Биотопливо на СПИРТУ

Бензин, масло, фильтры, а также другие технические жидкости и расходные материалы.

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
SMaster
Солдат
Солдат
Повідомлень: 22
З нами з: 21 січня 2008, 12:52
Автомобиль: LEON 2.0 FSI
Звідки: Киев

Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення SMaster »

Вот нашел недавно статью про новый вид топлива и что его продают уже в Киеве несколько точек.
Пишут, что любой автомобиль после небольшой настройки может им пользоваться
а цена Биотоплива 3,8 грн/литр.
Про паливо



Еу ™ (Етанол український) – це українське моторне паливо, створене за найвищими світовими технологіями та більше, ніж на 80% складається з етилового спирту, виробленого в Україні. Це паливо має світовий аналог Е85, маючи при цьому суттєві переваги. Місія палива Еу полягає у появі в Україні власного, абсолютно екологічного та безпрецедентно дешевого виду палива, що зробить державу енергетично незалежною, повітря чистим, а громадян, фермерів та сільське господарство - заможнішими та вільними перевозити свої товари туди, де їх куплять за справедливу ціну.


Cклад:



Паливо Еу – безбарвна прозора речовина, яка являє собою суміш етілового спирту, легких фракцій бензинів, інші вуглеводні, ефіри і прості естери, стабілізатори, спеціальні хімічні речовини рызноманітного призначення, які впливають на хімічні процеси при використанні палива, а також унікальні компоненти, розроблені нашими науково-дослідними інститутами, які перетворюють таку складну суміш хімічних речовин у високоякісне та стабільне пальне. Паливо виробляється за унікальною у світі технологією та має гарантію якості виробника.


Марки палива:


Еу-85 (зимове): суміш з підвищеною кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуск холодного двигуна у зимовий період при низьких температурах.


Еу-95 (літнє): суміш з невеликою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуску холодного двигуна у теплий період року.


Еу-99 (професійне): суміш з наднизькою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для тих, хто цінує абсолютну екологічність та найнижчу ціну. Запуск двигуна на Еу-99 можливий на будь-якому теплому двигуні, на холодних двигунах при температурах від +30С або за будь-яких температур, в тому числі зимових, при встановленні додаткового мікробаку з бензином обьемом 1-2л (детальніше читайте у розділі "Як їздити" та Форумі).
Ваши мнения, кто что слышал? может уже даже пользуеться. Поделитесь опытом, как сеат движки примут это топливо.

Информация на сайте http://www.ey95.com
Переваги:

