кум зараз працює водієм (їздить на фурі), мав розвантаження в Солонці, і після того переганяв фуру на стоянку, ото два рази його і спинили:
1. Алкоголь.
Зупинили його, знач. на нашій кільцевій, стандартні питання - доки, що везем, з доками у нього порядок, вантажу вже не було, бо розвантажився, і от даймен каже - ви вживали, у вас очі червоні, зараз будемо їхати на експертизу, той каже, та гляньте на мене, я дві ночі не спав, щойно з рейсу приїхав... Дайці стоять на своєму, кажуть зараз ми вам дамо скерування до нарколога - писати хотіли на звичайному аркуші - без печаток, без підписів - передзвонив він до мене, ми порадились, і дійшли висновку - їдемо на експертизу. Доки ми з кумом говорили по тел. плани в інспекторів змінились, побачили, що чоловік не заперечує їхати на експертизу - йому віддали документи. Він і поїхав.
2. "порушення" правил обгону.
Поставив кум фуру на стоянку, сів у своє Авео, та поїхав домів - на кільцевій, він обігнав фуру, причому обганяв, знаючи свідомо, що попереду стоїть патруль - йому блимали зустрічні, обганяв через лінію розмітки 1.6, (лінія наближення, яка не забороняє обгін), повернувся на свою смугу до знаку 3.25 (обгін заборонено), був зупинений інспектором ДАІ. Знову стандартна фраза - ваші доки, чого порушуємо? А що порушуємо, я вернувся на свою смугу до знаку про заборону обгону - свідомо це робив. Інспектор запросив його до службового авто. Кум давай дзвонити до мене, питається, що робити? Домовились, що нехай інспектори складають протокол, а ми його з легкістю відсудимо
Підійшов до службового авто і каже - так і так, я не порушував, пишіть протокол, а я буду судитись, на що інспектор каже - замість того, щоб ви телефоном махали, могли-б помахати купюрами і сміється. Кум чуть не впав, як то почув, каже, я не зрозумів, повторіть будь-ласка. Інспектор віддаючи документи каже, от вас, водіїв я маю розуміти, а ви мене не хочете зрозуміти... і знову сміється, кум уже ніц не казав, забрав доки і поїхав додому.
Нечесні на руку інспектори ДАІ таки є на наших дорогах і, нажаль, таких дуже багато - будьте пильні, дотримуйтесь ПДР.


1. Алкоголь.
Зупинили його, знач. на нашій кільцевій, стандартні питання - доки, що везем, з доками у нього порядок, вантажу вже не було, бо розвантажився, і от даймен каже - ви вживали, у вас очі червоні, зараз будемо їхати на експертизу, той каже, та гляньте на мене, я дві ночі не спав, щойно з рейсу приїхав... Дайці стоять на своєму, кажуть зараз ми вам дамо скерування до нарколога - писати хотіли на звичайному аркуші - без печаток, без підписів - передзвонив він до мене, ми порадились, і дійшли висновку - їдемо на експертизу. Доки ми з кумом говорили по тел. плани в інспекторів змінились, побачили, що чоловік не заперечує їхати на експертизу - йому віддали документи. Він і поїхав.
2. "порушення" правил обгону.
Поставив кум фуру на стоянку, сів у своє Авео, та поїхав домів - на кільцевій, він обігнав фуру, причому обганяв, знаючи свідомо, що попереду стоїть патруль - йому блимали зустрічні, обганяв через лінію розмітки 1.6, (лінія наближення, яка не забороняє обгін), повернувся на свою смугу до знаку 3.25 (обгін заборонено), був зупинений інспектором ДАІ. Знову стандартна фраза - ваші доки, чого порушуємо? А що порушуємо, я вернувся на свою смугу до знаку про заборону обгону - свідомо це робив. Інспектор запросив його до службового авто. Кум давай дзвонити до мене, питається, що робити? Домовились, що нехай інспектори складають протокол, а ми його з легкістю відсудимо

Нечесні на руку інспектори ДАІ таки є на наших дорогах і, нажаль, таких дуже багато - будьте пильні, дотримуйтесь ПДР.

