і я про це, при святах особливо популярний підхідИсаланд писав: два месяца продают остатки по ценам на самый высокий курс
Действующие марки А95-го в Украине
- ymyk
- Участник клуба
- Повідомлень: 639
- З нами з: 07 лютого 2010, 14:31
- Автомобиль: Octavia A7 1.4 TSI DSG
- Звідки: Бандерштадт
Re: Действующие марки А95-го в Украине
- AndrewK
- Участник клуба
- Повідомлень: 860
- З нами з: 08 липня 2009, 10:26
- Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
- Звідки: Львів
Re: Действующие марки А95-го в Украине
А ще при святах недоливати люблять 
Народ то бере суттєво більше + дико спішить

Народ то бере суттєво більше + дико спішить
Нехай русня здохне
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Сейчас Евро дизель белорусский, Пульс Дизель - литовский. Об особенностях Пульс Дизеля можно прочитать здесь.V0l0dka писав:У меня как у почетателя вопрос: А дизеляка щас откуда завозиться? и какая разница между дизелем и пульс дизелем?
Останній місяць ми не піднімали ціни пропорційно росту курсу долара до гривні - ми продавали пальне на заправках за цінами на 60 копійок нижчими, ніж в той самий час закупляли (на кожному літрі).ymyk писав:В мене таке питання. Долар впав до 11.4 а ціна на бенз все та ж А92 - 15,69 (коли курс був 13) , чому? Чи Ви зараз скажете як завжди, що ціна нормальна і відповідає курсу 11.0? Розумію що зараз все можна в країні, але ж...
Сьогоднішня ціна на пальне відповідає курсу 11,4-11,5, якщо рахувати сьогодні на сьогодні.
До нас їде пальне закуплене за курсом 13,70, яким ми будемо при сьогоднішніх цінах торгувати собі в збиток. Як тільки побачимо, що курс відкотиться до 11 грн., то будемо знижувати ціни.
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Действующие марки А95-го в Украине
ага, щяс, для чого ви закупили пальне по 13.7 ? чи його з другого кінця світу везуть морем...???
- ymyk
- Участник клуба
- Повідомлень: 639
- З нами з: 07 лютого 2010, 14:31
- Автомобиль: Octavia A7 1.4 TSI DSG
- Звідки: Бандерштадт
Re: Действующие марки А95-го в Украине
OKKO писав: Як тільки побачимо, що курс відкотиться до 11 грн., то будемо знижувати ціни.

-
- Старший Сержант
- Повідомлень: 143
- З нами з: 05 червня 2011, 23:35
- Автомобиль: LEON CUPRA 5F 290
- Звідки: Kyiv
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Да, друзья. Печаль-беда. Когда доллар растет так ценники не успевают менять а как падает так "мы закупили по.."ymyk писав: OKKO писал(а): Як тільки побачимо, що курс відкотиться до 11 грн., то будемо знижувати ціни.
- V0l0dka
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4110
- З нами з: 09 жовтня 2007, 14:51
- Автомобиль: Citroen C4 NIGHT FURY
- Звідки: KieF
- Контактна інформація:
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Давняя история)))0 Мы уже не раз это наблюдалиtoledoS писав:Да, друзья. Печаль-беда. Когда доллар растет так ценники не успевают менять а как падает так "мы закупили по.."