При використанні палива Еу ви заощаджуєте значні кошти за рахунок ціни палива, виробленого в Україні та з національної відновлюваної біологічно чистої сировини.
Ви заощаджуете значні кошти за рахунок витрат на маторну олію, атже при згоранні палива відсутні сірка, луги, сажа та інші продукти нафтогоріння, що окислюють моторну олію та ведуть до її почорніння та втрати корисних властивостей.
Ви заощаджуете кошти на свічках запалення, атже при згоранні Еу на них не залишається продуктів нафтогоріння.
Ви можете зареєструвати перехід свого автомобіля на альтернативне паливо Еу та сплачувати 50% щорічного транспортного збору.
Ви насолоджуєтесь чистим повітрям довкола вашого автомобіля: при згоранні етанолу (С2Н2ОН+02) утворюється лише СО2 (вуглекислий газ) та Н20 (водяна пара). На практиці при розігріві двигуна присутній також слабкий запах спирту. Це особливо приємно у зимовий час, коли необхідно прогріти двигун перед експлуатацією, особливо поблизу житлових будинків.
Ви зберігаєте чистим повітря вашого міста та навколишне природне середовище, навіть якщо паливо попаде на грунт чи водойму.
Двигун вашого автомобіля працюватиме довше, атже:
Моторна олія не буде окислюватися та втрачати свої властивості.
Етанол має меншу теплотворну властивість, тому камера згорання циліндрів, випускні клапани циліндрів тощо, працювають у менш несприятливих умовах. Ризик прогорання випускних клапанів, як це відбувається при горінні пропан-бутану та метані, відсутній.
Двигун не перегрівається під час сильної спеки або міських заторів (зниження температури охолоджуючої рідини на виході з двигуна досягає 15-20С).
Етанол має меншу швидкість горіння, тиск при запаленні у циліндрах зростає повільніше, ніж при горінні бензинів, що зменшує миттєві навантаження на пошні та інші силові деталі двигуна.
Октанове число палива досягає 113 одиниць, що робить його придатним на двигунах всіх ступенів стиснення паливної суміші, які працюють на бензинах всіх марок: 76, 80,92,95,98. Крім того, для професіоналів доступна можливість підвищити ступінь стиснення до 11,5-12,5 одиниць та отримати підвищення потужності двигуна, КПД, крутного моменту та ще більшу економічність.
Високе октанове число також має ще дві переваги:
Покращена стабільність холостої роботи двигуна, збільшений крутний момент двигуна на низьких оборотах, повнота згорання суміші та економічність за рахунок більш раннього запалення паливної суміші;
Абсолютна відсутність детонації паливної суміші при максимальних навантаженнях роботи двигуна.
Етанол не утворює сажі, нагарів та диму на будь-яких режима роботи двигуна, в тому числі при перезбагаченні суміші.
Перехід з бензину на етанол збільшує потужність на 5% та вищі результати для двигунів з турбо надувом, оскільки при правильному згоранні етанолу с повітрям, суміш виробляє більше енергії через більшу кількість палива, яке може бути спалене (етанол, як відомо, згорає ефективніше за бензин) і крім того, сильніше охолоджує камеру згорання, що збільшує кількість кисню у камері.
Етанольне паливо є безпечнішим: має вищу температуру кипіння, випаровування та значно нижчу вірогідність вибуху при серйозних ДТП.
Ви очищуєте повітря ваших міст від забруднюючих викидів нафтогоріння.
Використовуючи паливо Еу, ви підтримуєте національну економіку завдяки залишенню коштів в Україні, наповнюєте національний бюджет за рахунок податків, забезпечуєте роботою та добробутом сотні працівників, зайнятих у розробці, вдосконаленні, виробництві та перевезенні палива та селян, що вирощують екологічну сировину для відновлюваного чистого палива Еу.


Недоліки:
Як вже було сказано вище, теплотворна властивість палива нижча, ніж бензинів. Але окрім переваг це має і недолік: у зимовий час двигун прогріватиметься повільніше на 20-30% часу, або 3-4 хв проти 1-3 хв.
Через нижчу теплотворність та низьку ступінь стиснення бензинових двигунів, різни двигуни використовують від 0% до 38% більше палива в залежності від ступеню стиснення двигуна та налаштувань потужності при переході на Еу. Це не впливає на економічну вигідність використання палива навіть на фоні природнього газу, але має недоліком максимальну відстані руху авто без дозаправлення. Детальніші дані перевитрат палива Еу можна вивчити на нашому Форумі: http://ey95.com/forum/viewtopic.php?p=5491
Після використання перших 30-40л палива Еу на старих автомобілях, бажано замінити паливний фільр, оскільки паливо Еу змиває осади, смоли та інший бруд, який часто наявний при використанні наших низькоякісних бензинів. Детальніше це описано у розділі "Як їздити".
Наша команда постійно працює над поширенням АЗС з паливом Еу Україною, щоб ви могли будь-де придбати Еу для свого автомобіля. Але поки ступінь покриття території країни АЗС з Еу значно поступається бензиновим паливам. Звісно, ви в будь-який момент можете заправитись звичайним паливом, якщо подорожуете територію, де відсутній Еу.
Дизельні двигуни можуть працювати на цьому виді палива тільки після встановлення потужної системи підігріву вхідного повітря з можливістю її відключення для збереження двопаливності двигуна..
Востаннє редагувалось 19 березня 2010, 17:28 користувачем SMaster, всього редагувалось 1 раз.
[color=#BF0040]Не зависимо от того сколько мозгов под капотом
в голове должен быть полный ФАРШ!!![/color]
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 16:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення demey »

