Действующие марки А95-го в Украине
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Хочу напомнить, что печать акционных чеков "Праздничных Скидок" завершена. Полученные ранее чеки на скидки можно использовать до 31 января.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Мережа «ОККО» не торгує паливними картками і талонами через посередників

Останнім часом до офісів мережі АЗК «ОККО» почастішали звернення клієнтів з приводу того, що їм надходять пропозиції від різних компаній придбати паливні картки, талони «ОККО» на тих чи інших пільгових умовах. Деякі з цих посередників називають себе офіційними представниками «ОККО». З огляду на це хочемо наголосити, що мережа «ОККО» не торгує паливними картками через посередників. Тому згадані пропозиції можуть бути частиною шахрайських схем.
Придбати талони чи картки «ОККО» з дотриманням усіх відповідних гарантій можливо, лише уклавши договір з підприємством «ОККО-Бізнес Контракт» у центральному чи регіональних офісах за адресами, вказаними за цим посиланням:
http://www.okko.ua/uk/regional-offices
Мережа АЗК «ОККО» піклується про найменших відвідувачів

Упродовж січня-лютого 2015 року 17 АЗК мережі «ОККО» буде укомплектовано новими пеленальними столиками. Два перших пеленатори із цієї партії уже встановлено на заправках у Сколе (Львівська область) і Татарові (Івано-Франківська область). Це створює додаткові зручності для сімей, які взимку вирушають на гірськолижний відпочинок.
Незабаром пеленальні столики з’являться й на АЗК «ОККО» у Кам’янці-Подільському, Пирятині, Богородчанах, двох дзеркальних заправках в Остриці (Чернівецька область), у Городку і Рясній-Руській під Львовом, селі Щасливому поблизу Бориспільського аеропорту, на під’їздах до Києва та Рівного. Зараз на заправках мережі «ОККО» в користуванні перебуває уже 16 пеленаторів. Починаючи з 2015 року, на всіх нових трасових АЗК, які відкриватиме компанія, настінний пеленатор стане обов’язковим елементом.
Перші розкладні пеленальні столики з’явилися на АЗК «ОККО» ще у 2010 році. Поступово їх кількість збільшувалася, а торік у компанії було проведено внутрішнє опитування, щоб з’ясувати, як активно користуються ними клієнти і де саме їх треба доставити.
«Серед різноманітних категорій наших клієнтів є й така, що потребує особливої турботи – це батьки, котрі подорожують з маленькими дітьми, - розповідає менеджер зі сталого розвитку мережі АЗК «ОККО» Ірина Миронова. - Їм потрібні додаткові пристосування для комфортної поїздки, адже малюка часто потрібно перевдягнути в дорозі, нагодувати в більш зручних умовах, ніж салон автомобіля, чи просто дати йому змогу полежати і погратися після тривалого перебування у дитячому автокріслі».
Перелік АЗК, оснащених пеленальними столиками, пожна побачити на карті.
Власний імпорт мережі «ОККО»

У магазинах мережі АЗК «ОККО» з’явилася ціла лінійка товарів власного імпорту, які компанія закуповує за прямими контрактами з кращими європейськими виробниками. До цього переліку вже увійшли продукти таких популярних за кордоном марок як Dr.Martins, Aqua Verde (соки), SWISS (напої), AriZona (холодний чай), Michel et Augustin (печиво), Dr.Kargs (хлібці). Знайти усі ці смачні новинки клієнтам допоможуть спеціальні цінники з відміткою «Власний імпорт ОККО».
«Уклавши прямі контракти безпосередньо з виробниками, ми пропонуємо нашим клієнтам унікальні для ринку продукти, а завдяки власній логістиці й відсутності посередницьких ланок можемо гарантувати їх європейську якість» - пояснює директор мережі магазинів на АЗК «ОККО» Ірина Моісеєва.
Розширюючи лінійку власного імпорту, ми підбираємо унікальні для українського ринку продукти, які будуть цікаві різним споживачам, - щоб мали з чого вибирати і діти, і поціновувачі здорової їжі, і гурмани. Адже деякі із запропонованих товарних позицій поєднують у собі несподівані смаки, які рідко зустрінеш на ринку України – наприклад, кокосовий сік, зелений чай із гранатом чи хлібці із сиром та моцареллою.

