Av_m писав:
Почему? Там есть выточки под клапана? Или это не про 8V?
нет, там одна большая ванна
На будущее. выточки под клапана в поршне делают не для защиты от обрыва ремня а на моторах с широкой фазой грм и маленьким клиренсом поршень-клапан
Чи може бути ознакою зношення натяжного ролика або ременя поява специфічної вібрації на холостих обертах при включення колекціонера?
П.с.Вибачаюся за колекціонера,режим введення тексту Т9=) то, мабуть, кліматконтроль збільшує навантаження на якийсь з роликів навісного?
Востаннє редагувалось 02 серпня 2011, 19:21 користувачем Stitch, всього редагувалось 1 раз.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab169241.gif[/img][/url]
[b][color=#BF0000]Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.[/color][/b]
Stitch писав:Чи може бути ознакою зношення натяжного ролика або ременя поява специфічної вібрації на холостих обертах при включення колекціонера?
П.с.Вибачаюся за колекціонера,режим введення тексту Т9=) то, мабуть, кліматконтроль збільшує навантаження на якийсь з роликів навісного?
нет... кондей и грм особо не связаны... если выросли вибрации - смотрите опору нижнюю