Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Шины, диски, тормозная система, подвеска, амортизаторы, рулевое управление, механизмы управления, педальный узел, передняя и задняя ось, дифференциал...

Модератори: Olka, KakTus08

vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

vic писав:Для передней двери
Для задней части фотка (так как огриничение на количество файлов 3шт)
2010-06-24_152636_r.png
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Epikur
Сержант
Сержант
Повідомлень: 122
З нами з: 03 січня 2010, 21:43
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Epikur »

Круто, спасибо! К этому и будем стремится! ;-)
Epikur
Сержант
Сержант
Повідомлень: 122
З нами з: 03 січня 2010, 21:43
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Epikur »

А вот то что после замены получилось у меня:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Epikur
Сержант
Сержант
Повідомлень: 122
З нами з: 03 січня 2010, 21:43
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Epikur »

Растояние до порога передних колес

Но резина у меня 205\55 R16
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

Враження від експлуатації після збільшення кліренсу за рахунок заміни пружин і амортизаторів.

В основному більшість позитивних моментів , є також маленьні негативні моменти це збільшений хід твердої підвіски на ямах . Проявляется в основному на проїзді глубоких ям , те колесо що попало в яму стараєтся швидко відслідкувати профіль цієї ями і якщо раніше проїзжаючи через "знайому яму" не відчувалось її глубини то стало замітніше. Цей ефект знають дорбре ті хто їздить на низькій спортивній підвісці , вони не зауважують деяких ям на дорозі так як колесо невспіває провалитись в яму. Перевага від більшохо ходу підвіски є більша (як на мою думку) в плані переїзду перешкод з підвищенням, наприклад "лежачих поліцейских" і це стосуєтся не вплані що їх не задіваєш ( якщо в машин одинаковий кліренс то з мягою підвіскю легко задіти "кивком") а в плані "мягкості переїзду" нема спрацювання відбійників за рахунок більшого ходу. Цю властивість часто рекламують на різних фото для Октавії Скаут як легко долаются "лежачі поліцейскі", раніше я скептично відносився до таких фоток.
Як веде машина себе в подібних ситуацїях в варіанті збільшення кліренсу за рахунок підставок , то я думаю що поведінка і властивості сутєво не змінюєтся.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Epikur
Сержант
Сержант
Повідомлень: 122
З нами з: 03 січня 2010, 21:43
Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Epikur »

Напишу тоді і свої враження за 3 дні, що пройшли після заміни.
Коротко повернуся до своєї історії. Я взяв б/у пружини і амортизатори з 5-го гольфа з пакетом "погані дороги". Пройшли вони 70 тис. км. Майстри сказали що їх стан нормальний. Мій же передній лівий амор, за словами майстра, був вбитий, але я чомусь цього не помічав при їзді.
Відбійники не міняли, вони були у нормальному стані і сказали що міняти їх не треба...

Майстри намучилися з моєю ходовою цілий день, замість запланованих 4-х годин. Єдине що, незнаю на скільки це правильно, але мені не робили "розвал-сходження", сказали що якщо до того не вело нікуди, то і не повинно і що кутів вони не порушили при заміні. Незнаю, мені не було що їм протиставити, тому тоді погодився. Зараз відчуваю що поторохи руль веде вправо, поїду все ж скоро на розвал.

Враження: якщо коротко, то машина почала вести себе як Гольф 5. Якщо хто мав можливість поїздити на Гольфі і порівняти свою машину з Гольфом. Гольф м"якший. На швидкості (пробував до 120) наче все ок (окрім руля), в маневрах, ну можливо трохи більше крениться, але веде себе прогнозовано. Невеликі нерівності дороги проходить майже не відчуваючи, раніше відчувалось майже все, лежачі поліцейські також проходить м"якше...
Ну тепер ще треба дочекатися зими...
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

Сравнивал клиренс своей АЛЬТЕИ с ФРИТРАКОМ разница незначительная , сравнение производил по нижней кромки дверей , спереди ФРИТРАК выше на менее 10мм а задняя часть ФРИТРАК више на 5мм.