Останнім часом до офісів мережі АЗК «ОККО» почастішали звернення клієнтів з приводу того, що їм надходять пропозиції від різних компаній придбати паливні картки, талони «ОККО» на тих чи інших пільгових умовах. Деякі з цих посередників називають себе офіційними представниками «ОККО». З огляду на це хочемо наголосити, що мережа «ОККО» не торгує паливними картками через посередників. Тому згадані пропозиції можуть бути частиною шахрайських схем.
Придбати талони чи картки «ОККО» з дотриманням усіх відповідних гарантій можливо, лише уклавши договір з підприємством «ОККО-Бізнес Контракт» у центральному чи регіональних офісах за адресами, вказаними за цим посиланням:
http://www.okko.ua/uk/regional-offices
Мережа АЗК «ОККО» піклується про найменших відвідувачів

Упродовж січня-лютого 2015 року 17 АЗК мережі «ОККО» буде укомплектовано новими пеленальними столиками. Два перших пеленатори із цієї партії уже встановлено на заправках у Сколе (Львівська область) і Татарові (Івано-Франківська область). Це створює додаткові зручності для сімей, які взимку вирушають на гірськолижний відпочинок.
Незабаром пеленальні столики з’являться й на АЗК «ОККО» у Кам’янці-Подільському, Пирятині, Богородчанах, двох дзеркальних заправках в Остриці (Чернівецька область), у Городку і Рясній-Руській під Львовом, селі Щасливому поблизу Бориспільського аеропорту, на під’їздах до Києва та Рівного. Зараз на заправках мережі «ОККО» в користуванні перебуває уже 16 пеленаторів. Починаючи з 2015 року, на всіх нових трасових АЗК, які відкриватиме компанія, настінний пеленатор стане обов’язковим елементом.
Перші розкладні пеленальні столики з’явилися на АЗК «ОККО» ще у 2010 році. Поступово їх кількість збільшувалася, а торік у компанії було проведено внутрішнє опитування, щоб з’ясувати, як активно користуються ними клієнти і де саме їх треба доставити.
«Серед різноманітних категорій наших клієнтів є й така, що потребує особливої турботи – це батьки, котрі подорожують з маленькими дітьми, - розповідає менеджер зі сталого розвитку мережі АЗК «ОККО» Ірина Миронова. - Їм потрібні додаткові пристосування для комфортної поїздки, адже малюка часто потрібно перевдягнути в дорозі, нагодувати в більш зручних умовах, ніж салон автомобіля, чи просто дати йому змогу полежати і погратися після тривалого перебування у дитячому автокріслі».
Перелік АЗК, оснащених пеленальними столиками, пожна побачити на карті.
Власний імпорт мережі «ОККО»
У магазинах мережі АЗК «ОККО» з’явилася ціла лінійка товарів власного імпорту, які компанія закуповує за прямими контрактами з кращими європейськими виробниками. До цього переліку вже увійшли продукти таких популярних за кордоном марок як Dr.Martins, Aqua Verde (соки), SWISS (напої), AriZona (холодний чай), Michel et Augustin (печиво), Dr.Kargs (хлібці). Знайти усі ці смачні новинки клієнтам допоможуть спеціальні цінники з відміткою «Власний імпорт ОККО».
«Уклавши прямі контракти безпосередньо з виробниками, ми пропонуємо нашим клієнтам унікальні для ринку продукти, а завдяки власній логістиці й відсутності посередницьких ланок можемо гарантувати їх європейську якість» - пояснює директор мережі магазинів на АЗК «ОККО» Ірина Моісеєва.
Розширюючи лінійку власного імпорту, ми підбираємо унікальні для українського ринку продукти, які будуть цікаві різним споживачам, - щоб мали з чого вибирати і діти, і поціновувачі здорової їжі, і гурмани. Адже деякі із запропонованих товарних позицій поєднують у собі несподівані смаки, які рідко зустрінеш на ринку України – наприклад, кокосовий сік, зелений чай із гранатом чи хлібці із сиром та моцареллою.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Мережа «ОККО» подарувала автомобіль Volvo переможцю акції «Авто у кожній картці»

5 лютого представники мережі «ОККО» вручили ключі від нового автомобіля Volvo V40 Cross Country переможниці акції «Авто у кожній картці». Олеся Золотнюк із Києва за півтора місяці зібрала майже 30 призових карток. В одній з них їй посміхнулися всі 8 «смайликів», які в результаті перетворилися на головний приз – автомобіль.