[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
- In_Spector
- Участник клуба
- Повідомлень: 271
- З нами з: 25 лютого 2011, 22:02
- Автомобиль: ALTEA 1.9TDI BXE
Re: Флуд про "ДАЙців"
і НЕ ДАВАЙТЕ НІЯКИХ "КУПЮР"!crayfish писав:Дзвонив до мене в суботу кум - аж два рази дзвонив, намагалися його ДАЙці отих два рази розвезти на гроші. Не вдалосьКум зараз працює водієм (їздить на фурі), мав розвантаження в Солонці, і після того переганяв фуру на стоянку, ото два рази його і спинили:
1. Алкоголь.
Зупинили його, знач. на нашій кільцевій, стандартні питання - доки, що везем, з доками у нього порядок, вантажу вже не було, бо розвантажився, і от даймен каже - ви вживали, у вас очі червоні, зараз будемо їхати на експертизу, той каже, та гляньте на мене, я дві ночі не спав, щойно з рейсу приїхав... Дайці стоять на своєму, кажуть зараз ми вам дамо скерування до нарколога - писати хотіли на звичайному аркуші - без печаток, без підписів - передзвонив він до мене, ми порадились, і дійшли висновку - їдемо на експертизу. Доки ми з кумом говорили по тел. плани в інспекторів змінились, побачили, що чоловік не заперечує їхати на експертизу - йому віддали документи. Він і поїхав.
2. "порушення" правил обгону.
Поставив кум фуру на стоянку, сів у своє Авео, та поїхав домів - на кільцевій, він обігнав фуру, причому обганяв, знаючи свідомо, що попереду стоїть патруль - йому блимали зустрічні, обганяв через лінію розмітки 1.6, (лінія наближення, яка не забороняє обгін), повернувся на свою смугу до знаку 3.25 (обгін заборонено), був зупинений інспектором ДАІ. Знову стандартна фраза - ваші доки, чого порушуємо? А що порушуємо, я вернувся на свою смугу до знаку про заборону обгону - свідомо це робив. Інспектор запросив його до службового авто. Кум давай дзвонити до мене, питається, що робити? Домовились, що нехай інспектори складають протокол, а ми його з легкістю відсудимоПідійшов до службового авто і каже - так і так, я не порушував, пишіть протокол, а я буду судитись, на що інспектор каже - замість того, щоб ви телефоном махали, могли-б помахати купюрами і сміється. Кум чуть не впав, як то почув, каже, я не зрозумів, повторіть будь-ласка. Інспектор віддаючи документи каже, от вас, водіїв я маю розуміти, а ви мене не хочете зрозуміти... і знову сміється, кум уже ніц не казав, забрав доки і поїхав додому.
Нечесні на руку інспектори ДАІ таки є на наших дорогах і, нажаль, таких дуже багато - будьте пильні, дотримуйтесь ПДР.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1793
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Флуд про "ДАЙців"
Погоджуюсь!In_Spector писав: і НЕ ДАВАЙТЕ НІЯКИХ "КУПЮР"!
Як на мене - коли водій намагається запропонувати "пакетик цукру" інспектору, то останній це сприймає як визнання водієм своєї вини, і в окремих випадках призводить до ще більшого "розкручування".
[URL=https://matchnow.life]Optimal casual Dating[/URL]
- Nazarik
- Участник клуба
- Повідомлень: 490
- З нами з: 23 вересня 2010, 09:56
- Автомобиль: Seat Leon 1,6 black 2003
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Флуд про "ДАЙців"
На хабарі затримали начальника МРЕВ Червонограда
У суботу, 16 липня, «на гарячому» під час отримання хабара затримали начальника МРЕВ міста Червонограда. -AAA+
Про це 19 липня ЗІКу повідомив начальник ВЗГ ГУ МВСУ у Львівській області Денис Харчук.
Затримання проводила СБУ та підрозділ внутрішньої безпеки міліції Львівщини.
«Начальник МРЕВ міста Червонограда вимагав хабар 2600 грн за сприяння у реєстрації автомобіля», – повідомив Харчук.
Вирішується питання про порушення кримінальної справи.
І таке буває............
У суботу, 16 липня, «на гарячому» під час отримання хабара затримали начальника МРЕВ міста Червонограда. -AAA+
Про це 19 липня ЗІКу повідомив начальник ВЗГ ГУ МВСУ у Львівській області Денис Харчук.
Затримання проводила СБУ та підрозділ внутрішньої безпеки міліції Львівщини.
«Начальник МРЕВ міста Червонограда вимагав хабар 2600 грн за сприяння у реєстрації автомобіля», – повідомив Харчук.
Вирішується питання про порушення кримінальної справи.
І таке буває............
Менше слів - дешевша телеграма!
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Флуд про "ДАЙців"
Ая-Я-Я-Я-Я-яй!
Невже ж таке буває серед наших посадовців
Ото, напевно, здивувалися усі, коли почули таку новину.
Невже ж таке буває серед наших посадовців

Ото, напевно, здивувалися усі, коли почули таку новину.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- Sergey
- Подполковник
- Повідомлень: 788
- З нами з: 03 червня 2008, 21:17
- Автомобиль: Toledo
- Звідки: Киев
Re: Флуд про "ДАЙців"
А в чому здивування?puff писав:Ая-Я-Я-Я-Я-яй!
Невже ж таке буває серед наших посадовців![]()
Ото, напевно, здивувалися усі, коли почули таку новину.

Можу Вас авторитетно запевнити, що протягом останнього часу (якого саме часу уточнювати не буду, щоб не бути звинуваченим у політичних уподобаннях) кількість посадовців різних рівнів та інституцій, які потрапляють за грати значно збільшилася. Можу навіть сказати, що не просто значно, а в геометричній прогресії. При цьому, тих посадовців, які пов’язані із «гучними розслідуваннями», які висвітлюються у ЗМІ, я не враховую.
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: Флуд про "ДАЙців"
Та ладно.. Плавалі, знаєм.. Просто міняють людей на "підходящих", щоб потім все було "по панятіям"... Вибори ж скороSergey писав: А в чому здивування?![]()
Можу Вас авторитетно запевнити, що протягом останнього часу (якого саме часу уточнювати не буду, щоб не бути звинуваченим у політичних уподобаннях) кількість посадовців різних рівнів та інституцій, які потрапляють за грати значно збільшилася. Можу навіть сказати, що не просто значно, а в геометричній прогресії. При цьому, тих посадовців, які пов’язані із «гучними розслідуваннями», які висвітлюються у ЗМІ, я не враховую.


Короче брєд і замилювання очей електорату