Времена покращення еще не прошли

- Сергей Игоревич
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1579
- З нами з: 27 листопада 2012, 17:12
- Автомобиль: VW Passat B7 2.0 TSI
- Звідки: Харьков
Re: Действующие марки А95-го в Украине
что за бред? Это мужик на рынке торгуя картошкой может снизить цену ниже закупочной чтоб продать последние 5 кг, а нефтяные компании будут торговать себе в убыток? Не смешите!OKKO писав:торгувати собі в збиток
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Упродовж всього часу коливання курсу, в тому числі у дні найпіковіших коливань, ми купували пальне. Оскільки спрогнозувати поведінку гривні було складно, то закупки проводилися меньшими, ніж зазвичай партіями. Однак кожен день у нас в дорозі на наші нафтобази по декілька тисяч тонн нафтопродуктів, які імпортуються з різних заводів. В цистернах це 2-3 тисячі цистерн. Іх потрібно налити на НПЗ, розмитнити на митниці, перевірити і злити на нафтобазах. Весь цей процес від моменту купівлі партії пального і до його появи на заправці займає близько 2 тижнів. Фактично зараз ми продаємо дороге пальне, яке було куплене в час, коли долар коштував на 1-1,15 грн. дорожче, ніж зараз.
Розуміючи, що країна переживає складні часи, ми з початку року призупинили всі рекламні і маркетингові активності. На жаль, це єдина складова у ціні на пальне, яку ми змогли скоротити. Оскільки маржа на літрі пального незначна (оператори заробляють не за рахунок націнки на літрі, за рахунок загального обороту), ми не можемо не піднімати ціни. Падіння рівня доходів громадян і зростання гривневих цін на пальне негативно позначилось на реалізації і нафтотрейдери, попри високі ціни на пальне, зараз переживають непрості часи. В цій ситуації ми бачимо своє основне завдання в тому, щоб безперебійно працювати, доставляти пальне по всій території України (в т.ч. у Крим), разом пережити кризу, зберігши при цьому робочі місця і вчасно виплачуючи зарплатню нашим працівникам. Як тільки вартість гривні повернеться в коридор 11 грн/дол чи нижче, ми зможемо почати зниження цін на пальне і насправді дуже чекаємо на таку можливість.
Тепер предметно щодо ціноутворення та підтвердження того, що пальне продається по справедливій ринковій ціні.
Якщо вдатися в точні розрахунки, то ціна на нафтопродукти залежить від 3-ьох основних показників: собівартість, курс національної валюти, акциз.
Попробуємо максимально простими розрахунками показати, що відбувалось із цими трьома показниками від початку року дотепер. Початок січня:

На жаль, світові ціни на нафтопродукти виросли. Динаміка котувань platt’s (незалежне англійське аналітичне агентство, яке робить моніторинг на щоденній основі і публікує котування, які є визначальними при формуванні закупівельної ціни на НПЗ) від 10 січня до 17 квітня показана нижче в таблиці.

Ціни на бензин виросли на 85 доларів за тонну, на ДП – на 29, що в перерахунку на літру, враховуючи ПДВ складає 8 центів для бензину і 3 центи для дизпального.
З 1 квітня відбувся ріст акцизу на дизпальне з 46 євро за тонну до 98 євро, що складає 7 центів на літрі.

Відповідно, як мала би помінятись ціна

Що ми маємо сьогодні

Відповідно ціни на даний момент мали би бути на 4 центи вищими, ніж вони є зараз.
Таким є стан справ на ринку сьогодні.
Ми дуже сподіваємось на якнайшвидше отримання Україною перших траншів в рамках кредитної лінії МВФ, що, за твердженням багатьох експертів, закріпить гривню на рівні 10,5 грн/дол США. При такому курсі і ціни на пальне, і, сподіваємось, попит – будуть значно кращими для усіх.
Розуміючи, що країна переживає складні часи, ми з початку року призупинили всі рекламні і маркетингові активності. На жаль, це єдина складова у ціні на пальне, яку ми змогли скоротити. Оскільки маржа на літрі пального незначна (оператори заробляють не за рахунок націнки на літрі, за рахунок загального обороту), ми не можемо не піднімати ціни. Падіння рівня доходів громадян і зростання гривневих цін на пальне негативно позначилось на реалізації і нафтотрейдери, попри високі ціни на пальне, зараз переживають непрості часи. В цій ситуації ми бачимо своє основне завдання в тому, щоб безперебійно працювати, доставляти пальне по всій території України (в т.ч. у Крим), разом пережити кризу, зберігши при цьому робочі місця і вчасно виплачуючи зарплатню нашим працівникам. Як тільки вартість гривні повернеться в коридор 11 грн/дол чи нижче, ми зможемо почати зниження цін на пальне і насправді дуже чекаємо на таку можливість.
Тепер предметно щодо ціноутворення та підтвердження того, що пальне продається по справедливій ринковій ціні.
Якщо вдатися в точні розрахунки, то ціна на нафтопродукти залежить від 3-ьох основних показників: собівартість, курс національної валюти, акциз.
Попробуємо максимально простими розрахунками показати, що відбувалось із цими трьома показниками від початку року дотепер. Початок січня:

На жаль, світові ціни на нафтопродукти виросли. Динаміка котувань platt’s (незалежне англійське аналітичне агентство, яке робить моніторинг на щоденній основі і публікує котування, які є визначальними при формуванні закупівельної ціни на НПЗ) від 10 січня до 17 квітня показана нижче в таблиці.

Ціни на бензин виросли на 85 доларів за тонну, на ДП – на 29, що в перерахунку на літру, враховуючи ПДВ складає 8 центів для бензину і 3 центи для дизпального.
З 1 квітня відбувся ріст акцизу на дизпальне з 46 євро за тонну до 98 євро, що складає 7 центів на літрі.