5 лютого представники мережі «ОККО» вручили ключі від нового автомобіля Volvo V40 Cross Country переможниці акції «Авто у кожній картці». Олеся Золотнюк із Києва за півтора місяці зібрала майже 30 призових карток. В одній з них їй посміхнулися всі 8 «смайликів», які в результаті перетворилися на головний приз – автомобіль.
-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2986
- З нами з: 30 вересня 2009, 21:23
- Автомобиль: Toledo (5P2); Audi A3 TDI
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Олеся на заправке оператором работала (или кто то из ее родственников/подружек)?OKKO писав:Олеся Золотнюк із Києва за півтора місяці зібрала майже 30 призових карток.

Иначе, как еще можно объяснить такое кол-во карточек ?
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Нет, заправлялась она и её муж, который занимается перевозками на микроавтобусе и заправляет полный бак 1-2 раза в неделю.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Контейнери для вживаного одягу на ОККО

Мережа АЗК «ОККО» встановила на 3 своїх заправках у Києві контейнери для збору вживаних речей. Усі ці речі надалі передаватимуться Волонтерському центру гуманітарної допомоги «Кожен може допомогти», яка нині є найбільшою в Україні громадською організацією, що опікується вимушеними переселенцями.
Контейнери для збору речей знаходяться на АЗК «ОККО» за такими адресами: Дніпровська Набережна, 8, проспект Героїв Сталінграду, 1-А і Броварський проспект, 20-З. Для локації вибирали місця поблизу великих житлових масивів, щоб людям зручніше було підвозити речі. Клієнти зможуть приносити на ці АЗК «ОККО» не тільки вживані одяг і взуття, а й книги, постіль, кухонний посуд тощо.
«Зібраними речами ми будемо забезпечувати вимушено переміщених осіб, у першу чергу жінок з дітьми, пенсіонерів, інвалідів. Завдяки нашим спільним зусиллям ми допоможемо їм налагодити життя на новому місці», - розповідає один із засновників об’єднання «Кожен може допомогти» Арсеній Фінберг. За його словами, допомогою Волонтерського центру уже скористалося понад 10 тисяч осіб. У його роботі беруть участь десятки волонтерів, котрі ведуть електронний облік переселенців, щоденно сортують речі, формують пайки з гуманітарною допомогою, розподіляють їх серед тих, хто цього потребує.
Мережа АЗК «ОККО» ще у 2013 році долучилася до процесу збору вживаних речей для малозабезпечених. У Львові разом зі спільнотою взаємодопомоги «Оселя» вдалося налагодити такий збір на двох автозаправних комплексах. Нині з кожного зі львівських контейнерів активісти «Оселі» забирають в середньому по 60 кілограм речей кожних два дні. Детальніше розташування усіх місць збору вживаних речей на «ОККО» можна подивитися тут.
«Сьогодні тисячі українців змушені були покинути свої домівки, рятуючись від війни і нестатків. Для них однаково багато важить і матеріальна, і моральна підтримка. Висловити її можна й таким простим вчинком, як речова допомога. Тим більше, що це не займе багато часу. Здати речі, які уже непотрібні, але які ще здатні послужити іншим, кияни можуть тепер просто по дорозі на роботу чи коли заїжджатимуть на АЗК заправити авто. А далі волонтери знайдуть цим речам найкраще застосування», - каже менеджер зі сталого розвитку мережі «ОККО» Ірина Миронова.

