Irbis писав:
Та ладно.. Плавалі, знаєм.. Просто міняють людей на "підходящих", щоб потім все було "по панятіям"... Вибори ж скоро А то за цілих 2600(!) грн. замели Та це він чисто на маршрутку взяв! А то що мільйонами крадуть бабло МВФ і тіпа "на підготовку до ЄВРО" то це фігня... Короче брєд і замилювання очей електорату
Мало Ви плавали.
І як наслідок, намагаєтесь називати маренням те, про ще Ви дуже мало знаєте.
Irbis писав:
...А то за цілих 2600(!) грн. замели
Заспокою. Гривень там було значно менше!
Востаннє редагувалось 20 липня 2011, 08:40 користувачем Sergey, всього редагувалось 1 раз.
То за офіційною інформацією було повідомлено саме про 2600 грн! Про валюту не йшлося...
Irbis, друзяко, 100% підтримую!
То СИСТЕМА! І ВОНА справно маніпулює своїми кадрами... тими маленькими чоловічками-гвинтиками, від яких мало що залежить!
Чого в нас нема українського Саакашвіллі? Який би жорстко перекромсав ото все!
Мені здається, нема його лише з тої причини, що український люд загалом, має значно менше національної свідомості ніж кожний грузин зокрема! Їхня свідомість з Росією не дружить...
Ото вас занесло
Почали за мегахабар, а скінчили національною свідомістю
Irbis, я теж підтримую таку позицію.
Звичайнісінькі кадрові ротації + до того ще й PR перед народом (бо піпл хаває).
Як то кажуть, одним пострілом двох зайців.
Було б дуже весело, якби не було так сумно...
бо ж народ реально вірить в це
Так нас вже принаймі троє - тих що не сліпо вірять! Все має свою стратегію... Шкода, що впливати ми можемо лише опосередковано, якщо взагалі ми можемо впливати... ? ? ?
puff писав:Ото вас занесло
Почали за мегахабар, а скінчили національною свідомістю ...
Тут Ви праві.
Такий спосіб ведення дискусії застосовується найчастіше.
Чому так??? Умов та причин не мало…
Але то є тема іншої дискусії.
Тут флуд про "Дайців".
ToLida писав:Так нас вже принаймі троє - тих що не сліпо вірять! Все має свою стратегію... Шкода, що впливати ми можемо лише опосередковано, якщо взагалі ми можемо впливати... ? ? ?
Як каже великий і мудрий Crayfish - "Починати треба з себе!"
Управління ДАІ МВС України у відповідь на численні звернення оприлюднило на своєму сайті усі підстави для зупинки працівниками ДАІ транспортних засобів.
Відповідно до положень пункту 21-1 статті 11 Закону України «Про міліцію» (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень») виключними підставами для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів є:
1. порушення правил дорожнього руху водіями;
2. відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20-ти метрів;
3. наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
4. наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
5. перебування транспортного засобу в розшуку;
6.наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
7. необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
8. необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
9. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
10. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
11. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
12. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Управління ДАІ МВСУ особливо наголошує, що працівник ДАІ повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.
Не допускається безпідставне зупинення працівниками ДАІ транспортних засобів для перевірки їх технічного стану за відсутності ознак про їх технічну несправність.
Нагадаємо, що раніше народний депутат України Анатолій Гриценко повідомляв, що зміни в Законі «Про міліцію» дає змогу працівникам ДАІ практично зупиняти будь-яке авто і будь-коли
п.9 фактично дозволяє зупинку будь-якого авто, і по будь-якій причині. Чим інспектор може підтвердити чи спростувати проведення цільових заходів? Тобто промимривши чарівну фразу-пароль "Добрий день, інспектор Петренко вас вітає, ваші документи, у нас тут відпрацювання "зелене світло мажорам" (фразу в лапках кожен може придумати собі сам), працівник ДАІ собі заздалегідь забезпечує бронебійне алібі...
Потрібно не закони переписувати, а міняти, причому кардинально міняти підхід до роботи в самій структурі МВС.
Он як митників на місце поставили - раніше вантаж могли оформляти і день і два і тиждень! Були такі випадки. Зараз (це я вам можу продемонструвати особисто), вантаж оформляється до 2-х (двох!!!) годин - і за цим часом слідкують не тільки інспектора, але і начальство, бо за прострочення іх дуже суворо карають... аж до звільнення.
это верно!! Теперь часики тикают для обоих и инспектора и декларанта/брокера. Ошибка в декларации есть, беги теперь, исправляй срочненько, а не то карточку отказа выпишут. и пойдешь по новой на спринт двухчасовой.
crayfish писав:Зараз (це я вам можу продемонструвати особисто), вантаж оформляється до 2-х (двох!!!) годин - і за цим часом слідкують не тільки інспектора, але і начальство, бо за прострочення іх дуже суворо карають... аж до звільнення.
Oleg0244nk писав:
Я с вами согласен. Но раз уж вы так в подробности вдались, дополню и я (непосредственно работаю с таможней).
2 часа - стандарт, НО: есть задержка (причины четкие, но есть). В зависимости от кол-ва товаров, таможенного осмотра и даже банального перерыва на обед!!!
Так что если инспектор захочет, подержит он вас прилично (в пределах рабочего дня конечно-же).
По теме: п.9 дает фору инспекторам, но если вы крепки и выдержаны, можно попробовать попарить ему мозги...
Refbux - ви праві, час починає йти лише з моменту запису ВМД в ЦБД, а до того ВМД може лежати і інспектора на столі кілька годин. У нас таке дуже рідко трапляється, зазвичай одразу записують.
puff писав:Цікаво, чи можна, керуючись ЗУ "про інформацію" (чи ще чимось) вимагати в ДАЙмена документ, який підтверджує проведення відпрацювання.
З відповідним запитом - в ГУМВСУ або УДАІ, оскільки "підтверджуючий документ про проведння відпрацювання" - не є обовязковим в переліку службової документації працівника ДПС ДАІ
Наказ МВСУ N 111/2009 п. 27.2. На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний пред'явити службове посвідчення. Не більше