Якщо ваш двигун має інжекторну систему споживання палива, вам необхідно:
1. Встановити Адаптер Еу-85, що являє собою пристрій з мікропроцесором, який допомагає комп’ютеру інжектора зрозуміти, як саме використовувати нове незвичне паливо.
Поржал :)
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Drug
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 297
З нами з: 14 листопада 2008, 15:20
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Kiev

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Drug »

стремно как то :) сладкая 4 грн за литр :)
Аватар користувача
SMaster
Солдат
Солдат
Повідомлень: 22
З нами з: 21 січня 2008, 12:52
Автомобиль: LEON 2.0 FSI
Звідки: Киев

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення SMaster »

пишут, что есть уже водители, которые уже 4 года ездят на спирте. Интересно послушать их комментарии.
[color=#BF0040]Не зависимо от того сколько мозгов под капотом
в голове должен быть полный ФАРШ!!![/color]
Аватар користувача
Caesar
Сержант
Сержант
Повідомлень: 117
З нами з: 16 березня 2010, 12:45
Автомобиль: Pajero Sport 3.0
Звідки: город-Герой Киев
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Caesar »

SMaster писав:пишут, что есть уже водители, которые уже 4 года ездят на спирте. Интересно послушать их комментарии.
Да я это "биотопливо" в омыватель заливаю :-D

Вообще, если нехер делать - можно и в бенз на бак заливать около 30% СПИРТЯКИ...Но лучше уж на анп заливаться чкм проводить на себе эксперименты. Написано аи-95 - значит аи-95.

Лично я иногда лью в бак литруху этого биотоплива дабы из бака воду впитать. Вот и вся наука...
Аватар користувача
Caesar
Сержант
Сержант
Повідомлень: 117
З нами з: 16 березня 2010, 12:45
Автомобиль: Pajero Sport 3.0
Звідки: город-Герой Киев
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Caesar »

А вообще, эту хрень на ура таксеры осваивают. Но учтите - расход растет немеряно судя по отзывам
http://forum.autoua.net/showflat.php?Ca ... =0&fpart=1
Может я и умолишенный, судя по мнению Ваших коллег, но я скорее спирт зимой в бачек омывателя залью чем в бак!
Аватар користувача
LiloDrako
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 1757
З нами з: 10 жовтня 2008, 10:02
Автомобиль: Seat Toledo 1.6 Superwage
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення LiloDrako »

Чудное "совпадение":
Перехід з бензину на етанол збільшує потужність на 5% та вищі результати для двигунів з турбо надувом, оскільки при правильному згоранні етанолу с повітрям, суміш виробляє більше енергії через більшу кількість палива, яке може бути спалене (етанол, як відомо, згорає ефективніше за бензин) і крім того, сильніше охолоджує камеру згорання, що збільшує кількість кисню у камері.
и
Етанол має меншу теплотворну властивість, тому камера згорання циліндрів, випускні клапани циліндрів тощо, працювають у менш несприятливих умовах. Ризик прогорання випускних клапанів, як це відбувається при горінні пропан-бутану та метані, відсутній.
Может я и чего-то не понимаю и не знаю, но imho:
"НАфиг-нафиг-нафиг!" - весело кричали гости, прогоняя хозяев.
Все вышесказанное - IMHO.
С уважением, Lilo.
Аватар користувача
Caesar
Сержант
Сержант
Повідомлень: 117
З нами з: 16 березня 2010, 12:45
Автомобиль: Pajero Sport 3.0
Звідки: город-Герой Киев
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Caesar »

