Для задней части фотка (так как огриничение на количество файлов 3шт)vic писав:Для передней двери
Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Сержант
- Повідомлень: 122
- З нами з: 03 січня 2010, 21:43
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Круто, спасибо! К этому и будем стремится! 

-
- Сержант
- Повідомлень: 122
- З нами з: 03 січня 2010, 21:43
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
А вот то что после замены получилось у меня:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Сержант
- Повідомлень: 122
- З нами з: 03 січня 2010, 21:43
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Растояние до порога передних колес
Но резина у меня 205\55 R16
Но резина у меня 205\55 R16
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Враження від експлуатації після збільшення кліренсу за рахунок заміни пружин і амортизаторів.
В основному більшість позитивних моментів , є також маленьні негативні моменти це збільшений хід твердої підвіски на ямах . Проявляется в основному на проїзді глубоких ям , те колесо що попало в яму стараєтся швидко відслідкувати профіль цієї ями і якщо раніше проїзжаючи через "знайому яму" не відчувалось її глубини то стало замітніше. Цей ефект знають дорбре ті хто їздить на низькій спортивній підвісці , вони не зауважують деяких ям на дорозі так як колесо невспіває провалитись в яму. Перевага від більшохо ходу підвіски є більша (як на мою думку) в плані переїзду перешкод з підвищенням, наприклад "лежачих поліцейских" і це стосуєтся не вплані що їх не задіваєш ( якщо в машин одинаковий кліренс то з мягою підвіскю легко задіти "кивком") а в плані "мягкості переїзду" нема спрацювання відбійників за рахунок більшого ходу. Цю властивість часто рекламують на різних фото для Октавії Скаут як легко долаются "лежачі поліцейскі", раніше я скептично відносився до таких фоток.
Як веде машина себе в подібних ситуацїях в варіанті збільшення кліренсу за рахунок підставок , то я думаю що поведінка і властивості сутєво не змінюєтся.
В основному більшість позитивних моментів , є також маленьні негативні моменти це збільшений хід твердої підвіски на ямах . Проявляется в основному на проїзді глубоких ям , те колесо що попало в яму стараєтся швидко відслідкувати профіль цієї ями і якщо раніше проїзжаючи через "знайому яму" не відчувалось її глубини то стало замітніше. Цей ефект знають дорбре ті хто їздить на низькій спортивній підвісці , вони не зауважують деяких ям на дорозі так як колесо невспіває провалитись в яму. Перевага від більшохо ходу підвіски є більша (як на мою думку) в плані переїзду перешкод з підвищенням, наприклад "лежачих поліцейских" і це стосуєтся не вплані що їх не задіваєш ( якщо в машин одинаковий кліренс то з мягою підвіскю легко задіти "кивком") а в плані "мягкості переїзду" нема спрацювання відбійників за рахунок більшого ходу. Цю властивість часто рекламують на різних фото для Октавії Скаут як легко долаются "лежачі поліцейскі", раніше я скептично відносився до таких фоток.
Як веде машина себе в подібних ситуацїях в варіанті збільшення кліренсу за рахунок підставок , то я думаю що поведінка і властивості сутєво не змінюєтся.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Сержант
- Повідомлень: 122
- З нами з: 03 січня 2010, 21:43
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Напишу тоді і свої враження за 3 дні, що пройшли після заміни.
Коротко повернуся до своєї історії. Я взяв б/у пружини і амортизатори з 5-го гольфа з пакетом "погані дороги". Пройшли вони 70 тис. км. Майстри сказали що їх стан нормальний. Мій же передній лівий амор, за словами майстра, був вбитий, але я чомусь цього не помічав при їзді.
Відбійники не міняли, вони були у нормальному стані і сказали що міняти їх не треба...
Майстри намучилися з моєю ходовою цілий день, замість запланованих 4-х годин. Єдине що, незнаю на скільки це правильно, але мені не робили "розвал-сходження", сказали що якщо до того не вело нікуди, то і не повинно і що кутів вони не порушили при заміні. Незнаю, мені не було що їм протиставити, тому тоді погодився. Зараз відчуваю що поторохи руль веде вправо, поїду все ж скоро на розвал.
Враження: якщо коротко, то машина почала вести себе як Гольф 5. Якщо хто мав можливість поїздити на Гольфі і порівняти свою машину з Гольфом. Гольф м"якший. На швидкості (пробував до 120) наче все ок (окрім руля), в маневрах, ну можливо трохи більше крениться, але веде себе прогнозовано. Невеликі нерівності дороги проходить майже не відчуваючи, раніше відчувалось майже все, лежачі поліцейські також проходить м"якше...
Ну тепер ще треба дочекатися зими...
Коротко повернуся до своєї історії. Я взяв б/у пружини і амортизатори з 5-го гольфа з пакетом "погані дороги". Пройшли вони 70 тис. км. Майстри сказали що їх стан нормальний. Мій же передній лівий амор, за словами майстра, був вбитий, але я чомусь цього не помічав при їзді.
Відбійники не міняли, вони були у нормальному стані і сказали що міняти їх не треба...
Майстри намучилися з моєю ходовою цілий день, замість запланованих 4-х годин. Єдине що, незнаю на скільки це правильно, але мені не робили "розвал-сходження", сказали що якщо до того не вело нікуди, то і не повинно і що кутів вони не порушили при заміні. Незнаю, мені не було що їм протиставити, тому тоді погодився. Зараз відчуваю що поторохи руль веде вправо, поїду все ж скоро на розвал.
Враження: якщо коротко, то машина почала вести себе як Гольф 5. Якщо хто мав можливість поїздити на Гольфі і порівняти свою машину з Гольфом. Гольф м"якший. На швидкості (пробував до 120) наче все ок (окрім руля), в маневрах, ну можливо трохи більше крениться, але веде себе прогнозовано. Невеликі нерівності дороги проходить майже не відчуваючи, раніше відчувалось майже все, лежачі поліцейські також проходить м"якше...
Ну тепер ще треба дочекатися зими...
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Сравнивал клиренс своей АЛЬТЕИ с ФРИТРАКОМ разница незначительная , сравнение производил по нижней кромки дверей , спереди ФРИТРАК выше на менее 10мм а задняя часть ФРИТРАК више на 5мм.
Вот сравнительная фотка .
Вот сравнительная фотка .
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- VADIM
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 267
- З нами з: 07 квітня 2010, 15:37
- Автомобиль: ALTEA 1.9 TDI
- Звідки: ЛЬВІВ-ВИННИКИ
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Перед-два металевих кільця по 1.5 см.,зад-гумові підставки від Ланоса по 3 см.Керується досить непогано!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab177791.gif[/img]
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Геометрія ходової висталялась і які кути ставились.VADIM писав:Перед-два металевих кільця по 1.5 см.,зад-гумові підставки від Ланоса по 3 см.Керується досить непогано!
-
- Полковник
- Повідомлень: 1002
- З нами з: 31 липня 2007, 15:17
- Автомобиль: Superb 1.8t
- Звідки: =Харьков=
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
Оказываеться как все просто нужно всего навсего поднять машину , диски по меньше и резину по выше, а я уже на 5той стремлюсь занизить и диски в мах и резину в мин
Ребята не переживайте на дорогах такой страны всегда найдутся ямы и бугры и для вашего поднятого авто,
Всевото навсего надо ездить акуратно и внимательно и диски будут целыми и комфорт от управления не потеряете -вот к чему надо стремится,
а превращать красивую альтею в задраного козла (который валится при 50км\ч) это кощюнство, но каждому своЁ
П.С одна из моих машин имела клиренс 7см. по городу сталкивался с некоторыми не удобствами, но зато на трассе и в поворотах я чуствовал как прибитый гвоздями к дороге, и не разу, поверте, не побил диски и спойлера. вот
Не обижайтесь это мое личное мнение (хотя и правильное)
Ребята не переживайте на дорогах такой страны всегда найдутся ямы и бугры и для вашего поднятого авто,
Всевото навсего надо ездить акуратно и внимательно и диски будут целыми и комфорт от управления не потеряете -вот к чему надо стремится,
а превращать красивую альтею в задраного козла (который валится при 50км\ч) это кощюнство, но каждому своЁ
П.С одна из моих машин имела клиренс 7см. по городу сталкивался с некоторыми не удобствами, но зато на трассе и в поворотах я чуствовал как прибитый гвоздями к дороге, и не разу, поверте, не побил диски и спойлера. вот
Не обижайтесь это мое личное мнение (хотя и правильное)

