
Погоджуюся. Кульрута на дорозі відсутня як зі сторони водії, так і зі сторони пішоходів. Погоджуюся, контроль потрібний. Ну але не в такий спосіб в який він відбувається зараз. Коли тебе зупиняють через будь-що, а коли починаєш шось доказувати то тебе ше й дихнути просять або просто тупо матом криють за розумність і обізнаність в правилах. Зато коли ДТП стається і треба працівника ДАЇ шоб швидше зафіксувати і звільнити проїжджу частину - то десь їх постійно нема і чекати треба. А коли приїжджають, то таке враження шо не свої обовязки виконують, а якусь мега послугу тобі роблять.
На мою думку, контроль і людьський фактор у вигляді працівника ДАЇ в нашій країні ніколи не буде ефективним.
А тепер давайте подивимся в корінь проблеми. Чому порушують - тому що або правил не знають, або знають що зійде з рук. Чому правил не знають - бо права купують, МАЙЖЕ у тих же праційників ДАЇ. Чому з рук сходить - бо з тими ж працівниками ДАЇ завжди можна домовитися. Про що можна далі говорити, якшо ті що контролювати мають перетворили цей процес в збирання пожертв.
Доречі, в мого родича є колега - колишній працівник ДАЇ. Чому колишній - бо нормальній, сумлінній людині з почуттям совісті і гідності зараз в ДАЇ працювати не можливо. Він протримався в тій системі десь троха більше пів року. Система дуже проста - є план, згідно якого ти маєш принести певну кількість складених протоколів, і певну кількість живими грошима. Такий собі план виконання, який змінюється від потреб і ситуацій. Але принести маєш, звідки візьмеш - не цікавить. Не буду стверджувати що так є у всіх віділках (той колега працював в Житомирі) і це загально прийнята схема. Але факт залишається фатом.
НІКОГО НЕ ХОЧУ ЗВИНУВАЧУВАТИ ЧИ ВИПРАВДОВУВАТИ, але контролюючу функцію наші працівники ДАЇ може і виконують, але явно не для потреб суспільства чи держави.