Відповідно, як мала би помінятись ціна

Що ми маємо сьогодні

Відповідно ціни на даний момент мали би бути на 4 центи вищими, ніж вони є зараз.
Таким є стан справ на ринку сьогодні.
Ми дуже сподіваємось на якнайшвидше отримання Україною перших траншів в рамках кредитної лінії МВФ, що, за твердженням багатьох експертів, закріпить гривню на рівні 10,5 грн/дол США. При такому курсі і ціни на пальне, і, сподіваємось, попит – будуть значно кращими для усіх.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Клієнти «ОККО» щодня виграватимуть пальне

Із 1 травня по 31 липня у мережі АЗК «ОККО» триватиме акція «Вигравай європальне на літо», яка передбачає як миттєві, так і щомісячні розіграші винагород. Паливний фонд акції становить 200 000 літрів пального.
Щомісяця серед учасників акції розігруватиметься 10 винагород* по 1000 літрів пального. Право претендувати на цей вагомий приз дають кожні 60 літрів пального, накопичені протягом акції.
Додатково, кожен із клієнтів, хто придбає одним чеком 20 літрів будь-якого пального (крім метану), пред’явивши картку FISHKA при розрахунку, отримує шанс на миттєву винагороду - 10 літрів пального. У разі миттєвої перемоги на касовому чеку та чеку принтера лояльності буде надруковано повідомлення про виграш. Організаторами акції передбачено 17 тисяч таких винагород*.

Із 1 травня по 31 липня у мережі АЗК «ОККО» триватиме акція «Вигравай європальне на літо», яка передбачає як миттєві, так і щомісячні розіграші винагород. Паливний фонд акції становить 200 000 літрів пального.
Щомісяця серед учасників акції розігруватиметься 10 винагород* по 1000 літрів пального. Право претендувати на цей вагомий приз дають кожні 60 літрів пального, накопичені протягом акції.
Додатково, кожен із клієнтів, хто придбає одним чеком 20 літрів будь-якого пального (крім метану), пред’явивши картку FISHKA при розрахунку, отримує шанс на миттєву винагороду - 10 літрів пального. У разі миттєвої перемоги на касовому чеку та чеку принтера лояльності буде надруковано повідомлення про виграш. Організаторами акції передбачено 17 тисяч таких винагород*.
- ymyk
- Участник клуба
- Повідомлень: 639
- З нами з: 07 лютого 2010, 14:31
- Автомобиль: Octavia A7 1.4 TSI DSG
- Звідки: Бандерштадт
Re: Действующие марки А95-го в Украине
та де там треба останнє вижати, і потім мінімальну акцію зробити, піпл захаває.
вискажу своє імхо, раніше заправлявся тільки на окко, але зажрались ви.
бачив ДК-Львів робить профілактичні акції по зниженню ціни - блокує на пару годин вїзд-виїзд, поки не доходить.
Ще так хлопці почекайте і половина клієнтури до Коломойського перебіжить, а вам зроблять бойкот
вискажу своє імхо, раніше заправлявся тільки на окко, але зажрались ви.
бачив ДК-Львів робить профілактичні акції по зниженню ціни - блокує на пару годин вїзд-виїзд, поки не доходить.
Ще так хлопці почекайте і половина клієнтури до Коломойського перебіжить, а вам зроблять бойкот
- val_s
- Капитан
- Повідомлень: 354
- З нами з: 08 вересня 2008, 19:46
- Автомобиль: Toledo Superwagen 2008
- Звідки: Киев
Re: Действующие марки А95-го в Украине
да-да-да, я вот после 5лет заправок только на ОККО, потихоньку перехожу на КЛО, бензин вроде ниче, карточку дали по которой еще скидка 11коп. В общем с такими ценами никакие акции вам не помогут.
150-200 лошадей под капотом, а не могут справиться с одним ослом за рулём...
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/
-
- Капитан
- Повідомлень: 303
- З нами з: 16 лютого 2013, 10:00
- Автомобиль: Seat Altea Freetrack
- Звідки: Київ
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Такой вопрос. Я думал у вас на всех заправках цена одинаковая. Но я на выходных заправлялся в Чернигове по 16.09 грн., а в Киеве 16.39 грн. Чего такая разница? Спасибо!!!
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Цена зависит от логистических затрат, сервисов на АЗС, конкурентной ситуации. Скорее всего этими факторами и вызвана такая разница.shurixxx писав:Такой вопрос. Я думал у вас на всех заправках цена одинаковая. Но я на выходных заправлялся в Чернигове по 16.09 грн., а в Киеве 16.39 грн. Чего такая разница? Спасибо!!!