-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
А в курсе что существует такая Альтея как Фритрак и сперва они были с такими моторами что фору многим могли дать и едут на хороших скоростях и не завливаются в поворотах .Tigra_1.6 писав:а превращать красивую альтею в задраного козла (который валится при 50км\ч) это кощюнство, но каждому своЁ
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 16:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
А вы когда машину поднимали себе пружины и амортизаторами с Фритрека поставили?vic писав: А в курсе что существует такая Альтея как Фритрак и сперва они были с такими моторами что фору многим могли дать и едут на хороших скоростях и не завливаются в поворотах .
- philips_ua
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3794
- З нами з: 04 травня 2007, 23:42
- Автомобиль: grand scenic + kona
- Звідки: Pribenik Slovakia-Ukrainе. Kiev
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
дорого так делать 

SEAT ALTEA 2.0 FSI Emocion Red (была)
Hyundai Tucson 4WD black magic
Renault Grand Scenic perl white
Hyundai Tucson 4WD black magic
Renault Grand Scenic perl white
-
- Полковник
- Повідомлень: 1002
- З нами з: 31 липня 2007, 15:17
- Автомобиль: Superb 1.8t
- Звідки: =Харьков=
- Контактна інформація:
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
а Вы в курсе что есть такая машина как фр и что, там точно такая (настройка) ходовка???
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ
В мене звичайна Альтея не XL і тому тупо поставити такі самі як у Фрітрака не підходить , цей варіант підійде для тих что має Альтею XL з мотором 2.0FSi , різниця в вазі незначна і входить в діапазон рекомендованих навантажень як для пружин так і для амортизаторів. Я писав раніше що для своєї Альтеї я взяв за точку відліку Крос-Гольф який базуєтся на Гольфі-Плюс а він в свою чергу двійник звичайній Альтеї. Я в принципі нічого нового не видумав , просто поставив ходову частину від аналогічної машини і ці параметри ходової обкатали на заводі виробника , просто СЕАТ по дизайну кращий Гольфа а ВАГ не випускає в продаж такий варіант який мені більш по придатності підходить.demey писав: А вы когда машину поднимали себе пружины и амортизаторами с Фритрека поставили?