Мережа АЗК «ОККО» встановила на 3 своїх заправках у Києві контейнери для збору вживаних речей. Усі ці речі надалі передаватимуться Волонтерському центру гуманітарної допомоги «Кожен може допомогти», яка нині є найбільшою в Україні громадською організацією, що опікується вимушеними переселенцями.
Контейнери для збору речей знаходяться на АЗК «ОККО» за такими адресами: Дніпровська Набережна, 8, проспект Героїв Сталінграду, 1-А і Броварський проспект, 20-З. Для локації вибирали місця поблизу великих житлових масивів, щоб людям зручніше було підвозити речі. Клієнти зможуть приносити на ці АЗК «ОККО» не тільки вживані одяг і взуття, а й книги, постіль, кухонний посуд тощо.
«Зібраними речами ми будемо забезпечувати вимушено переміщених осіб, у першу чергу жінок з дітьми, пенсіонерів, інвалідів. Завдяки нашим спільним зусиллям ми допоможемо їм налагодити життя на новому місці», - розповідає один із засновників об’єднання «Кожен може допомогти» Арсеній Фінберг. За його словами, допомогою Волонтерського центру уже скористалося понад 10 тисяч осіб. У його роботі беруть участь десятки волонтерів, котрі ведуть електронний облік переселенців, щоденно сортують речі, формують пайки з гуманітарною допомогою, розподіляють їх серед тих, хто цього потребує.
Мережа АЗК «ОККО» ще у 2013 році долучилася до процесу збору вживаних речей для малозабезпечених. У Львові разом зі спільнотою взаємодопомоги «Оселя» вдалося налагодити такий збір на двох автозаправних комплексах. Нині з кожного зі львівських контейнерів активісти «Оселі» забирають в середньому по 60 кілограм речей кожних два дні. Детальніше розташування усіх місць збору вживаних речей на «ОККО» можна подивитися тут.
«Сьогодні тисячі українців змушені були покинути свої домівки, рятуючись від війни і нестатків. Для них однаково багато важить і матеріальна, і моральна підтримка. Висловити її можна й таким простим вчинком, як речова допомога. Тим більше, що це не займе багато часу. Здати речі, які уже непотрібні, але які ще здатні послужити іншим, кияни можуть тепер просто по дорозі на роботу чи коли заїжджатимуть на АЗК заправити авто. А далі волонтери знайдуть цим речам найкраще застосування», - каже менеджер зі сталого розвитку мережі «ОККО» Ірина Миронова.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Розшукуємо кожного для персональних знижок від «ОККО»

З 4 березня мережа АЗК «ОККО» пропонує своїм клієнтам знижки на пальне. Унікальність пропозиції в тому, що розмір знижок та умови їх надання – персональні для кожного.
Найбільш вигідні пропозиції отримають власники зареєстрованих карток FISHKA. Інформація про знижки їм буде надіслана мейлом, смс та надрукована на чеку.
Незареєстровані та нові учасники програми FISHKA отримають інформацію про знижку лише за допомогою чеків. Збільшити розмір своєї знижки такі клієнти зможуть, зареєструвавши картку FISHKA он-лайн.
Отримати знижку миттєво можна при заправці «до повного» баку з карткою FISHKA. В іншому випадку нарахована сума знижки переноситься на наступну покупку того самого виду пального з тією ж карткою FISHKA.
Персональні знижки надаються з 4 березня до 3 травня 2015 року.

З 4 березня мережа АЗК «ОККО» пропонує своїм клієнтам знижки на пальне. Унікальність пропозиції в тому, що розмір знижок та умови їх надання – персональні для кожного.
Найбільш вигідні пропозиції отримають власники зареєстрованих карток FISHKA. Інформація про знижки їм буде надіслана мейлом, смс та надрукована на чеку.
Незареєстровані та нові учасники програми FISHKA отримають інформацію про знижку лише за допомогою чеків. Збільшити розмір своєї знижки такі клієнти зможуть, зареєструвавши картку FISHKA он-лайн.
Отримати знижку миттєво можна при заправці «до повного» баку з карткою FISHKA. В іншому випадку нарахована сума знижки переноситься на наступну покупку того самого виду пального з тією ж карткою FISHKA.
Персональні знижки надаються з 4 березня до 3 травня 2015 року.
-
- Лейтенант
- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 травня 2008, 15:41
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0 `08
- Звідки: Ужгород - Киев
- Контактна інформація:
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Добрый день, почему на сайте убрали информацию о ценах на топливо?
-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4568
- З нами з: 11 січня 2010, 12:26
- Автомобиль: Volkswagen Passat B7 SEL
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Анархия двигает страной))
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Добрый день! Цены по-прежнему доступны: http://okko.ua/uk/company-newsgazexus писав:Добрый день, почему на сайте убрали информацию о ценах на топливо?
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Великодня знижка на пальне з Visa FISHKA!