Вот сравнительная фотка .
2010-09-21_212639.png
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
VADIM
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 267
З нами з: 07 квітня 2010, 15:37
Автомобиль: ALTEA 1.9 TDI
Звідки: ЛЬВІВ-ВИННИКИ

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення VADIM »

Перед-два металевих кільця по 1.5 см.,зад-гумові підставки від Ланоса по 3 см.Керується досить непогано!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab177791.gif[/img]
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

VADIM писав:Перед-два металевих кільця по 1.5 см.,зад-гумові підставки від Ланоса по 3 см.Керується досить непогано!
Геометрія ходової висталялась і які кути ставились.
Tigra_1.6
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1002
З нами з: 31 липня 2007, 15:17
Автомобиль: Superb 1.8t
Звідки: =Харьков=
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Tigra_1.6 »

Оказываеться как все просто нужно всего навсего поднять машину , диски по меньше и резину по выше, а я уже на 5той стремлюсь занизить и диски в мах и резину в мин
Ребята не переживайте на дорогах такой страны всегда найдутся ямы и бугры и для вашего поднятого авто,
Всевото навсего надо ездить акуратно и внимательно и диски будут целыми и комфорт от управления не потеряете -вот к чему надо стремится,
а превращать красивую альтею в задраного козла (который валится при 50км\ч) это кощюнство, но каждому своЁ

П.С одна из моих машин имела клиренс 7см. по городу сталкивался с некоторыми не удобствами, но зато на трассе и в поворотах я чуствовал как прибитый гвоздями к дороге, и не разу, поверте, не побил диски и спойлера. вот

Не обижайтесь это мое личное мнение (хотя и правильное) :)
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

Tigra_1.6 писав:а превращать красивую альтею в задраного козла (который валится при 50км\ч) это кощюнство, но каждому своЁ
А в курсе что существует такая Альтея как Фритрак и сперва они были с такими моторами что фору многим могли дать и едут на хороших скоростях и не завливаются в поворотах .
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 16:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення demey »

vic писав: А в курсе что существует такая Альтея как Фритрак и сперва они были с такими моторами что фору многим могли дать и едут на хороших скоростях и не завливаются в поворотах .
А вы когда машину поднимали себе пружины и амортизаторами с Фритрека поставили?
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Аватар користувача
philips_ua
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3794
З нами з: 04 травня 2007, 23:42
Автомобиль: grand scenic + kona
Звідки: Pribenik Slovakia-Ukrainе. Kiev
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення philips_ua »

дорого так делать :-D
SEAT ALTEA 2.0 FSI Emocion Red (была)
Hyundai Tucson 4WD black magic
Renault Grand Scenic perl white
Tigra_1.6
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1002
З нами з: 31 липня 2007, 15:17
Автомобиль: Superb 1.8t
Звідки: =Харьков=
Контактна інформація:

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення Tigra_1.6 »

а Вы в курсе что есть такая машина как фр и что, там точно такая (настройка) ходовка???
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Увеличение клиренса на Алтее ХЛ

Повідомлення vic »

demey писав: А вы когда машину поднимали себе пружины и амортизаторами с Фритрека поставили?
В мене звичайна Альтея не XL і тому тупо поставити такі самі як у Фрітрака не підходить , цей варіант підійде для тих что має Альтею XL з мотором 2.0FSi , різниця в вазі незначна і входить в діапазон рекомендованих навантажень як для пружин так і для амортизаторів. Я писав раніше що для своєї Альтеї я взяв за точку відліку Крос-Гольф який базуєтся на Гольфі-Плюс а він в свою чергу двійник звичайній Альтеї. Я в принципі нічого нового не видумав , просто поставив ходову частину від аналогічної машини і ці параметри ходової обкатали на заводі виробника , просто СЕАТ по дизайну кращий Гольфа а ВАГ не випускає в продаж такий варіант який мені більш по придатності підходить.
Відповісти