А мне говорят что эксперименты с АНП безумие :-D
Аватар користувача
SMaster
Солдат
Солдат
Повідомлень: 22
З нами з: 21 січня 2008, 12:52
Автомобиль: LEON 2.0 FSI
Звідки: Киев

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення SMaster »

Я и сам стремаюсь лить непонятно что в бак, но повторюсь!!! Интересно узнать отзывы тех, кот хоть раз пользовался, а не просто гнать без ведома, на то что даже не пробывал. Ведь на газу ездят и нормально. Кстати, один раз стоял в очереди на мойку и рядом была газозаправочная станция, так я увидел, какие крутые джипы приезжали заправлятся. У меня челюсть отвисла. До этого я думал, что только старухи и таксисты на ланосах ездят на газу.
так что перед тем как опустить, давайте более проверенной информацией орудовать.
Ведь не будем же мы еще 100 лет ездить на бензине. Когда то вообще были только паровые машины и ездили на дровах. Только потом придумали бензин и электромобили. Времена меняются и наука на месте не стоит.
Спасибо.
[color=#BF0040]Не зависимо от того сколько мозгов под капотом
в голове должен быть полный ФАРШ!!![/color]
Аватар користувача
Caesar
Сержант
Сержант
Повідомлень: 117
З нами з: 16 березня 2010, 12:45
Автомобиль: Pajero Sport 3.0
Звідки: город-Герой Киев
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Caesar »

Вот вариации на тему

http://forum.autoua.net/showflat.php?Ca ... art=9&vc=1
Аватар користувача
twixer
Участник клуба
Повідомлень: 652
З нами з: 28 червня 2008, 16:32
Автомобиль: IBIZA Sport
Звідки: Киев

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення twixer »

Мой знакомый в пятницу поставил себе эту штуковину. У него пыж 406 2.0Турбо восьмиклапанник.
Заплалил за новые мозги и установку 200 уе
Заправил 3четверти этой бурячихи и 1четверть 95.
говорит немного на низах тяга пропала, а так все как обычно, только заправка по 4грн.

Вот теперь посмотрю как его машина отреагирует на эту "бурячиху" и отпишусь.
И еще машина у него для езды работа-дом-работа.
Мы прикинули окупется вложение за 2,5 месяца!
"...Мальчик был настолько ленив, что просыпался пораньше чтобы побольше них*я не делать..."
Аватар користувача
Caesar
Сержант
Сержант
Повідомлень: 117
З нами з: 16 березня 2010, 12:45
Автомобиль: Pajero Sport 3.0
Звідки: город-Герой Киев
Контактна інформація:

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Caesar »

Главное чтобы топливную, а то и капиталку (тьйу-тьфу) не пришлось окупать...
Obormot

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Obormot »

Прив!

я с форума спиртоходов, занимаюсь техническими вопросами использования спирта в качестве топлива.

моя машина на спирту уже пару лет. Nissan Note 1,6 АКПП.

спрашивайте - отвечаем :)

к вышесказанному - по такой погоде бензина в смесь можно добавлять процентов 10, этого хватит за глаза. он там нужен только для холодного пуска - после ночной стоянки на улице например. даже если двигатель чуть теплый, он легко запускается на чистом спирте (Еу-99).

как потеплеет и ночью температура не будет опускаться ниже +10С, бензин можно будет не добавлять совсем.
kobi
Солдат
Солдат
Повідомлень: 33
З нами з: 27 березня 2010, 16:54

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення kobi »

Не, эти эксперименты не для меня... Да и машину жалко, только 95 и на проверенных заправках.
Obormot

Re: Биотопливо на СПИРТУ

Повідомлення Obormot »

цену на бензин заморозили - поползут количество и качество.

"сегодня у нас 1 литр равен 942 миллилитрам, а октановое число 95 бензина равно 91 - иначе в цену не влезаем".

цена сырья-то уже подросла.

так было все прошлые разы, когда "побеждали и наказывали" "злую бензиновую мафию".
Відповісти