andron1313 писав:вроде как 90к
Якось скоро як для VAG вам не здається?andron1313 писав:закончились щётки и не просто за собой спалив ещё втягивающие и как всегда не в подходящий момент
andron1313 писав:вроде как 90к
Якось скоро як для VAG вам не здається?andron1313 писав:закончились щётки и не просто за собой спалив ещё втягивающие и как всегда не в подходящий момент
Прямий + від АКБ протягнутиandron1313 писав:что сделать с мафоном. как заводиш постоянно вырубается , уже достало. как его переподключить?
Магнітофон гасне тому що на провід який йде на живлення підключений скоріш за все до замка запелення, і коли заводиш машину стартер і інша електроніка робить просадку на цьому кабелі і він гасне бо замалий вольтаж, хоча на АКБ вольтаж не міняється, якшо кабель від уся напряму до АКБ то можна підєднатись до нього поставити дистрибютор під панеллю і від нього вже до магнітофона. В мене на магнітофон напряму йшов кабель 10мм кв, ніколи не гас магнітофонandron1313 писав:а если + от провода саба взять ?
якшо нормальний магнітофон і все правельно підключено то небуде, провірено 100500 раз, плюс для того є жовтий дріт (який майже в всіх випадках підключають разом з червоним) який можна підключити до замка запалення, але тоді буде працювати магнітофон тільки коли включене запеленнябудет кушать аккум. Не сняли панельку и утром зимой не завели...
в магнітофоні є два дроти червоний жовтий, залежить від магнітофона, червоний це живлення, в нашому випадку дріт напряму від АКБ, жовтий це так як реле для старту, так як ремоут на підсилювач, і доречі масу тоже треба чимпокоротшу і на кузов, може бути маса погана і через то гасне але швидше за все забагато споживачів на одному дротикуСергей Игоревич писав:так если вы напрямую собираетесь к акк подключиться то как же она не будет его есть?
маг який? штатник?andron1313 писав:а в него подключен магнитофон. когда ключ с замка достал . маг. отключается