До Великодніх свят з 9 по 13 квітня отримуйте на АЗК «ОККО» знижку 75 коп./л будь-якого пального за розрахунок карткою Visa FISHKA або Visa Business FISHKA від Райффайзен Банку Аваль.
Знижка надається миттєво при заправці «до повного» баку. В іншому випадку нарахована сума знижки переноситься на наступну покупку того самого виду пального з тією ж карткою.
Додатковою перевагою акції є те, що дана знижка сумується зі знижками по інших акціях, в тому числі з Вашою персональною знижкою на пальне на АЗК «ОККО».
Детальніше про акцію – тут.

До Великодніх свят з 9 по 13 квітня отримуйте на АЗК «ОККО» знижку 75 коп./л будь-якого пального за розрахунок карткою Visa FISHKA або Visa Business FISHKA від Райффайзен Банку Аваль.
Знижка надається миттєво при заправці «до повного» баку. В іншому випадку нарахована сума знижки переноситься на наступну покупку того самого виду пального з тією ж карткою.
Додатковою перевагою акції є те, що дана знижка сумується зі знижками по інших акціях, в тому числі з Вашою персональною знижкою на пальне на АЗК «ОККО».
Детальніше про акцію – тут.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Переводьте копійчану решту в бали FISHKA

Віднедавна для всіх учасників програми FISHKA, які розраховуються готівкою за покупки на АЗК «ОККО» та у мережі супермаркетів «Фуршет», діє послуга «Копійчана решта»*. Вона дає змогу переводити дрібну решту в сумі до 1 грн в бали на картку FISHKA. За кожну 1 копійку нараховується 1 бал.
Така додаткова зручність допоможе клієнтам зекономити час при розрахунку та накопичити більше балів для знижок та винагород.
*Дана пропозиція передбачає отримання клієнтом – учасником програми лояльності «Fishka» балів, у зв’язку з замовленням послуги з адміністрування його участі в програмі лояльності «Fishka», на суму оплаченої ним вартості такої замовленої послуги, з розрахунку 1 коп. = 1 бал. Оплата послуги з адміністрування участі в програмі лояльності «Fishka» здійснюється за рішенням клієнта – учасника програми лояльності «Fishka», на суму копійчаної решти з попередніх операцій придбання товарів (робіт, послуг). Використання нарахованих балів на суму копійчаної решти здійснюється відповідно до правил програми лояльності «Fishka».

Віднедавна для всіх учасників програми FISHKA, які розраховуються готівкою за покупки на АЗК «ОККО» та у мережі супермаркетів «Фуршет», діє послуга «Копійчана решта»*. Вона дає змогу переводити дрібну решту в сумі до 1 грн в бали на картку FISHKA. За кожну 1 копійку нараховується 1 бал.
Така додаткова зручність допоможе клієнтам зекономити час при розрахунку та накопичити більше балів для знижок та винагород.
*Дана пропозиція передбачає отримання клієнтом – учасником програми лояльності «Fishka» балів, у зв’язку з замовленням послуги з адміністрування його участі в програмі лояльності «Fishka», на суму оплаченої ним вартості такої замовленої послуги, з розрахунку 1 коп. = 1 бал. Оплата послуги з адміністрування участі в програмі лояльності «Fishka» здійснюється за рішенням клієнта – учасника програми лояльності «Fishka», на суму копійчаної решти з попередніх операцій придбання товарів (робіт, послуг). Використання нарахованих балів на суму копійчаної решти здійснюється відповідно до правил програми лояльності «Fishka».
- Илья9174
- Подполковник
- Повідомлень: 927
- З нами з: 12 грудня 2011, 17:05
- Автомобиль: белый ситиваген
- Звідки: Киев, Виноградарь
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Здравствуйте.
Скажите, пожалуйста, можно ли каким-то образом изменить вид топлива в моей учетной записи? Я поменял машину с бензиновой на дизельную, а програма присылает мне акционные предложения по бензину...
Пару раз уже заправлялся дизелем - скидка все также приходит на бензин...
Скажите, пожалуйста, можно ли каким-то образом изменить вид топлива в моей учетной записи? Я поменял машину с бензиновой на дизельную, а програма присылает мне акционные предложения по бензину...
Пару раз уже заправлялся дизелем - скидка все также приходит на бензин...
VW T5 1,9TDI - трудяга
SEAT Leon 1,4MPI - вечная память!
VW Touran 1,9TDI -есть
VW T4 1,9TD -продан
fabia 1,2HTP -продана
SEAT Leon 1,4MPI - вечная память!
VW Touran 1,9TDI -есть
VW T4 1,9TD -продан
fabia 1,2HTP -продана
Re: Действующие марки А95-го в Украине
Добрый день! Да, изменить предложение можно. Пожалуйста, отправьте номер Вашей карточки в ЛС. Мы откорректируем.
Re: Действующие марки А95-го в Украине
На івано-франківських АЗК «ОККО» збиратимуть вторинний пластик

