Пишут, что любой автомобиль после небольшой настройки может им пользоваться
а цена Биотоплива 3,8 грн/литр.
Ваши мнения, кто что слышал? может уже даже пользуеться. Поделитесь опытом, как сеат движки примут это топливо.Про паливо
Еу ™ (Етанол український) – це українське моторне паливо, створене за найвищими світовими технологіями та більше, ніж на 80% складається з етилового спирту, виробленого в Україні. Це паливо має світовий аналог Е85, маючи при цьому суттєві переваги. Місія палива Еу полягає у появі в Україні власного, абсолютно екологічного та безпрецедентно дешевого виду палива, що зробить державу енергетично незалежною, повітря чистим, а громадян, фермерів та сільське господарство - заможнішими та вільними перевозити свої товари туди, де їх куплять за справедливу ціну.
Cклад:
Паливо Еу – безбарвна прозора речовина, яка являє собою суміш етілового спирту, легких фракцій бензинів, інші вуглеводні, ефіри і прості естери, стабілізатори, спеціальні хімічні речовини рызноманітного призначення, які впливають на хімічні процеси при використанні палива, а також унікальні компоненти, розроблені нашими науково-дослідними інститутами, які перетворюють таку складну суміш хімічних речовин у високоякісне та стабільне пальне. Паливо виробляється за унікальною у світі технологією та має гарантію якості виробника.
Марки палива:
Еу-85 (зимове): суміш з підвищеною кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуск холодного двигуна у зимовий період при низьких температурах.
Еу-95 (літнє): суміш з невеликою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуску холодного двигуна у теплий період року.
Еу-99 (професійне): суміш з наднизькою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для тих, хто цінує абсолютну екологічність та найнижчу ціну. Запуск двигуна на Еу-99 можливий на будь-якому теплому двигуні, на холодних двигунах при температурах від +30С або за будь-яких температур, в тому числі зимових, при встановленні додаткового мікробаку з бензином обьемом 1-2л (детальніше читайте у розділі "Як їздити" та Форумі).
Информация на сайте http://www.ey95.com
Переваги:
При використанні палива Еу ви заощаджуєте значні кошти за рахунок ціни палива, виробленого в Україні та з національної відновлюваної біологічно чистої сировини.
Ви заощаджуете значні кошти за рахунок витрат на маторну олію, атже при згоранні палива відсутні сірка, луги, сажа та інші продукти нафтогоріння, що окислюють моторну олію та ведуть до її почорніння та втрати корисних властивостей.
Ви заощаджуете кошти на свічках запалення, атже при згоранні Еу на них не залишається продуктів нафтогоріння.
Ви можете зареєструвати перехід свого автомобіля на альтернативне паливо Еу та сплачувати 50% щорічного транспортного збору.
Ви насолоджуєтесь чистим повітрям довкола вашого автомобіля: при згоранні етанолу (С2Н2ОН+02) утворюється лише СО2 (вуглекислий газ) та Н20 (водяна пара). На практиці при розігріві двигуна присутній також слабкий запах спирту. Це особливо приємно у зимовий час, коли необхідно прогріти двигун перед експлуатацією, особливо поблизу житлових будинків.
Ви зберігаєте чистим повітря вашого міста та навколишне природне середовище, навіть якщо паливо попаде на грунт чи водойму.
Двигун вашого автомобіля працюватиме довше, атже:
Моторна олія не буде окислюватися та втрачати свої властивості.
Етанол має меншу теплотворну властивість, тому камера згорання циліндрів, випускні клапани циліндрів тощо, працювають у менш несприятливих умовах. Ризик прогорання випускних клапанів, як це відбувається при горінні пропан-бутану та метані, відсутній.
Двигун не перегрівається під час сильної спеки або міських заторів (зниження температури охолоджуючої рідини на виході з двигуна досягає 15-20С).
Етанол має меншу швидкість горіння, тиск при запаленні у циліндрах зростає повільніше, ніж при горінні бензинів, що зменшує миттєві навантаження на пошні та інші силові деталі двигуна.
Октанове число палива досягає 113 одиниць, що робить його придатним на двигунах всіх ступенів стиснення паливної суміші, які працюють на бензинах всіх марок: 76, 80,92,95,98. Крім того, для професіоналів доступна можливість підвищити ступінь стиснення до 11,5-12,5 одиниць та отримати підвищення потужності двигуна, КПД, крутного моменту та ще більшу економічність.
Високе октанове число також має ще дві переваги:
Покращена стабільність холостої роботи двигуна, збільшений крутний момент двигуна на низьких оборотах, повнота згорання суміші та економічність за рахунок більш раннього запалення паливної суміші;
Абсолютна відсутність детонації паливної суміші при максимальних навантаженнях роботи двигуна.
Етанол не утворює сажі, нагарів та диму на будь-яких режима роботи двигуна, в тому числі при перезбагаченні суміші.
Перехід з бензину на етанол збільшує потужність на 5% та вищі результати для двигунів з турбо надувом, оскільки при правильному згоранні етанолу с повітрям, суміш виробляє більше енергії через більшу кількість палива, яке може бути спалене (етанол, як відомо, згорає ефективніше за бензин) і крім того, сильніше охолоджує камеру згорання, що збільшує кількість кисню у камері.
Етанольне паливо є безпечнішим: має вищу температуру кипіння, випаровування та значно нижчу вірогідність вибуху при серйозних ДТП.
Ви очищуєте повітря ваших міст від забруднюючих викидів нафтогоріння.
Використовуючи паливо Еу, ви підтримуєте національну економіку завдяки залишенню коштів в Україні, наповнюєте національний бюджет за рахунок податків, забезпечуєте роботою та добробутом сотні працівників, зайнятих у розробці, вдосконаленні, виробництві та перевезенні палива та селян, що вирощують екологічну сировину для відновлюваного чистого палива Еу.
Недоліки:
Як вже було сказано вище, теплотворна властивість палива нижча, ніж бензинів. Але окрім переваг це має і недолік: у зимовий час двигун прогріватиметься повільніше на 20-30% часу, або 3-4 хв проти 1-3 хв.
Через нижчу теплотворність та низьку ступінь стиснення бензинових двигунів, різни двигуни використовують від 0% до 38% більше палива в залежності від ступеню стиснення двигуна та налаштувань потужності при переході на Еу. Це не впливає на економічну вигідність використання палива навіть на фоні природнього газу, але має недоліком максимальну відстані руху авто без дозаправлення. Детальніші дані перевитрат палива Еу можна вивчити на нашому Форумі: http://ey95.com/forum/viewtopic.php?p=5491
Після використання перших 30-40л палива Еу на старих автомобілях, бажано замінити паливний фільр, оскільки паливо Еу змиває осади, смоли та інший бруд, який часто наявний при використанні наших низькоякісних бензинів. Детальніше це описано у розділі "Як їздити".
Наша команда постійно працює над поширенням АЗС з паливом Еу Україною, щоб ви могли будь-де придбати Еу для свого автомобіля. Але поки ступінь покриття території країни АЗС з Еу значно поступається бензиновим паливам. Звісно, ви в будь-який момент можете заправитись звичайним паливом, якщо подорожуете територію, де відсутній Еу.
Дизельні двигуни можуть працювати на цьому виді палива тільки після встановлення потужної системи підігріву вхідного повітря з можливістю її відключення для збереження двопаливності двигуна..