Мережа АЗК «ОККО» встановила на 7 своїх АЗК в Івано-Франківську контейнери для збору використаного пластику (поліетилену, ПЕТ-пляшок). Незабаром вони з’являться ще на 15 заправках по області. Раніше збір такої вторсировини в мережі «ОККО» було налагоджено на Закарпатті, де є 18 контейнерів. Наступною на черзі – Запорізька область, де планується встановити 5 контейнерів.
Перелік АЗК «ОККО», де є контейнери для збору використаного пластику, міститься за цим посиланням.
«Передаючи на переробку використаний пластик ми зберігаємо ресурси й запобігаємо забрудненню довкілля, - розповідає керівник відділу охорони навколишнього середовища мережі «ОККО» Андрій Осадців. – Ми хочемо, щоб такі контейнери стояли на всіх АЗК «ОККО», але як виявилося, нелегко знайти підрядників, готових братися за вивезення і переробку таких відходів навіть у межах однієї області». В Івано-Франківську таким підрядником стало приватне підприємство «Вторпласт+», яке щотижня забиратиме сировину, зібрану на АЗК «ОККО».
Мережа АЗК «ОККО» ще у 2008 році приєдналася до глобальної ініціативи Go green, метою якої є ощадне ставлення до ресурсів планети. Сьогодні в рамках цієї ініціативи налагоджено збір макулатури у центральному офісі та всіх регіональних підрозділах компанії, розпочато збір використаного пластику і скла. Зокрема, у 2014 році в мережі АЗК «ОККО» було зібрано понад 54 тонни макулатури і 1082 кілограми пластикових відходів.

Мережа АЗК «ОККО» встановила на 7 своїх АЗК в Івано-Франківську контейнери для збору використаного пластику (поліетилену, ПЕТ-пляшок). Незабаром вони з’являться ще на 15 заправках по області. Раніше збір такої вторсировини в мережі «ОККО» було налагоджено на Закарпатті, де є 18 контейнерів. Наступною на черзі – Запорізька область, де планується встановити 5 контейнерів.
Перелік АЗК «ОККО», де є контейнери для збору використаного пластику, міститься за цим посиланням.
«Передаючи на переробку використаний пластик ми зберігаємо ресурси й запобігаємо забрудненню довкілля, - розповідає керівник відділу охорони навколишнього середовища мережі «ОККО» Андрій Осадців. – Ми хочемо, щоб такі контейнери стояли на всіх АЗК «ОККО», але як виявилося, нелегко знайти підрядників, готових братися за вивезення і переробку таких відходів навіть у межах однієї області». В Івано-Франківську таким підрядником стало приватне підприємство «Вторпласт+», яке щотижня забиратиме сировину, зібрану на АЗК «ОККО».
Мережа АЗК «ОККО» ще у 2008 році приєдналася до глобальної ініціативи Go green, метою якої є ощадне ставлення до ресурсів планети. Сьогодні в рамках цієї ініціативи налагоджено збір макулатури у центральному офісі та всіх регіональних підрозділах компанії, розпочато збір використаного пластику і скла. Зокрема, у 2014 році в мережі АЗК «ОККО» було зібрано понад 54 тонни макулатури і 1082 кілограми пластикових відходів.